Fitness Seller

blokjes kweken en voedingsschema!

Bezoekers in dit topic

palaestra

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2006
Berichten
86
Waardering
0
Ik wil graag mijn blokjes te zien krijgen, omdat ik nog in de groei ben is cutten niet voor mij geschikt, een tekort aan stoffen in de groei is niet wat ik wil.

Nu is mij aangeraden om mijn dagelijkse behoefte te eten, niet eronder, niet erboven, mijn dagelijkse behoefte is 3842Kcal

Als laatste moet ik een voedingsschema in elkaar gaan knutselen, en dat wil maar niet lukken, bij mijn eerste maaltijd kom ik er al niet wijs uit, ik zit altijd met het probleem dat ik een teveel aan koolhydraten heb, of dat mijn verhoudingen niet kloppen, veel rekenwerk, en rekenen is mijn sterkste kan niet. Wie kan mij helpen een voedingsschema in elkaar te zetten????
 
Kijk naar andere voedingschema's op dit forum, sleutel er een beetje aan tot je aan je eigen kcal behoefte zit en tada! :D

En post je eetschema die je nu hanteerd eens.
 
hoezo zo snel blokjes?? brreezahh???:eek:
 
Ik heb nu geen eetschema, ik eet zo een 3x per dag, eigenlijk meer want ik heb voortdurend honger, dus ik duik vaker de broodtrommel in om iets te eten, snoepen doe ik niet behalve muslierepen omdat ze me veel energie geven als ik moe ben.

En ik wil niet snel blokjes, il wil blokjes duidelijker gaan zien, ik ben er al 1,5 jaar mee bezig en zie ze nog amper.
 
Zoals ik al zei, kijk even naar andere voedingsschema's, pak er een en pas em aan naar je eigen kcal behoefte.
Als je blokjes wilt zien moet je gewoon net iets onder je dagelijkse kcal behoefte te zitten [200-400] meer proteine, minder koolhydraten en vetten eten. En vaker eten, verspreid het over de dag, 2-3 grotere maaltijden [ontbijt, "lunch", avondeten] en nog 3-5 kleinere maaltijden.
 
Download [Link niet meer beschikbaar] deze excell file en pas hem een beetje aan. Vul enkel de kcal in en niet je lichaamsgewicht (programma is bedoelt om af te vallen).

Voeg vervolgens alle producten toe die je frequent eet... bvb blik tonijn.

En dan kun je wat gaan spelen totdat je juist uitkomt (ongeveer).
 
palaestra zei:
Ik heb nu geen eetschema, ik eet zo een 3x per dag, eigenlijk meer want ik heb voortdurend honger, dus ik duik vaker de broodtrommel in om iets te eten, snoepen doe ik niet behalve muslierepen omdat ze me veel energie geven als ik moe ben.

En ik wil niet snel blokjes, il wil blokjes duidelijker gaan zien, ik ben er al 1,5 jaar mee bezig en zie ze nog amper.
meer cardio doen dan
 
Back
Naar boven