MuscleMeat

bloedonderzoek aanvragen

Ja.

---------- Toegevoegd om 06:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:52 ----------

Momenteel nog wel zoiets idd. Maar begreep dat men de eigen bijdrage flink wil gaan verhogen...

Ja naar 210 of 230 geloof ik. Dus kun je er beter dit jaar nog maar goed gebruik van maken.

Omdat een huisarts geen bal verstand heeft van bepaalde hormoonwaarden icm BB/ sport en gebruik van medicijnen...daarom ben ik naar een sportarts gegaan, dr. ijzerman, wel bekend. Heel sportmedisch onderzoek waar ook je hart, longen alles wordt meegenomen, alles, fietstest en bloedonderzoek, 155 euro, kreeg 120 vergoed.

Dokter ijzerman is idd de man waar je moet wezen is geloof ik ook sportarts geweest van het belgisch nationaal wielren team. Dan weet je wel goenoeg ;)

Dokter ijzerman is idd de man waar je moet wezen is geloof ik ook sportarts geweest van het belgisch nationaal wielren team. Dan weet je wel goenoeg ;)

Waar is dr.Ijzerman te vinden?
Werkt hij in een ziekenhuis of eigen kliniek.

Laatst bewerkt:
Toepasselijke naam "IJzerman" :D

Waar is dr.Ijzerman te vinden?
Werkt hij in een ziekenhuis of eigen kliniek.

Zoals hierboven staat inderdaad in Bergen op Zoom. In het gebouw van de arbo daar geloof ik. Heb aantal jaar geleden een sportmedische keuring moeten doen. Hij gaf toen ook aan dat je dit van het ziekefonds terug kreeg. Toen kreeg ik nog alles terug maar dat zal nu niet meer zo zijn.

Deze is te vinden in Bergen op Zoom.

Thx mr Big;)

---------- Toegevoegd om 17:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Zoals hierboven staat inderdaad in Bergen op Zoom. In het gebouw van de arbo daar geloof ik. Heb aantal jaar geleden een sportmedische keuring moeten doen. Hij gaf toen ook aan dat je dit van het ziekefonds terug kreeg. Toen kreeg ik nog alles terug maar dat zal nu niet meer zo zijn.

Thx Bricks.

jawel ben vorige maand geweest

Nee, niet PM'en. Wat mij betreft gewoon hier. Is voor anderen (waaronder mij) ook interessant!

hier nog de gegevens van die test die ik volgende week ga doen, waar Ozgur e.a. naar vroegen (excuses voor de late reactie)

inhoud onderzoek:

-gesprek met sportarts
-onderzoek van: hart, longen, buikorganen, gewrichten, spieren en pezen
-lengte-, gewicht- en vetpercentagebepaling
-onderzoek gezichtsscherpte
-longfunctie en bloeddruk
-ECG (hartfilm) in rust en bij inspanning
-inspanningstest op de fietsergometer
-bepaling uithoudingsvermogen (maximale zuurstofopname/VO2 max)
-uitgebreid bloedonderzoek (o.a. hemoglobine, glucose, cholesterol, lever- en nierfunctie)
-eindverslag met sportadviezen

kosten: 270,- waarvan 60,- vergoed door ziekenfonds = 210,-

meer info:
www.mchaaglanden.nl/sportkeuring
sportafspraak@mchaaglanden.nl
afdeling Sportgeneeskunde: 070 - 357 42 35

omdat ik de komende tijd wil gaan cutten en niet de jongste meer ben kan ik daarbij wel wat 'ondersteuning gebruiken' . Ik wi e.e.a. Echter wel zo veilig mogelijk doen en dus met regelmaat wat bloedonderzoek laten doen. Mijn huisarts flipte echter volkomen toen ik de eerste keer om bloedonderzoek naar mijn hormoonspiegels vroeg. Dat gaat hem dus niet worden. Hoe hebben jullie dat geregeld / aangepakt??

wat een kloot _ die van mij beschouwt het als heel positief en slim om mijn bloed te laten checken. Gewoon n andere zoeken bro

succes

Medimark ben ik gemiddeld 50-70 euro kwijt. Afspraak op de bollen poli in het VU kan ook

Ik heb voor mijn cycle mijn bloed laten checken, ik was 215 Euro kwijt bij Medimark.(Rotterdam)

Bloedafnamekosten 15 euro

Schildklier:
TSH 15
T3 20
T4 15

Cholesterol/HDl/
LDL/triglyceriden 25

Albumine 8

Leverfuncties:
ALAT 8
ASAT 8
GGT 8

Nierfuncties:
Kreatinine 5
Alkalische fosf. 8

Totaal bloedbeeld 15

Kalium 5
Calcium 5

PSA (prostaat
Tumor marker) 15

Glucose 4
Hba1c 25

Testosteron 15
Vrij Testosteron 15

Ik heb voor mijn cycle mijn bloed laten checken, ik was 215 Euro kwijt bij Medimark.(Rotterdam)

Bloedafnamekosten 15 euro

Schildklier:
TSH 15
T3 20
T4 15

Cholesterol/HDl/
LDL/triglyceriden 25

Albumine 8

Leverfuncties:
ALAT 8
ASAT 8
GGT 8

Nierfuncties:
Kreatinine 5
Alkalische fosf. 8

Totaal bloedbeeld 15

Kalium 5
Calcium 5

PSA (prostaat
Tumor marker) 15

Glucose 4
Hba1c 25

Testosteron 15
Vrij Testosteron 15

Das een erg uitgebreide,ikzelf neem altijd het lever spectrum en cholesterol.
De lever is 40 euro,de rest 30 ofzo.
Oh ja nierfunctie zat daar ook bij.

hier nog de gegevens van die test die ik volgende week ga doen, waar Ozgur e.a. naar vroegen (excuses voor de late reactie)

inhoud onderzoek:

-gesprek met sportarts
-uitgebreid bloedonderzoek (o.a. hemoglobine, glucose, cholesterol, lever- en nierfunctie)

meer info:

Kijk, daar hebben we wat aan!

Zoiets lijkt me ook wel wat. Ga er nog even over nadenken en misschien dat ik dit begin komend jaar ga doen. Enige tijd na mijn nakuur. Dan kan ik meteen zien of ik al een beetje hersteld ben en wat de schade is.

Bedankt!

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:48 ----------

Geldt trouwens ook voor de rest van de mensen die hier posten!
Top!

inhoud onderzoek:

-gesprek met sportarts

meer info:

Thx bro

Terug
Naar boven