XXL Nutrition

Body & Fit Sports Nutrition Whey Exclusive

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
0
Body & Fit Sports Nutrition Whey Exclusive.

Iemand dit merk geprobeerd??? Meningen erover?

Verder wat is het verschil tussen Whey Concentrate, Whey Pro Matrix en Whey Isolaat? (deze merken zijn van de XXL site af)

Thx in advance

Concentraat en Isolaat zijn verschillende extractieprocessen. Isolaat levert de meest pure whey op.

Isolaat wordt ook een stuk sneller opgenomen, betaal je dan ook wel extra voor, en zoals Mans al zei is een heel pure whey, zonder carbs of vet.

ja heeft er iemand ervaring met dit merk? Ik ben het zelf ook tegengekomen, en vroeg me af of dit goed is? niet zo heel duur trouwens!

• Topic Starter Topic Starter
nobody ?

niet echt populair merk blijkt wel :p

haha inderdaad :D , reacties mensen! :p

Ik heb voordat ik bestelde bij 1fast in totaal 4kg van dit spul gehad!
Het smaakte goed en was spotgoedkoop ( helemaal omdat mijn vriendin in de buurt woont van de groothandel waar zij alles opslaan en ik daar de spullen zelf kwam halen i.p.v op liet sturen! )

Body & Fit Sports Nutrition Whey Exclusive heb ik ook nog een pot staan best fijn spul ja kom op het zijn maar eiwitten

Even een gigantishe kick.

Ik zie dit product op hun site:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/exclusive-whey

Zou deze whey kwalitatief net zo goed zijn als bijv de whey van powersupplements.nl?
heb geen ervaring met beide maar ben van plan om deze van body & fit shop te gaan halen...

prijs is trouwens wel een aanbieding omdat hij nieuw is geloof ik...
dus als je gaat halen moet je niet te lang wachten want echte prijs wordt 69.90 geloof ik

Even een gigantishe kick.

Ik zie dit product op hun site:
http://www.bodyenfitshop.nl/eiwitten-alle/body-fit-sportsnutrition/exclusive-whey

Zou deze whey kwalitatief net zo goed zijn als bijv de whey van powersupplements.nl?

Powersupplements is beter die levert uitsluitend Whey-Isolaat 90%.

Het genoemde product bevat * 80% eiwit. Ze nemen als basis een whey-isolaat 90% voegen daar een concentraat aan toe om het eiwitgehalte per 100 gram product lager te doen uitkomen.

Ja dan gaat de prijs ook omlaag, je krijgt per 100 gram wel meer koolhydraten en vet binnen dan bij een Whey-Isolaat 90%.

Terug
Naar boven