Fitness Seller

bloedwaarde na blast cruise

• Topic Starter Topic Starter
zal ze straks even zoeken, maar mag ik weten waarom de beginwaarde van mijn lh en fsh belangrijk zouden zijn

zal ze straks even zoeken, maar mag ik weten waarom de beginwaarde van mijn lh en fsh belangrijk zouden zijn

Veel mensen maken de fout om als richtlijn de referentiewaarde aan te houden ipv hun eigen waarden. Op basis van je eigen waarden kan je veel beter inschatten of je goed herstelt of niet. Stel je had voor je kuur testwaarde van 6,5. Dat zou je je huidige waarde kunnen zien als redelijk goed herstel. Daarom is je waarde voor de kuur belangrijker dat de medische referentiewaarde

Veel mensen maken de fout om als richtlijn de referentiewaarde aan te houden ipv hun eigen waarden. Op basis van je eigen waarden kan je veel beter inschatten of je goed herstelt of niet. Stel je had voor je kuur testwaarde van 6,5. Dat zou je je huidige waarde kunnen zien als redelijk goed herstel. Daarom is je waarde voor de kuur belangrijker dat de medische referentiewaarde
dit begrijp ik maar er werd gevraagd naar lh en fsh .

mijn testo lag op 12.7 toen ik ooit geprikt heb voor ik kuurde

ja dat was mijn gedachten ook

die zouden hoog moeten zijn tot er voldoende testosteron is aangemaakt of klopt dit niet?
Inderdaad, dat zou zo moeten zijn want de hypofyse die begint dan op volle toeren te produceren. Het zijn de ballen die veel tijd nodig hebben om te herstellen en dat kan maanden duren.

FSH en LH zouden onmiddelijk na de nakuur hoog moeten zijn. Die hebben geen weken of maanden nodig om binnen de referentie waardes te zitten.

dit was dus mijn gedachte ook hierover, dat zou dus betekenen dat ik niet meer meer kan aanmaken dat dit?

zal over 2 maanden nog eens bloedprikken

Aan bloedwaarden voordat je begint aan blast en cruise periode heb je na bijvoorbeeld 5 jaar toch ook niet veel meer? Als je ouder wordt veranderen die waarden toch ook?

Laatst bewerkt:
Aan bloedwaarden voordat je begint aan blast en cruise periode heb je na bijvoorbeeld 5 jaar toch ook niet veel meer? Als je ouder wordt veranderen die waarden toch ook?

Klopt. Het gaat er ook niet om dat je na al die jaren gebruik weer helemaal terugkomt op die waarden, maar het is een betere richtlijn dan de referentiewaarden die artsen gebruiken. Daarbij kan je ook niet verwachten dat je na een lange blast-cruise weer binnen enkele maanden “hersteld” bent. Zo zijn er nog veel meer aspecten die meetellen. Bijv. welke AAS en welk esters heb je gebruikt tijdens de laatste blast voordat je off ging? Ook dit bepaalt de duur van je herstel.

Ook als je hypofyse 1,5 jaar shutdown is?
Een hypofyse shutdown? Een hypofyse doet nog veel meer dan LH en FSH produceren. Een hypofyse produceert ook TSH, prolactine, cortisol, groeihormoon, aldosterone enz...

Maar het zou natuurlijk kunnen dat na zo'n lange tijd meer tijd nodig is maar topicstarter heeft toch ook zes weken clomid achter de rug en dit is ook al twee maanden geleden afgerond.

Laatst bewerkt:
Maw: Binnen een paar maanden nog eens bloed laten en prikken en kijken hoe het er dan voor staat.

Een hypofyse shutdown? Een hypofyse doet nog veel meer dan LH en FSH produceren. Een hypofyse produceert ook TSH, prolactine, cortisol, groeihormoon, aldosterone enz...

Maar het zou natuurlijk kunnen dat na zo'n lange tijd meer tijd nodig is maar topicstarter heeft toch ook zes weken clomid achter de rug en dit is ook al twee maanden geleden afgerond.

Nee ik bedoel niet de algehele functie van de hypofyse, maar meer de functie waarbij lh en fsh worden aangemaakt.

Terug
Naar boven