AndroidHealthClinic

Verkocht BMW E30 320i 1987

Sjedo

Cool Novice
Waardering
12
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Mooie orgineel nederlandse BMW 320i, De auto is voorzien van stuurbekrachtiging en centrale deurvergrendeling. Ook heeft de auto een M-tech achterspoiler, en M-tech stuur die eruit ziet als nieuw. Verder is het interieur als nieuw, zie foto. Ook heeft de BMW apk tot 18-10-2015, en de wegenbelasting voor 2015 is ook al betaald door mij! De auto had roest in de wielkasten, dit is door een erkend schade bedrijf gerepareerd. Verder start, schakeld en rijd de auto zoals het hoort. Auto mag weg, hoeft niet. Staat nu in de winterstalling, is te bekijken op afspraak!

Foto's : [Link niet meer beschikbaar]

Mooie orgineel nederlandse BMW 320i, De auto is voorzien van stuurbekrachtiging en centrale deurvergrendeling. Ook heeft de auto een M-tech achterspoiler, en M-tech stuur die eruit ziet als nieuw. Verder is het interieur als nieuw, zie foto. Ook heeft de BMW apk tot 18-10-2015, en de wegenbelasting voor 2015 is ook al betaald door mij! De auto had roest in de wielkasten, dit is door een erkend schade bedrijf gerepareerd. Verder start, schakeld en rijd de auto zoals het hoort. Auto mag weg, hoeft niet. Staat nu in de winterstalling, is te bekijken op afspraak!

Foto's : http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/b...987-grijs.html

Die betaalde wegenbelasting krijg je terug als je je wagentje verkocht hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Die betaalde wegenbelasting krijg je terug als je je wagentje verkocht hebt.

Nee, kreeg een brief van de belastingdienst met een bevestiging dat deze was betaald.
En in geval van verkoop niet word terugbetaald.
Dus de volgende eigenaar betaald 2015 geen wegenbelasting.

Rare jongens, die Nederlanders

mooie auto srs

would bu/10 als ik een auto nodig had

1987

hihihihi

de prijs die je ervoor vraagt is natuurlijk te belachelijk voor woorden.

1987

hihihihi

de prijs die je ervoor vraagt is natuurlijk te belachelijk voor woorden.
Sommige mensen houden van oude auto's.
Raar he?

En de prijs is gewoon redelijk voor die auto als die verder in goede staat is + onderhoudsboekjes etc.

1987..

Breng naar de sloop joh

Sure...

---------- Toegevoegd om 20:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:59 ----------

302q2ig.png

ja allemaal dromers, VRAAGPRIJZEN..
geef me een goede reden waarom ik een van de bovenstaande autos zou kopen als ik voor hetzelfde geld een e90 kan kopen?

Als je een liefhebber bent :)

Die 325i e30 ziet er erg lekker uit :p

Ten eerst, betaal je geen wegenbelasting in 2015 want die is al betaald.
Ten tweede is die als oldtimer te verzekeren voor circa 5 euro per maand, dus veel fun voor weinig lage kosten. mensen hebben hem vaak als hobby auto.

dat is dan weer wel vet idd..

Het is gewoon een leuke rijders auto, lekkere handbak met achterwiel aandrijving.
Paar maten van mij hebben er ook 1, soms een tour tochtje doen, het is gewoon leuk als je liefhebber bent.
Zoals ik, en meerderen. Ze zijn best populair!

Mag weg voor 2000,-

Op te halen in Zwolle

mag dicht is verkocht

ja allemaal dromers, VRAAGPRIJZEN..
geef me een goede reden waarom ik een van de bovenstaande autos zou kopen als ik voor hetzelfde geld een e90 kan kopen?

Je weet niet wat een liefhebbers auto inhoudt. Deze zijn vooral populair onder mensen (vaak met geld) die fan zijn van een merk en/of bepaald model. Deze rijden vaak een nieuwe auto van het merk (bijv. een 5-serie of x-serie) en vinden het leuk om daarnaast nog een auto erbij te rijden voor af en toe.

Dan kom je dus niet uit op een e90 maar zoek je naar iets heel anders, eerder dus auto's uit de jaren '80. Kijk eens voor de grap wat een Z1 kost. Zeker niet meer auto dan een Z4 maar 20 jaar later wel gewoon even veel waard. Tuurlijk zijn het vraagprijzen, maar deze zijn niet zo maar uit de lucht gegrepen. Kijk anders eens naar een T1 VW busje, de chassis alleen al heb je niet onder de 7k, de nieuwprijs waarvoor hij ooit is verkocht.

ik weet heel goed wat een liefhebber is, ben zelf een liefhebber (skylines en andere japs)

Je weet niet wat een liefhebbers auto inhoudt. Deze zijn vooral populair onder mensen (vaak met geld) die fan zijn van een merk en/of bepaald model. Deze rijden vaak een nieuwe auto van het merk (bijv. een 5-serie of x-serie) en vinden het leuk om daarnaast nog een auto erbij te rijden voor af en toe.

Dan kom je dus niet uit op een e90 maar zoek je naar iets heel anders, eerder dus auto's uit de jaren '80. Kijk eens voor de grap wat een Z1 kost. Zeker niet meer auto dan een Z4 maar 20 jaar later wel gewoon even veel waard. Tuurlijk zijn het vraagprijzen, maar deze zijn niet zo maar uit de lucht gegrepen. Kijk anders eens naar een T1 VW busje, de chassis alleen al heb je niet onder de 7k, de nieuwprijs waarvoor hij ooit is verkocht.

Kijk eens wat eenzelfde type BMW (e30) doet, maar dan als M3... kost veel meer dan een e46 M3 en fraaie exemplaren tikken zomaar de 30K aan, om over speciale uitvoeringen nog niet eens te hebben (Cecotto o.i.d).

Heb mijn e30 M3 drie jaar geleden verkocht en nog steeds spijt... (alsook van de verkoop van de EVO6).

Liefhebbersauto's maar voor een leek oudijzer. :)

Terug
Naar boven