- Waardering
- 40
Hey, omdat ik na al mijn blessures en operaties eens m'n bloed wou laten testen omdat ik verveeld zat met de gedachte dat ik na 15kilo afvallen en na maanden behoorlijke goede training en voeding niet genoeg bijkwam in massa.
Heb ik dus volgende uitslagen die uitzonderlijk zijn:
Ijzer: 153 gemeten waarde ( referentie: 59-158)
Vitamine b12: 382 gemeten waarde ( ref. 211-911)
Glucose, nuchter: 89 gemeten waarden ( ref. 75-115)
NierfunctieUrinezuur: +8.0 gemeten waarde ( ref. 3.4-7.0)
(wat goed is, doordat ik een grotere eiwitinname heb, breekt hij wellicht de overbodige af, waardoor meting iets hoger is)
Cholesterol: 131 ( ref <190)
LDL-Cholesterol: 77 ( ref <115)
Maar nu:!!!
Hart- , spierfunctie
C.K. (37') gemeten waarde: +1035 referentiepunt: <190
Wat wil dit zeggen, dat mijn lichaam dus een extreem hoge waarde heeft aan het afbreken van spieren!!! Waardoor je veel stijfheid, etc OOK kan ervaren. Nu dit kan wel wat hoger lichaam als je de dag ervoor zware training gehad hebt bvb. 2 dagen hiervoor heb ik een zware beentraining gehad, en de dag ervoor wat cardio en rugtraining.
Wie van jullie heeft hierbij ervaring dat dit ook zo was? Dokter zou nogmaals bloed willen laten afnemen nadat ik 3 tot 4 dagen NIET getraind heb, om te zien of die waarde lager of normaal ligt. Weet iemand van jullie of dit veel kan verlagen, ja dan neen? Want dit is wel een extreem hoge waarde volgens de dokter. Wat beduidend ook kan zijn op het feit dat ik idd niet genoeg bij kom in massa.
Verder zijn de testosteron waarden: +802 (referentie: 280-800)
Dus lig er net boven, maar had dan natuurlijk ook wel al een testosteronbooster genomen voor 4 weken, waardoor hij idd dus wat aan de hoge kant staat.
Iemand van jullie meer ervaring of uitleg?
Heb ik dus volgende uitslagen die uitzonderlijk zijn:
Ijzer: 153 gemeten waarde ( referentie: 59-158)
Vitamine b12: 382 gemeten waarde ( ref. 211-911)
Glucose, nuchter: 89 gemeten waarden ( ref. 75-115)
NierfunctieUrinezuur: +8.0 gemeten waarde ( ref. 3.4-7.0)
(wat goed is, doordat ik een grotere eiwitinname heb, breekt hij wellicht de overbodige af, waardoor meting iets hoger is)
Cholesterol: 131 ( ref <190)
LDL-Cholesterol: 77 ( ref <115)
Maar nu:!!!
Hart- , spierfunctie
C.K. (37') gemeten waarde: +1035 referentiepunt: <190
Wat wil dit zeggen, dat mijn lichaam dus een extreem hoge waarde heeft aan het afbreken van spieren!!! Waardoor je veel stijfheid, etc OOK kan ervaren. Nu dit kan wel wat hoger lichaam als je de dag ervoor zware training gehad hebt bvb. 2 dagen hiervoor heb ik een zware beentraining gehad, en de dag ervoor wat cardio en rugtraining.
Wie van jullie heeft hierbij ervaring dat dit ook zo was? Dokter zou nogmaals bloed willen laten afnemen nadat ik 3 tot 4 dagen NIET getraind heb, om te zien of die waarde lager of normaal ligt. Weet iemand van jullie of dit veel kan verlagen, ja dan neen? Want dit is wel een extreem hoge waarde volgens de dokter. Wat beduidend ook kan zijn op het feit dat ik idd niet genoeg bij kom in massa.
Verder zijn de testosteron waarden: +802 (referentie: 280-800)
Dus lig er net boven, maar had dan natuurlijk ook wel al een testosteronbooster genomen voor 4 weken, waardoor hij idd dus wat aan de hoge kant staat.
Iemand van jullie meer ervaring of uitleg?