MuscleMeat

Bloeduitslag na 3 weken kuurtje

Bezoekers in dit topic

Suffertje

Cool Novice
Lid geworden
8 apr 2016
Berichten
53
Waardering
8
Lengte
1m82
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Hoi jongens, IK doe nu iets meer dan 3 weken een test e kuurtje van 500 mg pw en 50 mg proviron per dag. 3 dagen geleden deze bloedtest laten uitvoeren.

Ik heb daarom een vraagje omdat ik van bloeduitslagen niet zo heel veel afweet. Alleen lijkt mij oestradiol hoog. Wat mischien ook verklaart dat mijn libido niet zo hoog is als mijn eerdere kuur een aantal jaar geleden? Toen het echt beestachtig hoog was.

Ik schrijf het op zoals het in de uitdraai staat:

Testosteron 65 (!)
Oestradiol 377 (!)
Prolactine 0,19
LH < 1
FSH < 1
Vit D 82
TSH 1,1 mU/l
ALAT 31 U/l
ASAT 17 U/l
VB12 725 (1)
Hematocriet 0,54 L/L (!)
SHBG 26
Leukocyten 11, 6 (!)
Ijzerverzadiging 11 (!)
TYBC 93 (!)
ijzer 10, 5 (1)
Ferritine 14 (!)

Graag hoor ik van jullie wat ik kan doen als iets niet is als het moet zijn tijdens een teste proviron kuur. Alles waar een uitroepteken achter staat is op de uitdraai rood gekleurt.

Alvast bedankt

Gr Kees
 
Ging ff fout, sorry.
 
wat is de reden dat je een bloedtest hebt gedaan tijdens je kuur?
kan er weinig uit opmaken zonder referentie waarden
 
(!)(!)(!)(1)(!)
 
wat is de reden dat je een bloedtest hebt gedaan tijdens je kuur?
kan er weinig uit opmaken zonder referentie waarden


De reden is dat ik na 3 en halfe week aan de test e en proviron wilde weten hoe het er qua hormonen en voorstond bij mij. Mijn huisarts is niet de moeilijkste maar is niet de meest doorgeleerde als het gaat om juiste waarde's. Behalve bij de testosteron vertelde hij dat de rest allemaal in orde was. Of het nu in rood aangeschreven stond met een uitroepteken of niet. Daarom wil ik hier vragen of het allemaal wel oke is omdat je hier vaak jongens ziet die er veel meer verstand van hebben dan mening huisarts.

Een aantal jaar geleden deed ik dezelfde kuur en was bv mij libido velen malen hoger als nu het geval is. Toen was het na 3 weken al beestachtig. Niet dat dat voor mij het belangrijkste is, zeker niet. Maar het geeft te denken. Ook omdat mijn oestradiol erg hoog lijkt. En ik niet de preciese oplossing daar voor zou weten omdat je verschillende verhalen hoort en leest. Ook de andere waarde's zijn niet helemaal ok.

Ps die 1 die tussen haakjes staat hoort ook een uitroepteken te zijn. Klein foutje :)
 
Hoi jongens, IK doe nu iets meer dan 3 weken een test e kuurtje van 500 mg pw en 50 mg proviron per dag. 3 dagen geleden deze bloedtest laten uitvoeren.

Ik heb daarom een vraagje omdat ik van bloeduitslagen niet zo heel veel afweet. Alleen lijkt mij oestradiol hoog. Wat mischien ook verklaart dat mijn libido niet zo hoog is als mijn eerdere kuur een aantal jaar geleden? Toen het echt beestachtig hoog was.

Ik schrijf het op zoals het in de uitdraai staat:

Testosteron 65 (!)
Oestradiol 377 (!)
Prolactine 0,19
LH < 1
FSH < 1
Vit D 82
TSH 1,1 mU/l
ALAT 31 U/l
ASAT 17 U/l
VB12 725 (1)
Hematocriet 0,54 L/L (!)
SHBG 26
Leukocyten 11, 6 (!)
Ijzerverzadiging 11 (!)
TYBC 93 (!)
ijzer 10, 5 (1)
Ferritine 14 (!)

Graag hoor ik van jullie wat ik kan doen als iets niet is als het moet zijn tijdens een teste proviron kuur. Alles waar een uitroepteken achter staat is op de uitdraai rood gekleurt.

Alvast bedankt

Gr Kees


Niemand die er verstand van heeft? Van deze waarden zoals ik ze van mijn huisarts kreeg? Of moet je tegenwoordig oo dit forum tot een vaste vriendenkring behoren voor je serieuze niet belachelijke antwoorden krijgt hier, zoals je vaker hebt gelezen hier?

Ik zeg eerlijk dat ik buiten die testosteronwaarde, alle andere waarde's me niet veel tot niks zeggen. Behalve dat er bij vele een uitroepteken staat en me oestradiol erg hoog lijkt en mischien daardoor mojn libido niet optimaal is zoals bij mij eerste kuur wel het geval was.

Mischien is er 1 iemand die er verstand van heeft? Want mijn huisarts weet er net zoveel van als ik zelf, daar valt ook geen eer te behalen.

Ik heb ook geen referentiewaarden omdat ik behalve van testosteronwaarde van de rest niet, zeg maar bijna niks afweet. Maar als er boj veel uitslagen een vete rode uitroepteken staat klopt er toch echt iets niet.
 
Laatst bewerkt:
Is dat niet een vrij lage test waarde als je 500mg neemt? Ik had tijdje terug 30 natty.
 
Is dat niet een vrij lage test waarde als je 500mg neemt? Ik had tijdje terug 30 natty.

Ja dat vind ook, maar het merk zal ok hier niet noemen (heeft een slechte naam hier ) dus ben ik dinsdag over gestapt naar een ander merk test e. Deze bloeduitslagen zijn maandag genomen. Dus voordat ik de nieuwe teste vial had. Ik zie jongens die 90 a 100 test waarde' s hebben op 500 mg pw.

Maar voor ok begon aan de kuur was mijn test waarde (schrik niet) slechts 4 nmol.
 
Raakt wel aan bloeddoneren als je hematocriet zich zo voortzet. Ik vind je totaal testosteron laag voor 3 weken on @ 500 mg per week. Rest is redelijk standaard voor tijdens een kuur.
 
Vind je me hematocriet zo hoog dan? Ik zeg eerlijk dat ik niet zo van bloed doneren bent.

Ijzer goed? Oestradiol goed? Test waarde goed? Voor 500 mg pw? SHBG?

Bedankt voor je reactie.
 
Vind je me hematocriet zo hoog dan? Ik zeg eerlijk dat ik niet zo van bloed doneren bent.

Ijzer goed? Oestradiol goed? Test waarde goed? Voor 500 mg pw? SHBG?

Bedankt voor je reactie.
Maar dit zijn wel de normale waardes wanneer je kuurt. Hemoglobine, hematocriet, ijzer, enz...Dezelfde waardes die ik heb wanneer ik een testkuur doe.
 
Maar dit zijn wel de normale waardes wanneer je kuurt. Hemoglobine, hematocriet, ijzer, enz...Dezelfde waardes die ik heb wanneer ik een testkuur doe.

Oke dus de waarde's zijn normaal voor een kuur. Goed om te horen , thanks. Daar heb ik wat aan. Maar is jou testosteronwaarde ook maar 65 wanneerje na meer dan 3 weken op 500 mg pw test e zit?

En vanochtent heb ik toch eventjes ijzer capsules gehaalt. Want ijzer tekort werkt wel zo'n beetje als een domino effect.

En nog 1 vraagje, is er een goede stack waarmee ik mijn oestradiol mee kan verlagen?
 
Oke dus de waarde's zijn normaal voor een kuur. Goed om te horen , thanks. Daar heb ik wat aan. Maar is jou testosteronwaarde ook maar 65 wanneerje na meer dan 3 weken op 500 mg pw test e zit?

En vanochtent heb ik toch eventjes ijzer capsules gehaalt. Want ijzer tekort werkt wel zo'n beetje als een domino effect.

En nog 1 vraagje, is er een goede stack waarmee ik mijn oestradiol mee kan verlagen?
Testosteron heb ik toen niet laten meten. Enkel een gewone check up. IJzer heb ik niet bekeken bij jou omdat die in een andere eenheid worden uitgedrukt dan in mijn labo. Bij mij was die juist hoog (154 microgr/dl) en ferritine (224 ng/ml) lag in het midden van de labowaarde. Ik zou mij niet blind staren op een lage ijzerspiegel. Je moet trouwens de drie waarden te samen bekijken: ijzer, ferritine, ijzerverzadiging.
 
Daarom ook dat ik vanochtend vroeg ijzer capsules hebt gehaalt van een goed merk. Omdat automatisch je ijzer weer verbonden is aan je ferritine. Wanneer je ijzer erg laag is zakt ook je ferritine omdat je ferritinevoorraad wordt aangesproken . Er is namelijk altijd ferritine aanwezig in je lichaam. En bij een ijzertekort wordt dat aangewend om het ijzer te binden aan je lever met als gevolg een tekort een ferritine. Waardoor je weer een aardige kans hebt op bloedarmoede. Bij jou was je ijzer erg hoog, dan zal je ferritine ook niet zakken. Omdat het niet wordt aangesproken.
 
Het is niet het belangrijkste in de kuur, maar toch zit ik ermee waarom mijn libido toch laag is tijdens een kuur van 500 mg test pw e en 50 mg provi elke dag. Ik denk echt dat het door mijn hoge oestradiol komt. Bied arimidex dan uitkomst om me A:E ratio in belans te houden zodat de libido weer een stuk hoger wordt? Iemand daar weet van?
 
Het is niet het belangrijkste in de kuur, maar toch zit ik ermee waarom mijn libido toch laag is tijdens een kuur van 500 mg test pw e en 50 mg provi elke dag. Ik denk echt dat het door mijn hoge oestradiol komt. Bied arimidex dan uitkomst om me A:E ratio in belans te houden zodat de libido weer een stuk hoger wordt? Iemand daar weet van?
Of mast toevoegen.
 
Wat ik zo nu en dan leest hier is dat arimidex je A: E ratio in belans kan brengen. En zodoende je libido weer verhoogt. Bij mast lees je vaak dat het weinig doet met je libido. Ook test e 500 mg en primo 400 mg zou goed zijn. Dus op den duur weet je het gewoon niet meer wat nu echt werkt om je libido op een goede pijl te krijgen. Want 16 weken met weinig libido is namelijk ook geen pretje als man. Laten we eerlijk zijn.
 
Wat ik zo nu en dan leest hier is dat arimidex je A: E ratio in belans kan brengen. En zodoende je libido weer verhoogt. Bij mast lees je vaak dat het weinig doet met je libido. Ook test e 500 mg en primo 400 mg zou goed zijn. Dus op den duur weet je het gewoon niet meer wat nu echt werkt om je libido op een goede pijl te krijgen. Want 16 weken met weinig libido is namelijk ook geen pretje als man. Laten we eerlijk zijn.
Mast weinig doet voor je libido? Waar heb je dat gelezen? Er zijn er hier zelfs een paar die niet zonder mast kuren puur voor de libido.
 
Mast weinig doet voor je libido? Waar heb je dat gelezen? Er zijn er hier zelfs een paar die niet zonder mast kuren puur voor de libido.

Nou dat heb ik der loop der jaren hier aardig wat gelezen. Uiteraard ook andere ervaringen. Maar erg verschillend dus. Kijk, ik wil een cutkuur doen van 16 weken, had al 3 en halve week opzitten voordat ik er achter kwam dat mijn test e zwaar ondergedoseert was. En wil over 2 weken weer opnieuw beginnen. Maar dan met een stack erbij zodat het mijn oestrogeen level in balans houd. Provi deed niet veel als je de bloeduitslagen ziet. Dus zit ik te aan denken tren e wat een flinke vetverbrander is. Verhouding 250 test en 400 tren om de sides vam tren zo minimaal te houden..en je libido schijnt er torenhoog van te worden. Heb daar al ervaring mee een aantal jaar geleden toen ik veel sides kreeg op 750 test en 500 tren. De tren is ook een oestradiol remmer en houd je prolactine in belans zover ik weet. Maar ik zit ook te denken aan arimidex. Feit is, Ik wil gewoon geen hoge oestrogeen levels meer zoals je ziet in de bloeduitslagen. Dat schijn ik dus te krijgen op test only. Wat vind jij van het idee 250 test en 400 tren?
 
Back
Naar boven