XXL Nutrition

bloed testen

bodyfreakz

Advanced Bodybuilder
Waardering
234
Dag mensen
ik heb n vraagje over het laten testen van je bloed IVM kuren. Heb je hier een verwijsbrief voor nodig of hoe gaat dat in zn werk. Graag had ik hier wat uitleg over van de aanvraag tot de uitslag en hoe dit in zn werk gaat. Ik werk namelijk in n zieknhuis, kunnen de uitlagen van de testen in verkeerde handen vallen zodat mijn werkgever weet dat mijn lever 8 weken niet zo functioneerd als dat het eigenlijk zal moeten?
graag een seriueze reactie van mensen die met fijten komen, raden kan ik zelf ook.

Alvast bedankt

C@rp

Een bloedtest regel je bij je huisarts.

Je vraagt hem om een bloedtest en wees eerlijk tegen hem anders krijg je nooit een test waarin getest wordt op de juiste punten.
Je huisarts weet van bloedtesten m.b.t. AAS ook weinig af, daarom is het raadzaam om een lijstje met punten waarop getest moet worden even van dit forum te halen.

Het is al vaker gepost en middels een search kom je er al snel achter wat er ingevuld moet worden op je bloedtestforumulier.

Dan ga je naar het ziekenhuis en na een week krijg je bericht.
Vraag om een uitdraai van de uitslag, publiceer hem hier en wij kunnen hem voor je interpreteren!

Succes.

Terug
Naar boven