Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de plaats van? Met Ronaldinho-Messi-Eto'o beschikken ze al over een ijzersterke voorlinie, ze doen wel mee aan veel competities (competitie, beker, cl), maar ik denk dat er geen één van vier graag om de 3,4 wedstrijden om de bank plaats neemt en ze hebben dan nog Giuly en Ezquerro en Maxi Lopez ook zeker geen slechte voetballers, ik ben ook een fan van Henry maar ik denk dat hij beter al eerder de gestap had gezet.Santino88 zei:Hopelijk speelt Adriano volgens jaar bij Ac Milan.
En hopelijk henry bij barça.
. Of wel moet je Ronaldinho of messi uitspelen op het driehoeksmiddenveldManny Ribera zei:
Larsson is maar basisspeler geworden door de blessure van Messi. Als ook Henry de aanval komt versterken dan kun je wel spreken over een perfecte voorlinie. Het Engelse voetbal ligt hem ook hij kan denk ik voor de derde keer op rij topscorer worden in EngelandSantino88 zei:Henrik Larson
En Ronaldinho is geen spits imo.
Ik ben er zeker van dat Henry een aanwinst zou zijn voor Barçelona, en volgens mij za het spaanse voetbal hem beter liggen.

Manny Ribera zei:Larsson is maar basisspeler geworden door de blessure van Messi
Manny Ribera zei:Het Engelse voetbal ligt hem ook hij kan denk ik voor de derde keer op rij topscorer worden in Engeland![]()

Manny Ribera zei:Van mij mag hij doen wat hij wil, als hij maar niet naar Chelsea trekt![]()

RichardV zei:Marsu ziet alles door een bril met hele dikke glazen.
Ajax heeft 3 topseizoen gehad ofzo.
Waarvan 1 echt monsterlijk jaar.

Het zou mij enorm verbazen moest hij naar Juventus vertrekken, hij is daar ooit mislukt tenzij hij de oude dame wil bewijzen dat hij het toch kan waarmaken in Turijn. Ik denk dat het eerder een psychologische oorlog zal worden tussen real en Barça met als inzet HenrySantino88 zei:Nou ja, maar ze willen larsson toch vervangen.
Ik bedoelde nog beter
Ik hoop dat hij niet naar Real of Juventus gaat, want die worden wel meer genoemd.
Het word wel een leuke zomer wat transfers betreft![]()
.Manny Ribera zei:Het zou mij enorm verbazen moest hij naar Juventus vertrekken, hij is daar ooit mislukt tenzij hij de oude dame wil bewijzen dat hij het toch kan waarmaken in Turijn. Ik denk dat het eerder een psychologische oorlog zal worden tussen real en Barça met als inzet Henry.

king ralf zei:rot toch op met die joden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
?+1 voor provoceren / beledigen.king ralf zei:rot toch op met die joden !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AMSTERDAM - Henk ten Cate volgt Danny Blind op als hoofdtrainer van Ajax. Dat meldt de regionale omroep RTV Noord-Holland op basis van een verklaring van voetbalanalist Ton Ojers zondagavond in het programma Noord-Holland Sport.
De 51-jarige Ten Cate is nu nog assistent-trainer van Frank Rijkaard bij FC Barcelona. Ajax laat maandag opnieuw weten niet te reageren op geruchten in de media.
Vorige week meldden diverse media dat Blind aan het einde van het seizoen moet vertrekken als hoofdcoach van de Amsterdammers. Ajax liet daarop weten de technische staf na afloop van het seizoen te evalueren.
Wedstrijd
De club liet weten dat de speculaties in de media niet in het belang zijn van Ajax. De Amsterdammers spelen woensdag de return in de finale van de play-offs tegen Groningen om een ticket voor de voorronde van de Champions League. Zondag wacht de laatste wedstrijd van het seizoen, de bekerfinale tegen PSV.
Speculatief
Ten Cate zelf noemde de onthulling van Ojers 'puur speculatief', meldt RTV Noord-Holland. De Amsterdammer werkte in het verleden onder meer als trainer voor Go Ahead Eagles, Sparta Rotterdam, Vitesse, MTK Boedapest en NAC Breda.
Eerder werd de trainer in verband gebracht met landskampioen PSV, dat na het aangekondigde afscheid van Guus Hiddink op zoek is naar een hoofdtrainer.

invloedrijke ex-vedette Johan Cruijff en bovendien zijn Blind en Rijkaard goede vrienden.
punani zei:ik denk wel dat tencate blind gaat opvolgen...
ik las op voetbal primeur ook kromkamp en riga? weet iemand hier al meer van?grts