AndroidHealthClinic

Bloeduitslag na 3 weken kuurtje

Nou dat heb ik der loop der jaren hier aardig wat gelezen. Uiteraard ook andere ervaringen. Maar erg verschillend dus. Kijk, ik wil een cutkuur doen van 16 weken, had al 3 en halve week opzitten voordat ik er achter kwam dat mijn test e zwaar ondergedoseert was. En wil over 2 weken weer opnieuw beginnen. Maar dan met een stack erbij zodat het mijn oestrogeen level in balans houd. Provi deed niet veel als je de bloeduitslagen ziet. Dus zit ik te aan denken tren e wat een flinke vetverbrander is. Verhouding 250 test en 400 tren om de sides vam tren zo minimaal te houden..en je libido schijnt er torenhoog van te worden. Heb daar al ervaring mee een aantal jaar geleden toen ik veel sides kreeg op 750 test en 500 tren. De tren is ook een oestradiol remmer en houd je prolactine in belans zover ik weet. Maar ik zit ook te denken aan arimidex. Feit is, Ik wil gewoon geen hoge oestrogeen levels meer zoals je ziet in de bloeduitslagen. Dat schijn ik dus te krijgen op test only. Wat vind jij van het idee 250 test en 400 tren?
Tren is flink androgeen, maar een beetje een uitzonderlijk geval m.b.t. oestrogeen. Tren schijnt de oestrogeen receptor gevoeliger te maken, hiervoor wordt vaak wat mast voor aangeraden omdat mensen toch nog gyno o.i.d. krijgen. Ik zou zelf 250 test 400 tren 200 mast doen voor je A/E, ga ik zelf ook doen m'n volgende kuur, maar dan met 420 ace:p.

• Topic Starter Topic Starter
Oke. En waarom met ace als ik vragen mag?

Omdat het m'n eerste keer is, als het me niet bevalt is het er snel weer uit.

Omdat het m'n eerste keer is, als het me niet bevalt is het er snel weer uit.

Daar heb je wel een punt ja. Alleen dat injecteren elke 3 dagen is iets wat me echt tegenstaat. Ik neem daarom geen ace, geen prop en sust daarom. Maar logisch gezien is het wel het beste de kortwerkende esters. Want de sides van tren kunnen echt heftig zijn. Ik werd toen bij 750 test e en 500 tren e gewoon een ander persoon. Verschrikkelijke emotie en agressie. Maar ging er wel als een beest op. Vandaar dat ik nu 250 test en 400 tren wil doen omdat ik zo overal hoort en leest dat je dan de sides van tren grotendeels onder je kan houden.

Mast erbij ga ik nog even over denken. Voor mij is het belangrijk ook dat mijn oestrogeen level een stuk lager wordt dan dat het op test only is.

Ja dat vind ook, maar het merk zal ok hier niet noemen (heeft een slechte naam hier ) dus ben ik dinsdag over gestapt naar een ander merk test e. Deze bloeduitslagen zijn maandag genomen. Dus voordat ik de nieuwe teste vial had. Ik zie jongens die 90 a 100 test waarde' s hebben op 500 mg pw.

Maar voor ok begon aan de kuur was mijn test waarde (schrik niet) slechts 4 nmol.

Waarschijnlijk ook een ondergedosseerd UG merk genomen zoals ik! Gewoon veranderen van merk en hopen dat dat aanslaagt! Eenmaal je een goed merk gevonden hebt dat bij u goed inkickt gewoon bij dat merk blijven!

Waarschijnlijk ook een ondergedosseerd UG merk genomen zoals ik! Gewoon veranderen van merk en hopen dat dat aanslaagt! Eenmaal je een goed merk gevonden hebt dat bij u goed inkickt gewoon bij dat merk blijven!

Ik ben van merk veranderd dat als goed staat aangeschreven. Ga over een kleine 2 weken weer beginnen. Maar deze keer 250 test en 400 tren pw erbij zetten. Vooral ook om de oestradiol niet zo hoog op te laten lopen als in een test only kuur.

Wat ik nog wel ff wil weten als iemand daar hulp bij wil geven, mijn SHBG is 26 en prolactine 0,19. Gemeten tijdens de test only kuur waarbij mijn libido vooral niet erg hoog was:) zijn dit normale waarden tijdens een test only kuur? Veranderd dat bij een kuur test en tren?

Benieuwd naar wat antwoorden van personen die daar wel in thuis zijn.

Terug
Naar boven