- Waardering
- 134
nou ben vandaag ff bij de dok geweest en heb besloten om gewoon eerlijk te zijn en te zeggen wat ik gedaan heb. naar een preek van een half uur kreeg ik endelijk mijn papiertje. opmerkings zoals ja jij kost de maatschapij geld.en waarom wil je dat weten zodat je weer opniuw kan beginnen. en je doet iets wat medisch niet verantwoordelijk is en ik ben der tegen en waarom doe je dat en bla bla bal zo ging het dus een half uur lang. werd er gek van hoezo eerlijk zijn is het beste
haha hij deed ook steeds of hij mij niet kon verstaan naar 10 x sustanon en deca te hebben gezecht begon hij gelijk met preken. WAT EEN LUL DIE VENT. en ik maar hopen dat hij iets van zou zeggen van ja is verstandig dat je het laat controleren NIET DUS DE LUL. maar nou ff mijn vraag op dat papiertje heeft hij dus bij een aantal dingen een streepje gezet maar ik wil meer weten kan ik dat zelf gewoon een streepje bij zetten?
dit is wat hij heeft ingevuld. vul aan wat ik nog meer moet controleren, en of ik het er zelf bij mag zetten?
BSE= bezinking
BB= bloedbeeld
KR= kreatinine
AF= alkalitsche fosf.
GGT= gamma-GT
ASAL= ASAT/ALAT
LD
GLUH= glucose
TSH
testo=testoteron en cholesterol enz.. heeft hij er niet bij gezet en dat wil ik ook graag weten. en wat verder nog? vul aan....
als ik de bloedtest heb gedaan zal ik de resultaten hier ook posten.
haha hij deed ook steeds of hij mij niet kon verstaan naar 10 x sustanon en deca te hebben gezecht begon hij gelijk met preken. WAT EEN LUL DIE VENT. en ik maar hopen dat hij iets van zou zeggen van ja is verstandig dat je het laat controleren NIET DUS DE LUL. maar nou ff mijn vraag op dat papiertje heeft hij dus bij een aantal dingen een streepje gezet maar ik wil meer weten kan ik dat zelf gewoon een streepje bij zetten?dit is wat hij heeft ingevuld. vul aan wat ik nog meer moet controleren, en of ik het er zelf bij mag zetten?
BSE= bezinking
BB= bloedbeeld
KR= kreatinine
AF= alkalitsche fosf.
GGT= gamma-GT
ASAL= ASAT/ALAT
LD
GLUH= glucose
TSH
testo=testoteron en cholesterol enz.. heeft hij er niet bij gezet en dat wil ik ook graag weten. en wat verder nog? vul aan....
als ik de bloedtest heb gedaan zal ik de resultaten hier ook posten.
Laatst bewerkt: