Fitness Seller

Blind moet gaan!

Thierry Henry verheugt zich enorm op de finale in de voorstad van Parijs, die ongeveer zijn geboortegrond is geweest. "Ja, het is natuurlijk prachtig om na zoveel jaar de finale echt te spelen. Zeker als je clubs als Ajax, Real Madrid en Juventus hebt uitgeschakeld.

Zelfs de gelouterde vedette Henry rekent Ajax nog tot de absolute top.
Fantastisch!

marsu zei:
Thierry Henry verheugt zich enorm op de finale in de voorstad van Parijs, die ongeveer zijn geboortegrond is geweest. "Ja, het is natuurlijk prachtig om na zoveel jaar de finale echt te spelen. Zeker als je clubs als Ajax, Real Madrid en Juventus hebt uitgeschakeld.

Zelfs de gelouterde vedette Henry rekent Ajax nog tot de absolute top.
Fantastisch!

moet je wel ff et hele verhaal quoten ;)

"Ja, het is natuurlijk prachtig om na zoveel jaar de finale echt te spelen. Zeker als je clubs als Ajax, Real Madrid en Juventus hebt uitgeschakeld. Maar laat ik heel eerlijk zijn, de echte zware tegenstanders voor ons waren Thun en Villarreal.

fryslan zei:
moet je wel ff et hele verhaal quoten ;)

Ja, maar daar bedoelt hij mee dat hij Thun en Villareal op zich lager inschat dan bijvoorbeeld Ajax en Real, maar dat ze meer problemen opleverden dan hij van te voren had gedacht. Dat doet er verder niks aan af dat hij Ajax tot de topclubs rekent. :D

Maw... je geniet nu van het feit dat de reputatie van Ajax het nog steeds moet hebben van de club die het 10 jaar geleden was? :D

Buffster zei:
Maw... je geniet nu van het feit dat de reputatie van Ajax het nog steeds moet hebben van de club die het 10 jaar geleden was? :D

Neen, het is een bevestiging voor de velen die het nog wel eens in twijfel trekken. Ik probeer slechts mijn stelling te onderbouwen door zit zoveelste argument.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

geen enkele club staat ALTIJD aan de top. Na pieken volgen dalen.

Vind jij Real Madrid geen topclub omdat ze al meer dan 4 jaar niet gepresteerd hebben in de champions league en competitie ?

Vind jij Inter Milan geen topclub omdat hun laatste EC in 65 was en landskampioenschap in 89?

Zo zijn er nog veel meer voorbeelden te noemen. Feit is: in het voetbal worden de reputaties van clubs idd bepaald door prestaties uit het verleden. Bovendien zie je in het voetbal dat deze clubs altijd weer komen bovendrijven. Na successen volgt crisis, na crisis volgt succes.

Nu breekt de succesperiode weer aan voor Ajax.

fryslan zei:

of een club een topclub is wordt bepaald door verschillende dingen zoals

historie
spelersgroep
resultaten

inter milan heeft de historie en de spelersgroep
dus het is een topclub wat mij betreft
zelfde geldt voor real madrid

coltivatore zei:
of een club een topclub is wordt bepaald door verschillende dingen zoals

historie
spelersgroep
resultaten

inter milan heeft de historie en de spelersgroep
dus het is een topclub wat mij betreft
zelfde geldt voor real madrid

Ga je nou de meest succesvolle Europese club vergelijken met Inter? ???

Juriaan zei:
Als inter milaan niks is waarom willen er dan topspitsen als Adriano spelen ???

Geld en de ijdele hoop eindelijk weer eens iets met die club winnen en op die manier een heldenstatus te veroveren. Het is gewoon een schijtclub.

Hopelijk speelt Adriano volgens jaar bij Ac Milan.

En hopelijk henry bij barça.

Terug
Naar boven