Heb het inderdaad ook letterlijk zo op ergo gelezen, hier op de site ook eens.
maar we gaan euhm.. off-topic.
Je gebruikt orals, je lever werkt hierdoor slechter en is niet in staat LDL te zuiveren. Je LDL waarde schiet omhoog, met aderverkalking als gevolg. (waarom gaat je HDL omlaag dan, en niet ook omhoog?).
Bij injectibles is dit dus beduidend minder mag ik wel stellen? En hoelang duurt het voordat verdoete cholestrol levels weer herstellen? En ik neem aan dat dit beter gaat door te supplementer van bv lijnzaadolie ed, omega vetzuren.
maar we gaan euhm.. off-topic.
Je gebruikt orals, je lever werkt hierdoor slechter en is niet in staat LDL te zuiveren. Je LDL waarde schiet omhoog, met aderverkalking als gevolg. (waarom gaat je HDL omlaag dan, en niet ook omhoog?).
Bij injectibles is dit dus beduidend minder mag ik wel stellen? En hoelang duurt het voordat verdoete cholestrol levels weer herstellen? En ik neem aan dat dit beter gaat door te supplementer van bv lijnzaadolie ed, omega vetzuren.

en als je wil, kan ik je de titel en namen van de onderzoekers geven die gebruik vs axis hebben onderzocht. Minder werken..kan, platleggen is echt onzin tenzij je echt stevig kuurt, in bizarre dosage en bij te lange duur...en ook daar bestaat weer een leuk spuitje voor, wat de boel zo weer up brengt