Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

MrJ zei:Dat bedoelde ik dus met cleaners ja. Damn, ik krijg hier in een uurtje op dit forum al meer gelijk van een vrouw dan van m'n vriendin in een heel jaar!
(Nee hoor, zo te zien ben je een aanwinst qua kennis. Dus dat zit wel goed!)

Robin zei:dichtslibben bedoelen ze... Onze vriend arnold heeft vroeger ook flink wat van die roze snoepjes gegeten. En jawel, deze beste man is ook van onder tot boven helemaal gedotterd... Of tewel...je aderen kunnen vernauwen door sommige soorten AS (bij overmatig gebruik).
4CC zei:Ok ik meng me er ook in;
1) onderzoeken willen ook niet alles zeggen voor elk onderzoek die iets bewijst is er wel een onderzoek dat dat weer onderuit haalt en dan heb ik het nog niet over de omstandigheden waaronder sommige onderzoeken worden uitgevoerd
2)als je een bepaalde dosis AS neemt wilt nog niet zeggen dat je hele axis plat ligt je axis kan ook onderdrukt zijn
3)Neem je punt 2 als uitgangspunt dan heeft afbouwen van injects misschien wel zin, ik heb het zelf nooit gedaan maar als je kijkt naar de jaren 70/80 werdt dat volop gedaan zonder al de nakuur middelen van tegenwoordig (las op een amerikaans board nog een interessante thread hierover) en toen waren er ook al grote BB-ers
4) er zijn meer leverreinigers dan mariadistel zoals NAC, ALA en pirkolov en deze werken ook heel goed. Een goede site over lever e.d.
http://www.liversupport.com/
4cc
soulreaver zei:Toendertijd kuurde men ook met veel minder middelen, tegenwoordig nemen de meeste beginners al meer al de gevorderden van toen.
SHE zei:Liversupport.com is 1 grote reclame pagina...ik neem het met een schep zout, aangezien ze alles promoten met het doel producten te slijten.
D. zei:3kuren per jaar is toch wel erg veel, kerel!! een kuur incl. nakuur duurt al gauw een week of 14, 15. Dan heb je maximaal 10weken rust per jaar!
Gebruik je time on= time off, kuur je 26weken per jaar. Dat is dan 1,5kuurtje (dus 3kuren per 2 jaar).
Matig gebruik, is denk ik één per jaar. Dan heb je een maand of 9 om te herstellen.
Maar ja als je gezondheid je niet zo héél veel uit maakt kun je wel voor 2 gaan...
SHE zei:alle orale middelen, of dat nou stanozolol of masteron is hebben uiteindelijk effect op je bloedvaten. Ik zal jullie het chemische proces besparen, maar reken er maar op dat regelmatig gebruik ervan uiteindelijk lijd tot vatverkalking, wat weer resulteert in hersenbloedingen , hartaanval etc etc.
Wie af en toe eens kuurt zal dat probleem dan ook niet ervaren. Je moet wel stelselmatig kuren wil je echt risico lopen. Het heeft btw ook niets te maken met de "zwaarte" van het preparaat..of je nou het mildere durabolin gebruikt of Halotestin..uiteindelijk gebeurt hetzelfde met je vaten.
Ik pleit dan ook bij kuurders voor een wekelijks glas rode wijn ; verwijd je vaten weer mooi en er zitten wat stofjes in die hart lekker op gang houden.
Werkt trouwens alleen met rode wijn..andere dranksoorten niet.
MrJ zei:Mariadistel na je kuur nemen ipv tijdens bro!
Anders is het zonde van de dboll.
Geoffke zei:Moest je uitleg kloppen dan zouden topbodybuilders nooit zo oud worden