Fitness Seller

Blocken van oestrogeen en DHT = gains en minder sides?

Ik gebruikte altijd arimidex tijdems me kuur.
Libido altijd na 3 weken al naar de klote (tijdens me kuur)
Je lichaam wordt erg gevoelig voor oestrogeen, langer herstel qua libido nodig dus.
Daarnaast kan je daarna nooit meer iets nemen zonder direct gyno te krijgen zodra je geen arimidex meer neemt

Gebruik sinds een jaar Proviron en het werkt TOP!!!
NUL gyno, nul vocht, alles veel beter.

En volgens mij ook beter voor je gains, maar daar heb ik geen wetenschappelijke onderbouwingen voor.

Hier ik heb ik ook dezelfde ervaring, altijd provi mee laten lopen,

Zal dat ook gebeuren bij een dosis van 0.25 mg? Doel is om de aromatisering ong 50-80 procent te minimaliseren dus er blijft wel oestrogeen in je systeem over. Waarschijnlijk had jij 90-100 procent je oestrogeen onderuit te halen door weinig libido etc

Dan kan je beter een ander product nemen. Denk dat je langzamerhand met 0.25mg ook alles plat legt, of dat het niets doet. Het product is bedoeld alles te blokken, werkt niet zo dat als je er dan de helft van neemt, je 50% blokt...

Hier ik heb ik ook dezelfde ervaring, altijd provi mee laten lopen,
Ja vanaf week 2 ofzo mee laten lopen meestal

Ik vind 1 mg ED echt veel. Zelf doseer ik Arimidex 0.25 mg e3d of eod en ik merk dan al enorm minder bloat en een beter libido op test only kuurtjes.

1mg ED is ook gewoon veel te veel voor ons bodybuilders

Waarom doseren die mother ****ers ze dan op 1mg? Normaal neem ik altijd 5 pillen, ongeacht wat er ergens in zit :D hahaha
Nu moet ik ergens een halfje van nemen zeker? Waar gaat t heen met deze wereld! :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Dan kan je beter een ander product nemen. Denk dat je langzamerhand met 0.25mg ook alles plat legt, of dat het niets doet. Het product is bedoeld alles te blokken, werkt niet zo dat als je er dan de helft van neemt, je 50% blokt...

Ja vanaf week 2 ofzo mee laten lopen meestal
Welke ander product blijft er dan over?

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven