De threath is al wat vaker geweest maar aangezien er nu zoveel leden erbij hebben gekregen nog een keer
Vind jij BB en roken samengaan?
Vind jij BB en roken samengaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Masters zei:ja wat zal ik er van zeggen, vind het niet echt samen gaan.
tis maar net hoe serieus je bezig bent.
ik rook niet dus voor mij geld het niet, maar ik doe wel andere dingen die niet goed zijn voor mijn lichaam maar gewoon te ''leuk'' zijn om het niet te doen (af en toe xtc, blowen, alcohol).
![]()
)pascalletjuhh zei:
Masters zei:zoals ik al zij ik doe dat soms, en dan bedoel ik ook echt soms. ik heb pas 2 keer dit ja xtc genomen, en ongveer 7 keer geblowed, af en toe neem ik een pilsje, maar ik zuip me absoluut niet meer klem wat ik vroeger vaak zat deed.
in mijn geval is dit dus veel gezonder dan 1 pakje peuken op en dag weg roken.![]()
?? blowen ja heb ik zelf vroeger toen ik nog een stuk jonger was ook gedaan daar raak je niet echt aan verslaafd. en een pilsje hoort erbij you have still a live !!!! maar probeer die XTC achterwege te laten. het maakt meer kapot als jij lief hebt !!!!!!!!!!!! 
Floyd zei:Maar voor mij persoonlijk, heb geen pro aspiraties, en vanavond steek ik weer lekker een sigaret op, heb ik sinds zondagavond niet meer gedaan, dus heb er wel weer zin. En dan nog een biertje erbij. Das mijn vrijdagavond mensen, hou van het trainen, maar ik ga niet mijn leven op alle fronten aanpassen. Respect voor de mensen die het wel doen..

kom maar, kom maarFloyd zei:Espi, ik waarschuw je, mocht je weer met talloze onderzoeken komen. Bespaar je de moeite en frustratie. Ik weet dat het slecht is, ken de gevolgen. Dus is het een beetje overbodig wilde je me wederom de les lezen.

Joyce zei:Waarom zou je XTC Nemen?? blowen ja heb ik zelf vroeger toen ik nog een stuk jonger was ook gedaan daar raak je niet echt aan verslaafd. en een pilsje hoort erbij you have still a live !!!! maar probeer die XTC achterwege te laten. het maakt meer kapot als jij lief hebt !!!!!!!!!!!!
![]()