Fitness Seller

BMW power

ik heb een S4 avant Biturbo van 1999 silver nogaro/black interieur

Chipped door Hartog-Tuning in alkmaar + Dual Cat-back uitlaat

330pk/540Nm

chemical ali heeft wel gelijk, is een onderstuur bak bij extreem sportief gebruik maar volgende week komt er een eibach Pro kit onder + sway bars , dit zou al dag en nacht verschil moeten zijn!

2us8upc.jpg

2q0k77q.jpg

dw904.jpg

wtf @ de redbull auto dr achter??:O

Dikke wagens, maar BMW blijft toch een beetje een melkboerenhondenauto.:D

ik heb een S4 avant Biturbo van 1999 silver nogaro/black interieur

Chipped door Hartog-Tuning in alkmaar + Dual Cat-back uitlaat

330pk/540Nm

chemical ali heeft wel gelijk, is een onderstuur bak bij extreem sportief gebruik maar volgende week komt er een eibach Pro kit onder + sway bars , dit zou al dag en nacht verschil moeten zijn!

2us8upc.jpg

2q0k77q.jpg

dw904.jpg

Mooi bak en Pedro is tha bomb!:cool:

machtige wagen zeg! hij kost alleen 1 ton 2dehands:P haha

Verstand van BMW's heb je dus niet. Je hebt al een zeer dikke CSL voor 50k. Maar neem aan dat je het over de E92 M3 hebt!

Btw Seagal....dit is een eerlijke strijd. 911 Turbo is nergens :D

http://www.youtube.com/watch?v=NXMOiq8IWpg

M3's zijn ook beter op het circuit dan porsches (gelezen op veel forums). Dus die grapjes van jou gaan niet op. ;)

Neemt natuurlijk niet weg dat ik geen 911 Turbo zou willen hebben....maar ze zijn gewoon extreem duur. Een E46 M3 Turbo met meer vermogen kost niet eens de helft!

BMW's en Merdeces vind ik allemaal k*t auto's komt vooral door al die marokaantjes die als hoofdoel in het leven hebben een "Dikke BMW 3serie te halen en allerei zina's te hosselen ermee" en plus je ziet teveel bmw's ook rond rijden van die oude 3serie tot CSL.

Geef mij maar liever een supra twin turbo of lancer Evo

Jiieezz man @ Beast heb je ooit de Loterij gewonnen ofzo....
Super mooie wagens allemaal maar echt waar halen jullie al het geld vandaan???

Rijd je alleen in het weekend en woon je gratis ofzo?

zonder het topic helemaal door te lezen:
één ding is zeker: cabrio's zijn voor vrouwen, echte mannen rijden hard-top

Jiieezz man @ Beast heb je ooit de Loterij gewonnen ofzo....
Super mooie wagens allemaal maar echt waar halen jullie al het geld vandaan???

Rijd je alleen in het weekend en woon je gratis ofzo?

Vraag me eerder af hoe hij het verzekert krijgt:cool:

ik doe 2 jobs...

en btw zo duur is een S4 van 99 niet hè, BIV was een hele hap idd dat wel maar ding zuipt niet veel meer als vorige wagens en ik geef geen geld uit aan andere zaken. ik heb een normaal loon + wat extra van bijberoep enz. ik woon idd gratis hierthuis en ik doe +- 250-300€ per maand op aan benzine en 3-400 aan andere zaken. de rest blijft over om in men auto te pompen :D

ik doe 2 jobs...

en btw zo duur is een S4 van 99 niet hè, BIV was een hele hap idd dat wel maar ding zuipt niet veel meer als vorige wagens en ik geef geen geld uit aan andere zaken. ik heb een normaal loon + wat extra van bijberoep enz. ik woon idd gratis hierthuis en ik doe +- 250-300€ per maand op aan benzine en 3-400 aan andere zaken. de rest blijft over om in men auto te pompen :D

Heb jij trouwes zo'n lekker redbull wijfje als vriendin:P

Verstand van BMW's heb je dus niet. Je hebt al een zeer dikke CSL voor 50k. Maar neem aan dat je het over de E92 M3 hebt!

M3's zijn ook beter op het circuit dan porsches (gelezen op veel forums). Dus die grapjes van jou gaan niet op. ;)

Neemt natuurlijk niet weg dat ik geen 911 Turbo zou willen hebben....maar ze zijn gewoon extreem duur. Een E46 M3 Turbo met meer vermogen kost niet eens de helft!

ik weet niet maar die porsche geeft niet eens vol gas. die bmw kan dan wel meer vermogen hebben maar zegt niks over snelheid of op circuit. een 911 turbo is gewoon een van de beste wagens ooit gebouwd.

in dat filmpje over die csl. die kerel zegt dat ie 1 ton kost.

ik weet niet maar die porsche geeft niet eens vol gas. die bmw kan dan wel meer vermogen hebben maar zegt niks over snelheid of op circuit. een 911 turbo is gewoon een van de beste wagens ooit gebouwd.

Hahaha die porsche geeft wel degelijk volgas.
En vermogen zegt wel heel degelijk iets over snelheid. Vanuit stilstand is de 911 misschien wat sneller aangezien die 4WD heeft. Maar op hogere snelheden pakt die M3 turbo hem heel duidelijk. Dat zie je wel op het filmpje.

En een 2e hands CSL 100k? Daar heb je bijna een E92 M3 voor ;)
Laatst stond op marktplaats zelfs een Supercharged CSL. 550pk. Prijs was iets van 58k.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven