AndroidHealthClinic

Blind moet gaan!

wat een onzin, ik weet niet of jullie het een en ander hebben meegekregen, maar de spelersgroep en supporters staan pal achter Blind. Slechts in het bestuur is er twijfel over het aanblijven van Blind. We hebben het hier dan met name over de aan het rode pluche verslaafde John Jaakke en zijn willoze volgelingen. Ik dacht dat Martin van Geel er was om het voetbal te dienen en Maarten Fontein om de continuïteit te waarborgen. Als deze mensen Danny ontslaan maken ze zichzelf erg ongeloofwaardig, en jagen dan bovendien zowel de spelers als de supporters tegen zich in het harnas. We zullen zien wat het wordt maar voor al de kakkerlakken hier: jullie mogen blij zijn als Danny weggaat, want zolang Danny onze club leidt, gaan we mooie tijden tegemoet.

• Topic Starter Topic Starter
RTV Noord Holland weet te melden dat AZ-trainer Louis van Gaal door Ajax benaderd is om weer hoofdtrainer bij de club te worden. De positie van Danny Blind staat onder druk en vanochtend berichte de doorgaans betrouwbare Telegraaf dat hij ontslagen wordt bij de Amsterdammers. Achter de schermen zou de club al bezig zijn met een opvolger.

Toch raar dat ajax van Gaal benaderd. Ze weten volgens mij wel dat Scheringa van Gaal nooit naar ajax laat gaan.

Het rare aan dit gebeuren vind ik is waarop ze baseren dat Blind weg moet.
Hij is voor alles nog in de race (behalve kampioenschap natuurlijk) en het moet wel heel raar lopen willen ze in Groningen geen stand houden.
Het voetbal wordt telkens beter, de spelers en supporters zijn de ajaxcieden, Blind zelf is een groot ajaxcied en het bestuur??? PFFFFFF
???

Vergeet niet dat de club beursgenoteerd staat. Meningen van supporters en spelers doen er niet toe...die van de aandeelhouders wel...en die zien hun aandeeltjes flink zakken volgend jaar als er weer zo'n lamlullerig jaartje volgt.

Het heeft niks meer met voetbal te maken....maar met de vulling van de portomonee.

Waarom zouden Rijkaard en ten Cate in godsnaam naar Ajax willen?

hun :heart: ligt bij ajax. iig die van Rijkaard

Haha Frank Rijkaard gaat echt niet naar Ajax toe. Kan overal te wereld aan de slag voor het 5 voudige wat hij bij ajax kan verdienen. Zijn hart ligt bij ajax, haha.
Blind is een echte ajaxman die te weinig credits krijgt.
Ze maken nu dezelfde fout als met Co adriaanse. 3e staan en dan ontslagen worden.
Belachelijk. Die word nu toch ook vrij eenvoudig kampioen van Portugal.

Dus ik denk dat het bestuur maar eens moest opstappen!

En ja ik ben Feijenoorder, maar neem het wel op voor Danny!

Mensen moeten idd niet zo ongeduldig zijn!
Wanneer je kiest voor een trainer moet je hem ook even de kans geven.
Adriaanse en Koeman zijn goede voorbeelden. Het ligt echt niet gelijk aan een trainer. Het beleid van ajax ligt voor een groot gedeelte (het grootste) bij het bestuur.

Je ziet overigens het voetbal van ajax steeds beter worden. Neem bijvoorbeeld Boukari, hij was door iedereen al afgeschreven, blind geeft hem toch nog steeds de kans, deze heeft boukari gegrepen en persoonlijk vind ik hem nu een van de spelbepalers van ajax.

Blind mag van mij nog even blijven zitten.

Opzeker wel een mooi gebaar van Rosenberg en Charry gister. Ik hoop wel dat hij blijft, gun het hem wel. Maar ik zal het niet heel erg vinden als Frank en Henk richting Ajax komt, al zie ik dat dus echt niet gebeuren maargoed.

Danny blijft gewoon hoor. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat het gebaar van Macka gister, na zijn goal, de ogen van de bestuurders heeft geopend. Een man binnen het bestuur wist inmiddels al te melden "als Macka achter Blind staat, waar hebben we het dan eigenlijk over?."
Dit lijkt mij toch zeer duidelijk, maar dit wordt angstvallig uit de landelijke dagbladen gehouden. Ik kan alle Ajax-fans gerustellen en moet al het ongedierte teleurstellen. Danny blijft en de eindzege is nabij!

Nog een keer mensen hier ongedierte of kakkerlakken noemen en ik geef je negatieve karma. Moet maar eens afgelopen zijn met dat respectloos geleuter tegen mensen die niet voor ajax zijn. Als je niet normaal kan discussieren over zaken, rot dan gewoon op.

Ik doel met ongedierte louter en alleen op de Kakkerlakken. Niet op een mooie club als AZ, een traditionele volksvereniging als Willem II of een respectabele club als Sc Heerenveen. :cool:

marsu zei:
Ik doel met ongedierte louter en alleen op de Kakkerlakken. Niet op een mooie club als AZ, een traditionele volksvereniging als Willem II of een respectabele club als Sc Heerenveen. :cool:

Zoals Yzord al aangaf, nog 1 keer en dan negatieve karma!

volgens mijn bronnen is ten cate gehaalt voor volgend jaar netzoals mendes da silva...

punani zei:
volgens mijn bronnen is ten cate gehaalt voor volgend jaar netzoals mendes da silva...

Dat bericht dat Ten Cate rond is met Ajax is door de site van het voetbalblad ELF verspreid. Natuurlijk heb ik enorm veel respect(!) voor dit blad, maar het is niet waar. Zo staat er op die site te lezen dat een woordvoerster van Ajax dat heeft gezegd. Ten eerste is er geen enkel bestuurslid die over de trainerspositie wil praten en een (anonieme!?) woordvoerster brengt dan naar buiten dat Ten Cate komt. Erg onlogisch allemaal.
En Mendes mag komen, maar 3.5 miljoen is veel te veel.

over mendes prijs zakt direct 1,5 miljoen na de degradatie..

punani zei:
over mendes prijs zakt direct 1,5 miljoen na de degradatie..

Maar zelfs 2 miljoen is te veel. Zeker als je bedenkt dat hij een paar jaar geleden nog eigendom van Ajax was. Het lijkt wel of Martin zich laat meetrekken in de blunders van Sjon Jaakke. Dit kan toch niet de bedoeling zijn.:mad:

Terug
Naar boven