XXL Nutrition

bloed

GILA

Novice
Waardering
0
Heey mensen ik ben net begonnen aan mijn eertste kuurtje het is uiteindelijk primo/winnie geworden.

1-8 400mg primo ew
1-6 40mg winnie ed

10-12 30mg nolvadex ed

Ik ben vandaag dus begonnen met de eertste injectie. Toen ik klaar was met injecteren en de naald eruit haalde kwam er een beetje bloed uit terwijl ik wel goed geaspireerd heb. is dit erg, heb ik geen ader of zenuw geraakt???

nee het is hl niet erg

Laatst bewerkt door een moderator:
Heey mensen ik ben net begonnen aan mijn eertste kuurtje het is uiteindelijk primo/winnie geworden.

1-8 400mg primo ew
1-6 40mg winnie ed

10-12 30mg nolvadex ed

Ik ben vandaag dus begonnen met de eertste injectie. Toen ik klaar was met injecteren en de naald eruit haalde kwam er een beetje bloed uit terwijl ik wel goed geaspireerd heb. is dit erg, heb ik geen ader of zenuw geraakt???

is heel normaal...heb pas 1 x gehad dat er helemaal geen bloed mee kwam...
1 x door 'n ader heen gestoken...das pas schrikken dan komt er heel veel bloed mee...
maar er door heen is niet er in...als je goed aspireerd is er niets aan de hand!

Je kan denk ik beter 10 tot 12 weken primo pakken en frontloaden !(eerste 2 weken 800 ml pakken)

Dit weet ik niet uit ervaring maar lang dbb,jen elke dag;):D

Of met zo'n infuus op pad. De hele dag een looprekje naast je met die zak er aan :D

Maar OT, beetje bloed is niet raar, je kan idd door een bloedvat heen gezet hebben. Ik prik staand, komt er bijna altijd wel een paar druppels bloed uit ondanks dat ik goed aspireer en ik heb al en paar honderd prikken gezet de afgelopen paar jaar.

Een zenuw raken geeft geen bloed, wel het gevoel dat je een electrische schok krijgt. :p

Terug
Naar boven