AndroidHealthClinic

Bloedonderzoek

Benzemar

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m94
Massa
102kg
Vetpercentage
18%
Ik heb 3 maand geleden een kuurtje testp en winny gedaan en daarin kreeg ik last van mn zij. Een drukkend gevoel. Tijdje geen last meer van gehad maar vorige week begon het weer. Dus heb ik bloed laten onderzoeken. Daaruit blijkt dat mn alvleesklier is verhoogd.(?) Ik heb morgen verder een gesprek bij de dokter. Kan het zo zijn dat het van de kuur komt?

denk dat enkel jouw dokter daar het correcte antwoord zal kunnen opgeven.

hier zal alleen gespeculeerd worden

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat snap ik wel alleen als ik de dokter ga vertellen dat ik een kuurtje heb gedaan steekt hij het daarop af. je moest zn gezicht is zien toen ik zei dat ik supplementen gebruik.

ik heb het ooit ook gehad. een acute pancreaontsteking. heb toen iets van de dokter gekregen en was er vlug vanaf. Ik denk dat het legalon was. Wel een vervelende, constante pijn. ik dacht dat mijn dokter mij toen ook aangeraden had om een tijdje veel minder vet te gebruiken. ook olijfolie en gezonde vetten. heb daarna nog regelmatig gekuurd maar toch geen last meer van gehad. Mijn moeder is gestorven aan pancreaskanker en die heeft alleszins afgezien van de pijn. moest naar de palliatieve omdat het niet meer uit te houden was. toch in het oog houden want sommigen krijgen een chronische pancreasontsteking.

Huisartsen zijn hopeloos. Ja ik train, bloed laten onderzoeken. Cortisol ietswat hoog en hij gelijk denken dat ik gebruik om me vervolgens naar huis te sturen.

Huisartsen zijn overrated, met die van mij ook al een paar keer discussie gehad terwijl ik hem op literatuur compleet in de hoek zet. Hij aapt alleen maar na.

Maar OT, geen idee, zou het niet meteen melden als je verwacht dat hij deze zaken met elkaar koppelt. Tenzij hij er echt niet uit komt. Je kuur was immers al afgelopen?

Wat zeggen jullie als reden voor zo'n bloedonderzoek tegen je huisarts?

Ik maak altijd een afspraak bij medimark.nl...geen zin om het met m'n huisarts over te hebben..

Wat zeggen jullie als reden voor zo'n bloedonderzoek tegen je huisarts?

Ik zeg hem eerlijk wat ik genomen heb en voor hoe lang en alles erop en eraan (alsof ik het hier op't board zou zeggen). Enkel zo heeft de dokter een compleet beeld van water allemaal aan de hand kan zijn en wat mogelijke oorzaken zijn. Preken hoeft hij echt niet te doen (hij heeft wel betere dingen te doen + het zal jou worst wezen of hij het al dan niet goedkeurd, niet?).

Grtz,

ik vraag hem aan bij me werk........(dienst) en geen probleem, kon testen wat ik wou,....en door die uitslag trek ik hem nog ff 10 weken door hahahahahah

Terug
Naar boven