AndroidHealthClinic

bodybuilders krijg je niet zo snel neer

oud repost etc.

Ziet er zo lekker fake uit...
weet niet of dat ook zo is , maar zo zie ik het...........

Die rus bakt er niets van..geen kracht en geen explosiviteit achter z'n stoten. Die mma vechter doet het zo te zien gewoon rustig aan.

Vrij belachelijk als dit nep is, wat is de show dan nog waard? Helemaal jammer dat ze dan de reputatie van BB weer moeten schaden om een show te maken, en dat die dwaas er nog aan meewerkt ook.

Die pro zag er imo een beetje vermoeid uit aan het eind van de boxing round...

Zit ook een beetje te twijfelen voor wie ik ben, de bb of pro(aangenomen dat het echt is):D

Neppe show

Alles van MTV (Of nog beter gezegd; Bijna alle TV programma's uit de USA ) zijn nep..

Daarom kijk ik ook nooit meer televisie. :)
:rolleyes:

Mooi fysiek die BB.

Sjonge, dit komt echt geacteerd over.

Best rotzooi programma precies. :rolleyes:
Maar ik zou het echt wel eens willen zien als het niet geacteerd was en ze zo eentje bij Emelianenko in de ring gooiden :D

Vrij belachelijk als dit nep is, wat is de show dan nog waard? Helemaal jammer dat ze dan de reputatie van BB weer moeten schaden om een show te maken, en dat die dwaas er nog aan meewerkt ook.

al die zooi op mtv is nep joh

al die zooi op mtv is nep joh
Het is niet omdat het er nep uitziet dat het nep IS. Men zou bijv. een situatie in scene kunnen zetten, terwijl de geschiedenis ervoor toch echt is. Daardoor krijg je de indruk dat iets helemaal fake is.

Zolang er geen hard bewijs is vind ik het altijd zo voorbarig om iets fake te noemen.

Lol dat is echt niet nep man.
Sommige stukjes zijn wel nagespeelt.
Waarom zouden die 2 nerdjes als slachtofertje willen spelen? Hun staan ten 1e al dik voor lul, En Voor een beetje geld ga je niet de nerd uithangen want je weet dat iedereen je op tv ziet ;), Tjah als ik gepest werd en kon 10.000 verdienen vond ik het wat anders. ;)

En het gevecht is zeker ook nep? Ziet er ook vrij nep uit -_-.

Veel progamma's op mtv zijn wel nep maar dit is gewoon een goed progamma en niet nep.
Anders hadden ze wel heeeel wat meer afleveringen ;)
Kijk maar op de mtv website zijn maar stuk of 10 bully beatdowns ;)

Laatst bewerkt:
BB'er houdt goed stand. Ergens logisch dat hij niet wint maar je krijgt hem gvd toch niet neer :D.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven