Fitness Seller

Bloedonderzoek

cutman

Dutch Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
96kg
Vetpercentage
14%
Ben bij de dokter geweest ,had pijn aan mn armen(ligamenten overbelast)
Nu heeft ie ook mijn bloeddruk gemeten zei dat het heel hoog was,dus gaat hij volgende week bloed trekken zit in 1 week voor de pct,zou hij iets merken in mijn bloed(as),het is een idioot en zegt het zo tegen mijn ouders wss:D:bang:

Laatst bewerkt:
lijkt me sterk dat hij het zal zeggen. Als je volwassen bent mag hij het niet eens zeggen.

op Anabolen testen doen ze ook niet bij je bloedonderzoek lijkt me. Is doorgaans een dure test om te doen.

Ik sta zelf ook onder controle en moet elke twee maande bloed prikken. in ieder geval wordt daar mijn lever gecontroleerd, dus bij het gebruik van anabolen zou daar misschien wel eens iets gevonden kunnen worden doordat de leverfunctie wat minder wordt. Maar dat kan natuurlijk ook een tal van andere oorzaken hebben.

oftewel: Maak je niet druk;)

Ben bij de dokter geweest ,had pijn aan mn armen(ligamenten overbelast)
Nu heeft ie ook mijn bloeddruk gemeten zei dat het heel hoog was,dus gaat hij volgende week bloed trekken zit in 1 week voor de pct,zou hij iets merken in mijn bloed(as),het is een idioot en zegt het zo tegen mijn ouders wss:D:bang:

Als ik jou was zou ik nu tegen die dokter zeggen dat je gebruikt hebt en dat je ouders niks mogen weten en dat je hem aanklaagt als hij zijn zwijgplicht breekt.
Dan wordt ie namelijk geschorst en daar zit hij niet op te wachten denk ik ;)

wss gaat hij iets merken want bepaalden waarden zullen afwijken zoals cholesterol enzo maar snap jullie niet jullie zijn toch volwassen mensen zeg toch gewoon alles eerlijk tegen je dokter hij heeft toch zwijgplicht

Als ik jou was zou ik nu tegen die dokter zeggen dat je gebruikt hebt en dat je ouders niks mogen weten en dat je hem aanklaagt als hij zijn zwijgplicht breekt.
Dan wordt ie namelijk geschorst en daar zit hij niet op te wachten denk ik ;)

dit!

TS: hoe oud ben je dan? dat je mammie het niet mag weten?

Zwijgplicht inderdaad...
En sowieso zal hij het wel merken dat er iets niet 'normaal' is aan je bloedwaarden.

Waarom laat je btw bloed testen?

Gewoon eerlijk zijn en eventueel erbij vertellen dat je niet wilt dat hij het je ouders verteld (eigenlijk overbodig, want dat doet een dokter niet).

Laatst bewerkt:
En anders kan je altijd nog alles ontkennen en zeggen dat je supplementen gebruikt, dan komt de dokter vanzelf wel op het idee dat die supplementen mogelijk gecontamineerd zijn met hormonen zonder dat je daar zelf weet van hebt. ;)

Of steek het op de test-gel van je vader.

• Topic Starter Topic Starter
Doc zei na mijn bloedruk-proef dat je best een bloedonderzoek neemt.
Ben 22 maarjah woon nog met mamie en papie :D
We zullen zien wat het geeft,zal wel een update(bump)schrijven volgende week

Laatst bewerkt:
Of steek het op de test-gel van je vader.

Waarvan de huisarts zo kan zien of je vader test gel krijgt voorgeschreven of niet (als je bij dezelfde huisarts zit).
En daarbij komt dat je bloedwaardes waarschijnlijk wel wat anders zijn als je in een kuur zit waarbij een pct nodig is, dan bij wat test gel.

Is beter als je moeder t weet man! Geloof mij!

Ken je altijd aan haar vragen of zij je wil prikken, als je zelf een beetje moeite ermee hebt. :)

Wat meten je armen meeste bloeddrukmeters zijn niet gemaakt voor bbarmen

Hij is 22 ;)

Maar ik zou niet over kuren beginnen, veel artsen gooien het dan meteen daarop, en nemen je meteen een stuk minder serieus.. laat hem eerst zn werk maar doen, kijken of hij wat kan vinden..

Hij is 22 ;)

Maar ik zou niet over kuren beginnen, veel artsen gooien het dan meteen daarop, en nemen je meteen een stuk minder serieus.. laat hem eerst zn werk maar doen, kijken of hij wat kan vinden..

Nee ga ik niet zeggen,zal iets anders zeveren

Heb wat acne op me rug

doc:neem je extra eiwit?
Ik:ja
doc:zit daar testosteron in ?(bloedserieus)
Ik:niet dat ik weet (sarcastisch)
doc:je bent er ook niet zeker van zie ik?
Ik:in mn eigen wtf is die nou echt bezig ?

hahaha:D

Laatst bewerkt:
ALTIJD aan medici laten weten dat je gear gebruikt. Kan je niet eerlijk zijn tegenover je arts of ouders ben je er in mijn opinie niet eens klaar voor AS. Slap gezeik hier weer, als je klachten AS gerelateerd zijn komt een arts daar nu nooit achter. Lekker bezig man!

ALTIJD aan medici laten weten dat je gear gebruikt. Kan je niet eerlijk zijn tegenover je arts of ouders ben je er in mijn opinie niet eens klaar voor AS. Slap gezeik hier weer, als je klachten AS gerelateerd zijn komt een arts daar nu nooit achter. Lekker bezig man!

Je hebt gelijk ,ik ga het toch miss beter zeggen,hij heeft toch zwijgplicht tegen mn ouders.
We zullen zien

Ik heb men bloed al meermaals tijdens of net na kuur laten trekken , de basic bloedtest (dus zonder test waarden) is bij mij quasi gelijk als ik on of off ben

Lever,nieren,prostaat,cholesterol moeten ON toch ook gewoon in orde zijn.

Zo mag ik het horen, en doe het rustig aan gedurende je PCT.

Terug
Naar boven