AndroidHealthClinic

bodybuilders krijg je niet zo snel neer

Hij gaat toch gewoon neer of niet dan?

• Topic Starter Topic Starter
nee -.-

Bodybuilders zijn de beste straatvechters, true story.

hij houd lekker vol..
Maar dat heb je met al die legale prohormonen daar he :D

• Topic Starter Topic Starter
00

Laatst bewerkt:
't Is ook niet dat zijn tegenstand voluit gaat. 1x Aanzetten en een pro tikt zo'n jongen echt wel binnen 20 seconden ko hoor.

die tegenstander is buitengewoon slecht en slap, kijk maar bij die armbar die die probeert te geven. Die armen van Dennis the menace zitten gewoon vast door zijn krachtvoordeel

't Is ook niet dat zijn tegenstand voluit gaat. 1x Aanzetten en een pro tikt zo'n jongen echt wel binnen 20 seconden ko hoor.

Dat dacht ik ook. De MMA vechter geeft "contact" trappen en slagen. Ook niet leuk om te krijgen, maar dat is wat anders dan een fatal beating.

Is dat programma echt ofniet? Lijkt me dat die rus die nerds er eens goed van langs gaat geven zodra het programma weer afgelopen is als dit echt is.:roflol:

Wat praten die Amerikanen toch als r**ards in dit soort shows. Betwijfel het of die bloemkooloor van die presentator wel eens echt is :)

Is dat programma echt ofniet? Lijkt me dat die rus die nerds er eens goed van langs gaat geven zodra het programma weer afgelopen is als dit echt is.:roflol:

Het is nep, de bully is een stuntman en heeft die gepeste nerds nog nooit gezien. Maar het gevecht zelf is wel echt

Waarom zou het echt zijn, als het ook nep kan maar dan goedkoper/beter/makkelijker = hogere kijkcijfers = meer profit??... natuurlijk is dit nep.

Hij loopt alsof hij wc-rollen onder z'n oksel heeft zitten.

Die host was mateloos irritant en die mexicaan die praat met z'n tanden op elkaar :roflol:

kerel heeft talent. Als hij zou trainen kan er nog wat van komen.

Wat een zeikshow voor de rest.

Hmm op die foto's in het begin ziet hij er geweldig groot uit, in de video zelf valt het best mee imo.. Iemand een idee hoe oud hij is?

bb'rs zijn nu eenmaal beesten ;) dit is iets à la jersey shore?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven