XXL Nutrition

Bloedonderzoek

ALTIJD aan medici laten weten dat je gear gebruikt. Kan je niet eerlijk zijn tegenover je arts of ouders ben je er in mijn opinie niet eens klaar voor AS. Slap gezeik hier weer, als je klachten AS gerelateerd zijn komt een arts daar nu nooit achter. Lekker bezig man!

Daar heb je helemaal gelijk in. Het gaat immers wel om je eigen gezondheid.
Tegen medici ben ik ook altijd open en eerlijk geweest, zeker voor een anesthesiemedewerker kan het heel belangrijk zijn.
Bij mij hebben ze ook nog wat extra tests gedaan voor de operatie (o.a. hartfunctie), was allemaal in orde. Mooi meegenomen. :)

ALTIJD aan medici laten weten dat je gear gebruikt. Kan je niet eerlijk zijn tegenover je arts of ouders ben je er in mijn opinie niet eens klaar voor AS. Slap gezeik hier weer, als je klachten AS gerelateerd zijn komt een arts daar nu nooit achter. Lekker bezig man!

Dus als jij voor acne naar de arts gaat zeg je dat het door de AAS komt? Of als je een bloedtest wil zeg je dat ook? Als je gyno hebt zeg je ook dat het door kuren komt?

Dan weet ik zeker dat MIJN arts me uitlacht en er niet aan mee werkt..

Als het nou bijvoorbeeld om prostaat klachten gaat kan je beter wel de waarheid spreken..

Tegen je omgeving zou ik wel eerlijk zijn, anders ben je dr idd niet klaar voor ;)

Dan moet je toch een andere huisarts gaan zoeken. Niet elke huisarts is zoals die van jou.
Je hebt wel gelijk hoor, sommige huisartsen vinden dat ze een meer opvoedende taak hebben dan dat ze je helpen met het specifieke probleem (tenzij je probleem levensbedreigend kan of dreigt te worden).

Maar hoe weet je dat zo zeker? Al geprobeerd of denk je dat?

Laatst bewerkt:
Ik heb men bloed al meermaals tijdens of net na kuur laten trekken , de basic bloedtest (dus zonder test waarden) is bij mij quasi gelijk als ik on of off ben

Lever,nieren,prostaat,cholesterol moeten ON toch ook gewoon in orde zijn.

Dat wil ik dus wel eens weten.

Iemand?

Nee hoor, als je ON bent dan maakt het allemaal niks uit, leverontsteking, zeer hoog slecht cholestorol en niet werkende nieren zijn dan geen probleem! :o

Lol....

Doelde meer op de bloedwaarden;) Goed zichtbaar neem ik aan?

Dus als jij voor acne naar de arts gaat zeg je dat het door de AAS komt? Of als je een bloedtest wil zeg je dat ook? Als je gyno hebt zeg je ook dat het door kuren komt?

Dan weet ik zeker dat MIJN arts me uitlacht en er niet aan mee werkt..

Als het nou bijvoorbeeld om prostaat klachten gaat kan je beter wel de waarheid spreken..

Tegen je omgeving zou ik wel eerlijk zijn, anders ben je dr idd niet klaar voor ;)

David, ik ben al bij mijn huisarts geweest voor wat acne en bloedtest. Wordt iedereen gewoon mee geholpen, zorg wordt echt niet geweigerd. Ik heb inmiddels 4x bloed laten trekken op kosten van de verzekeraar. Als je arts je afrekent op je AAS gebruik zou ik direct van arts wisselen. Beetje raar ook, mensen met lever problemen door overmatig alcoholgebruik of andere gezondheidsproblemen veroorzaakt door bijvoorbeeld een verslaving worden allemaal ook netjes geholpen en AS gebruikers mogen hun eigen plan trekken?

Edit--
Op een bepaald moment hou je ook niemand meer voor de gek. Zou wel grappig zijn als ik tegen mijn arts ging verkondigen dat ik enorm naturel ben.

Laatst bewerkt:

domme opmerking!! tege je arts moet je idd eerlijk zijn. maar tegen je ouders.jij weet duidelijk niet hoe sommige ouders kunnen reageren;)

Terug
Naar boven