Fitness Seller

Bloedonderzoek

HorusV

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
94kg
Vetpercentage
16%
Beste mede BB,

Aangezien ik nog nooit gekuurd hebt, en ik binnenkort wil ga beginnen vraag ik me het volgende af:

-Laten julie altijd je bloedonderzoeken? gedurende de kuur? of na de kuur?
-Waar laten jullie dat dan doen? via de huisarts? zo ja, met welk smoesje?

Thx voor de reacties!

Voor en na uiteraard.
Tenzij je je supplier niet vertrouwt misschien.
Smoesje heb je niet nodig als je een begripvolle huisarts hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn huisarts is tegen het gebruik van anabolen, hij zegt dat je daar kanker van kunt krijgen, daarom zal hij nooit hier in meegaan...

Mijn huisarts is tegen het gebruik van anabolen, hij zegt dat je daar kanker van kunt krijgen, daarom zal hij nooit hier in meegaan...

Yep,en van sigaretten krijg je ook kanker dan ng lekker zuipen en snuiven

en je lever is ook naar de kl*ten:mad:

Dan zal hij je test en igf waarden niet willen laten testen.
Lever en nierwaarden evenals cholesterol zal die niet moeilijk over mogen doen lijkt me.
Anders kan je het altijd nog prive laten testen, kost rond de 100-150 euro meen ik.

Hebben jullie allemaal zo'n meedenkende huisarts dat hij/zij met jullie meedenkt?
Welk smoesje gebruiken jullie?:D

Thx

Je kan werkelijk vanalles verzinnen, maar het beste is het gewoon te vertellen. En als je huisarts je niet helpt, ga je ergens anders je bloed laten prikken.

Ik zeg dit zodat als je bijvoorbeeld een ongeluk krijgt en je komt op de IC terecht (ik noem maar meteen het ergste scenario) het ziekenhuid kan zien dat je anabolen gebruikt. Is voor hun belangrijk om in gedachte te houden als ze je daar gaan behandelen.

In mijn geval heb ik een paar jaar geleden pfeiffer gehad. Sindsdien wil mijn huisarts 1x in de 3 maanden mijn bloed zien ( de vampierin! :P ). En ja, als het ter sprake zal komen zal ik zeker aangeven dat ik AAS gebruik. Het is tenslotte belangrijk dat als ik op een gegeven moment met een bepaalde klacht bij haar kom, ze ook eventueel een link kan leggen met AAS voor wat betreft de behandeling danwel er rekening mee kan houden.

gewoon via huisarts

Het is niet omdat de dokter er tegen is dat hij het dan niet moet onderzoeken.

Stel dat jij verslaafd bent geweest aan harddrugs of alcohol en je wil na afkick weten hoe het met je gezondheid is. Dan kijkt de dokter dat toch ook na ook al heb je iets illegaal (zoals druggebruik) gedaan.

De dokter moet gewoon je gezondheid onderzoeken.

In mijn geval heb ik een paar jaar geleden pfeiffer gehad. Sindsdien wil mijn huisarts 1x in de 3 maanden mijn bloed zien ( de vampierin! :P ). En ja, als het ter sprake zal komen zal ik zeker aangeven dat ik AAS gebruik. Het is tenslotte belangrijk dat als ik op een gegeven moment met een bepaalde klacht bij haar kom, ze ook eventueel een link kan leggen met AAS voor wat betreft de behandeling danwel er rekening mee kan houden.

Ja ok, maar waarschijnlijk zal jouw dokter elk dingetje waarvoor jij naar hem/haar toekomt dit relateren aan AAS gebruik en altijd zeggen dat dit slecht is enz...
Misschien dat hij/zij je in de toekomst nooit meer wilt helpen als blijkt dat je dit door te kiezen voor AAS je je gezondheid bewust op het spel hebt gezet en de verzekering je daardoor niks meer zal gaan vergoeden?

Weet wel dat ze al aan het denken zijn om dit te gaan introduceren bij wintersporters, skieeres en rokers en zelf veelvraten die 30 kg overgewicht hebben...
Ik weet het zelf niet maar mij lijkt dat ze wel die kant uitgaan?

Je kan werkelijk vanalles verzinnen, maar het beste is het gewoon te vertellen. En als je huisarts je niet helpt, ga je ergens anders je bloed laten prikken.

Ik zeg dit zodat als je bijvoorbeeld een ongeluk krijgt en je komt op de IC terecht (ik noem maar meteen het ergste scenario) het ziekenhuid kan zien dat je anabolen gebruikt. Is voor hun belangrijk om in gedachte te houden als ze je daar gaan behandelen.

Totdat we over een jaar of 5 ook onze Medische privacy vaarwel kunnen zeggen en verzekeraars inzicht krijgen in je medische geschiedenis.'' Hmmm meerdere malen aangegeven AAS gebruikt te hebben volgens de huisarts, en nu wil meneer een bypass??'' Dag vergoeding, dag verzekering.

Totdat we over een jaar of 5 ook onze Medische privacy vaarwel kunnen zeggen en verzekeraars inzicht krijgen in je medische geschiedenis.'' Hmmm meerdere malen aangegeven AAS gebruikt te hebben volgens de huisarts, en nu wil meneer een bypass??'' Dag vergoeding, dag verzekering.

Ja ben ik helemaal met je eens. Maar dat zie ik zo snel nog niet gebeuren.

Terug
Naar boven