MuscleMeat

bloedonderzoek voor kuur HULP

dennisl

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
87kg
hey bbers ik wil graag een kuur gaan starten en heb daarom mijn bloed laten prikken om te kijken hoe het ervoor staat met de gezondheid voor ik begin.

hier de waardes:

creatinine 80 (54-105)
gamma gt 23 (0 - 55)
asat 31 (0-35)
alat 56 (0-45)
cholesterol 3.2 (2,4 - 6,5)

test tot 9,79 (9,72 - 38,17)
test vrij 220 (174 - 729)
s.h.b.g 26,3 (10 - 80)
l.h. 4,9 (1 - 9)
f.s.h 6,3 (1-11)

zoals je zit is mijn asat vrij hoog en alat te hoog komt dit door de hoge eiwitinname? en moet ik mij hier zorgen over maken nee toch?

maar wat ik erger vind is dat mijn test tot. aan de min grens ligt terwijl ik pas 23 ben ook de test vrij is vrij laag naar mijn idee

wil iemand met meer ervaring mijn bloedwaardes even bekijken en hun mening hier even over geven

ik ben 23 jaar 1,83 85 kilo 10%
kuurverleden

ik ben en feb. gestopt met mijn kuur test only 500 mg (12 weken) en 3 weken nakuur 40 nolva

geef het nog wat tijd... test is laag. lh en fsh is prima.
leverwaarden zijn altijd hoger bij sporters. Zijn prima waarden ;-)

• Topic Starter Topic Starter
geef het nog wat tijd... test is laag. lh en fsh is prima.
leverwaarden zijn altijd hoger bij sporters. Zijn prima waarden ;-)

Zou dat? Ben eig bang dat ik altijd laag zit heb ik ook altijd gedacht omdat ik vaak moe ben.op het werk, weinig beharing, laat gaan pubberen, pak moeilijk massa

Bedoel je dat hij nog steeds niet herstelt zou zijn na 6 maanden van een test only

dat kan idd. Zn nakuur was ook niet je van het. 3 weken nolva is te kort..

Zou dat? Ben eig bang dat ik altijd laag zit heb ik ook altijd gedacht omdat ik vaak moe ben.op het werk, weinig beharing, laat gaan pubberen, pak moeilijk massa

Dat zou ook kunnen. je kunt je laten onderzoeken door een endocrinoloog.

Verder niemand ?

je zou weer een kuur kunnen starten en daarna een meer agressieve nakuur starten, anders is het gewoon wachten tot je verder herstelt of je nakuur opnieuw doen

je zou weer een kuur kunnen starten en daarna een meer agressieve nakuur starten, anders is het gewoon wachten tot je verder herstelt of je nakuur opnieuw doen

Ok maar jullie denken dus dat ik niet hersteld ben hoop het want als ik de klachten lees van te laag test zitten er een paar die ik herken bij mezelf moe,pijnlijke gewrichten weinig beharing

Terug
Naar boven