XXL Nutrition

Bodybuilder al een jaar clean, nog steeds steriel

enrico01 zei:
dit is wel extreem,ik weet niet wat voor effect het heeft op je zaadproductie maar normaal anabool gebuik,heeb jullie nog andw????

En wat betekent: heeb jullie nog andw ???

Effects of an anabolic steroid (metandienone) on spermatogenesis.

Holma PK.

PIP: The effect of the oral administration of metandienone (15 mg/day), an anabolic steroid, on spermatogenesis was studied in 15 male athletes. The sperm density per ml decreased 46% after 1 month of use and 73% after 2 months: the latter value being highly pathologic. 3 subjects became azoospermic, 1 of whom had only 1 million sperms/ml. The percentage of motile sperms decreased to about 30% after 2 months of use. The percentage of normally configured sperms decreased from 73 to 65% after 1 month and to 42% after 2 months. There was about a 100% increase in the percentage of sperms with amorphous heads after 2 months of use. There were also marked increases in the frequency of other sperm abnormalities. After 2 months of use, semen acid phosphatase activity was markedly reduced, while semen fructose concentrations were markedly changed after 1 month. The observed changes were reversed after discontinuation of use.

Geen idee of dit mogelijk invloed heeft op je nageslacht. Een beetje kinky is het wel! :o

skydirk zei:
ja, kenjie. hoe leg je het verband tussen zijn gehandicapt kindje en anabolengebruik? dat zwaar anabolengebruik niet gezond is, weet iedereen maar zo van die verbanden leggen, gaat mij toch te ver. wie zegt dat hij geen gehandicapt kindje zou gekregen hebben indien hij nooit AS zou genomen hebben.

Idd maat!

Hij lult maar wat.
Ik heb doktoren gevraagd (lees aantal) die allen bevestigen dat aas zeer dodelijk is :D . Maar dat het niet mogelijk is dat door gebruik je kans op een gehandicapt kind toeneemt.
Jammer voor de doktoren idd, anders hadden ze dat ook nog eens tegen ons kunnen gebruiken.
En tot slot, onze vrienden van necedo...zij bevestigen dit ook.

Amen

Yzord zei:
Haha, zodra de tweede is geboren gaat er bij mij de knoop in. en dan spuit ik me helemaal plat :D

Was jij niet dat ventje met een dikke cabrio met 3 lekkere wijven erin?

En nu blijkt dus toch dat je een liefhebbende papa bent met hoogmoedwaanzin...:rolleyes:

Terug
Naar boven