AndroidHealthClinic

Blind moet gaan!

Yzord

VIP ŸžõrЙ
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
167
Lengte
1m76
Massa
100kg
AMSTERDAM - Danny Blind vertrekt na dit seizoen bij Ajax. De clubleiding heeft gekozen voor een drastische koerswijziging en breekt opnieuw voortijdig met een hoofdtrainer.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]De vier voorgangers van Blind, Morten Olsen, Jan Wouters, Co Adriaanse en Ronald Koeman, dienden eveneens hun contract niet uit. De clubleiding wilde gisteravond laat nog niet officieel reageren op het aanstaande vertrek van Blind, die vorig jaar maart werd aangesteld. Het was de bedoeling om het nieuws stil te houden tot na de twee duels in de play-offs tegen FC Groningen en de bekerfinale tegen PSV op 7 mei.
Blind heeft inmiddels echter genoeg signalen opgevangen om te weten hoe laat het is, zo bleek gisteren. Voor het eerst sprak hij zijn ergernis uit over het feit dat de directie hem niet wenst te steunen. "Dat zou een hoop onrust wegnemen", aldus de coach. "Maar ze doen het niet."
Aangezien Blind zelf zijn staf heeft samengesteld, weten ook Gerard van der Lem, Ruud Krol en Fred Grim - stuk voor stuk pure Ajacieden - wat er gaat gebeuren. Op de achtergrond werkt Ajax al zorgvuldig aan de nabije toekomst.
Opvolgers Belangrijke kandidaten zijn Frank Rijkaard en Henk ten Cate, die bij Barcelona veel succes oogsten. Beide Amsterdammers zijn bezig aan hun derde seizoen en zullen de top bereikt hebben indien Barcelona de Champions League zou winnen. Het duo staat uiteraard ook boven aan de lijst bij Johan Cruyff, die door de huidige directie wordt ingezet als adviseur.
Danny Blind dient Ajax al ruim twintig jaar.

Aju ermee :D

Yup, ik las het vanmorgen. Aan de ene kant ben ik blij, mits er een goede vervanger komt, maar aan de andere kant vind ik het erg jammer voor Blind. Ik gun Blind het allerbeste en vind hem erg sympathiek. Hopelijk komt hij als hij wat ervaring heeft opgedaan bij andere clubs nog eens terug om het goed over te doen.

Haha, beste Yzord. Dit is een onzinbericht. De krant van wakker Nederland slaat wederom genadeloos de plank mis. Zij concluderen dit naar aanleiding van de uitspraken van Danny gister op de persconferentie. Daarin zei hij onder meer "dat het bestuur de onrust moest weg nemen" en dat hij het "raar vond dat dat nog niet gebeurd was". Vervolgens maakt een of andere riooljournalist (en tevens Groningen-supporter) hier een opgeklopte hype van, waardoor er op de dag van de heenwedstrijd tegen de Pleuroborgers paniek ontstaat. Ajax heeft ook al officieel gereageerd en het bericht naar het rijk der fabelen verwezen. Pas na het seizoen wordt de staf geëvalueerd en ik ga er vanuit dat Danny blijft. Danny is namelijk een held.

Met vriendelijk groet,

Marsupilami

Wat een lachwekkende club is Ajax toch

• Topic Starter Topic Starter
Niks onzinbericht. Let maar op als Frank Rijkaard de CL wint....dan is Ajax er als de kippen bij om de doodssteek te geven aan Blind.

Yzord zei:
Niks onzinbericht. Let maar op als Frank Rijkaard de CL wint....dan is Ajax er als de kippen bij om de doodssteek te geven aan Blind.

Zal heel goed kunnen. Als de NL bekerfinale is gespeeld zal wel officieel naar buiten komen dat Blind volgend jaar niet meer bij Ajax werkzaam is.

Het zou me niks verbazen als Rijkaard en Ten Cate de Champions League winnen dat zij beiden naar Amsterdam komen. Johan Cruyff zou nog weleens een beslissende schakel kunnen zijn in deze wisseling.

The Rock zei:
Zal heel goed kunnen. Als de NL bekerfinale is gespeeld zal wel officieel naar buiten komen dat Blind volgend jaar niet meer bij Ajax werkzaam is.

Het zou me niks verbazen als Rijkaard en Ten Cate de Champions League winnen dat zij beiden naar Amsterdam komen. Johan Cruyff zou nog weleens een beslissende schakel kunnen zijn in deze wisseling.

Johan Cruijff staat achter Danny, dus er is geen reden voor paniek.

Ik paniek niet, jij wel als straks blijkt dat je het fout hebt.

lol laat maar weer

We zien wel... ik maak me er niet druk over!

Lekker stoken van de Telegraaf weer, vlak voor een belangerijke wedstrijd even dit soort meuk naar buiten brengen.
Nou snap ik waarom GS zo k*t is.

Danny blijft gewoon helemaal als we straks gewoon de beker en een ticket voor de CL hebben. Ik zie eigelijk geen trainer die beter op dit moment bij ajax past dan Danny Blind.

We want ten caat oe oe :D

Mischien een uitzwaai topic maken voor Danny?

Hehe, die komt er wel :P

Terug
Naar boven