XXL Nutrition

Blind moet gaan!

Danny Blind, wie kent hem niet, Danny Blind, Danny Blind, is een echte Ajacied!

Mijn keel is er nog schor van.

Marsu ziet alles door een bril met hele dikke glazen.

Ajax heeft 3 topseizoen gehad ofzo.
Waarvan 1 echt monsterlijk jaar.

Daarna eigenlijk ook nooit meer wat. Henry noemde ajax geen topclub hoor.

Historie zegt niks over een club. FC wageningen was ooit ook een topclub in nederland en nu?

Maar blijf lekker dromen knul.

Als een ploeg een paar jaar niks presteerd is het imo dan op dat moment geen grote ploeg. Misschien een ploeg met clubhistorie, maar verder niks hoor!

Santino88 zei:
Hopelijk speelt Adriano volgens jaar bij Ac Milan.

En hopelijk henry bij barça.
In de plaats van? Met Ronaldinho-Messi-Eto'o beschikken ze al over een ijzersterke voorlinie, ze doen wel mee aan veel competities (competitie, beker, cl), maar ik denk dat er geen één van vier graag om de 3,4 wedstrijden om de bank plaats neemt en ze hebben dan nog Giuly en Ezquerro en Maxi Lopez ook zeker geen slechte voetballers, ik ben ook een fan van Henry maar ik denk dat hij beter al eerder de gestap had gezet.;). Of wel moet je Ronaldinho of messi uitspelen op het driehoeksmiddenveld

Manny Ribera zei:

Henrik Larson

En Ronaldinho is geen spits imo.

Ik ben er zeker van dat Henry een aanwinst zou zijn voor Barçelona, en volgens mij zal het spaanse voetbal hem nog beter liggen.

Laatst bewerkt:
Santino88 zei:
Henrik Larson

En Ronaldinho is geen spits imo.

Ik ben er zeker van dat Henry een aanwinst zou zijn voor Barçelona, en volgens mij za het spaanse voetbal hem beter liggen.
Larsson is maar basisspeler geworden door de blessure van Messi. Als ook Henry de aanval komt versterken dan kun je wel spreken over een perfecte voorlinie. Het Engelse voetbal ligt hem ook hij kan denk ik voor de derde keer op rij topscorer worden in Engeland;)
Van mij mag hij doen wat hij wil, als hij maar niet naar Chelsea trekt:D

Manny Ribera zei:
Larsson is maar basisspeler geworden door de blessure van Messi

Nou ja, maar ze willen larsson toch vervangen.

Manny Ribera zei:
Het Engelse voetbal ligt hem ook hij kan denk ik voor de derde keer op rij topscorer worden in Engeland;)

Ik bedoelde nog beter :p

Manny Ribera zei:
Van mij mag hij doen wat hij wil, als hij maar niet naar Chelsea trekt:D

Ik hoop dat hij niet naar Real of Juventus gaat, want die worden wel meer genoemd.

Het word wel een leuke zomer wat transfers betreft :)

RichardV zei:
Marsu ziet alles door een bril met hele dikke glazen.

Ajax heeft 3 topseizoen gehad ofzo.
Waarvan 1 echt monsterlijk jaar.

In de hele geschiedenis van Ajax? Meen je dat echt?:laugh:

Santino88 zei:
Nou ja, maar ze willen larsson toch vervangen.

Ik bedoelde nog beter :p

Ik hoop dat hij niet naar Real of Juventus gaat, want die worden wel meer genoemd.

Het word wel een leuke zomer wat transfers betreft :)
Het zou mij enorm verbazen moest hij naar Juventus vertrekken, hij is daar ooit mislukt tenzij hij de oude dame wil bewijzen dat hij het toch kan waarmaken in Turijn. Ik denk dat het eerder een psychologische oorlog zal worden tussen real en Barça met als inzet Henry:D .

Manny Ribera zei:
Het zou mij enorm verbazen moest hij naar Juventus vertrekken, hij is daar ooit mislukt tenzij hij de oude dame wil bewijzen dat hij het toch kan waarmaken in Turijn. Ik denk dat het eerder een psychologische oorlog zal worden tussen real en Barça met als inzet Henry:D .

Inderdaad maar daar werd hij uitgespeelt als vleugaanvaller en dat beviel hem niet. En nu speelt z'n vriend Patrick er.

Maar zoals je zegt denk ik ook niet dat hij Juve kiest, hij wil naar een club gaan die prijzen wint.

Over Juventus gesproken Vieira en Ibrahimovic gingen deze week ei zo na op de vuist met elkaar na een mislukte één twee actie, het is duidelijk dat beiden gefrusteerd zijn door de mindere resultaten van henzelf (Zlatan staat al 2maanden droog) en hun ploeg, straks geven ze nog de titel uit handen, nog slechts 3 punten voorsprong;)

Mogelijk ruil Blind - Ten Cate

Mocht Henk ten Cate volgend jaar aan het roer staan bij Ajax dan lijkt het erop dat Danny Blind (foto) de omgekeerde weg maakt en de weggevallen positie van Ten Cate als assistent van Frank Rijkaard op gaat vullen.
Ten Cate staat al langer hoog op het lijstje om bij Ajax hoofdcoach te worden en het zou zelfs al rond zijn, de nuchtere Amsterdammer beslist echter pas ná het seizoen over zijn toekomst. Eerder ketste een overgang naar PSV af op een tijdslimiet. De ruil zou gesteund worden door de bij Barça invloedrijke ex-vedette Johan Cruijff en bovendien zijn Blind en Rijkaard goede vrienden.

Een andere optie is dat als Ten Cate vertrekt, ook Rijkaard opstapt. Iets wat de weg vrijmaakt voor Luiz Felipe Scolari, die eerder een overgang naar de Engelse FA als bondscoach aan de kant schoof. Scolari zou de steun krijgen van sterspeler Ronaldinho, sponsor Nike en vice-voorzitter Rosell. Mocht Scolari komen is het einde van voorzitter Joan Laporta in zicht

Bron

rot toch op met die joden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

die ruil las ik gister ook...
henry naar barca... volgens giuly komt die 100% zeker(voetbal primeur dacht ik). Zal zeker ten kosten gaan van giuly ze minuten in barca.Ik snap barca niet hoor kijk henry is een geweldige speler maar als je eto'o ronaldinho en messi in de spits hebt lopen wat moet je dan met henry erbij.. Imo kunnen ze beter een sterke middevelder,verdediger en misschien ook wel keeper kopen(ben niet kapot van valdes)

• Topic Starter Topic Starter
AMSTERDAM - Henk ten Cate volgt Danny Blind op als hoofdtrainer van Ajax. Dat meldt de regionale omroep RTV Noord-Holland op basis van een verklaring van voetbalanalist Ton Ojers zondagavond in het programma Noord-Holland Sport.
De 51-jarige Ten Cate is nu nog assistent-trainer van Frank Rijkaard bij FC Barcelona. Ajax laat maandag opnieuw weten niet te reageren op geruchten in de media.

Vorige week meldden diverse media dat Blind aan het einde van het seizoen moet vertrekken als hoofdcoach van de Amsterdammers. Ajax liet daarop weten de technische staf na afloop van het seizoen te evalueren.
Wedstrijd
De club liet weten dat de speculaties in de media niet in het belang zijn van Ajax. De Amsterdammers spelen woensdag de return in de finale van de play-offs tegen Groningen om een ticket voor de voorronde van de Champions League. Zondag wacht de laatste wedstrijd van het seizoen, de bekerfinale tegen PSV.
Speculatief
Ten Cate zelf noemde de onthulling van Ojers 'puur speculatief', meldt RTV Noord-Holland. De Amsterdammer werkte in het verleden onder meer als trainer voor Go Ahead Eagles, Sparta Rotterdam, Vitesse, MTK Boedapest en NAC Breda.
Eerder werd de trainer in verband gebracht met landskampioen PSV, dat na het aangekondigde afscheid van Guus Hiddink op zoek is naar een hoofdtrainer.

Hey Marsu... :D

ik denk wel dat tencate blind gaat opvolgen...
ik las op voetbal primeur ook kromkamp en riga? weet iemand hier al meer van?grts

invloedrijke ex-vedette Johan Cruijff en bovendien zijn Blind en Rijkaard goede vrienden.

Blind en Rijkaard vrienden, ik dacht het dus niet.

Johan Neeskens komt hoop ik naast Rijkaard te staan.

punani zei:
ik denk wel dat tencate blind gaat opvolgen...
ik las op voetbal primeur ook kromkamp en riga? weet iemand hier al meer van?grts

Kromkamp mag voor een bedrag van €4.500.000 weg bij Liverpool. Opzich goede optie voor Ajax op de rechtsback positie denk ik nu Trabelsi weggaat. Wel aardig prijsje.

Er wordt gespeculeert dat er scouts van Ajax naar Levante zijn gegaan om naar Mustapha Riga te kijken. Kan het me alleen bijna niet voorstellen, hij is duidelijk niet van het niveau Ajax.

Terug
Naar boven