billiejoe
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 31
Laatst stond op marktplaats zelfs een Supercharged CSL. 550pk. Prijs was iets van 58k.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laatst stond op marktplaats zelfs een Supercharged CSL. 550pk. Prijs was iets van 58k.

niet links meer remmen?
je bedoelt toch niet met je linker voet of wat?
ja he, in korte bochten tegen onderstuur en in snelle om de auto te stabiliseren, ook wel niet overal natuurlijk en vooral bij FWD.
M3 heeft wel betere handling dan een Porsche, maar de remmen hebben te weinig uithouding op circuit. Denk wel dat M3 CSL het toch wel redelijk aflegt tegen een GT3 (RS) en al helemaal tegen een GT2, mits er in beide een goede coureur zit.
jij doet aan racen of je speelt teveel gran tourismoGeef mij dan maar een Nissan S14a met 500+ pk
M'n broer heeft een s14a met ongeveer 400 pk als hij re-mapped is.
bij interesse wil ik best een pic plaatsen..![]()

Goed, maar wie hier heeft 2 ton te besteden aan een auto?
Oude Bmw m3 kost je mss ongeveer 10 000euro, de iets nieuwere heb je al vanaf 20 000euro, van welke andere auto kan gezegd worden dat je voor die prijs zoveel rijplezier EN genoeg zitplaatsen hebt voor de kinderen![]()
.En jij denkt een een blok van 1000pk voor een tientje te krijgen is.

Snap wie dat uberhaupt wílt... Wat heb je aan 1000pk in een auto die voor 300-400pk ontworpen/berekend etc is?
1000pk in een Bugatti Veyron makes sense... Maar in een E36 M3![]()
dat is versie met 321 pk toch?
heel weinig centen dan. zelfs in dld betaal je er toch al snel meer voor. en daar betalen ze geeneens bpm
.ja he, in korte bochten tegen onderstuur en in snelle om de auto te stabiliseren, ook wel niet overal natuurlijk en vooral bij FWD.
M3 heeft wel betere handling dan een Porsche, maar de remmen hebben te weinig uithouding op circuit. Denk wel dat M3 CSL het toch wel redelijk aflegt tegen een GT3 (RS) en al helemaal tegen een GT2, mits er in beide een goede coureur zit.
...
Trekt alleen maar het frame krom, andere remmen nodig, nieuwe versnellingsbak want die trek je anders kapot etc...
Maar je betaalt je wel blauw aan de verzekering i.v.m. cylinderinhoud.
Klopt de handling van een Porsche is k*t...
En het rijdt volgens mij voor geen fl**ker aangezien het niet lekker gedoseerd is... Vol acceleren in een 550pk sterke M6 is een genot, maar de Nissan S13 van een vriend van mij is het altijd weer ff oppassen(terwijl ik zelf niet eens mag rijden in die Nissan, het voelt zelfs naar aan als bijrijder), terwijl hij maar van 150pk --> 300pk is gegaan. Gaat gewoon niet lekker.
Dan is die auto verkeerd getuned. Koppelkromme zal wel vol pieken en dalingen zitten.
Daarbij kan je een NA auto helemaal niet vergelijken met een FI auto.