MuscleMeat

Bodybuilding.com kijkt toe bij zelfmoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar gaat dit heen, zulke grappen gaan nergens over..
en dan dat mensen nog dingen gaan zeggen als Show off.. agh ja..

Face Life

Hij had bipolar disorder.

Loser, als je echt dood wilde deed je dat niet voor de camera maar zorgde je voor eene snelle en pijnloze zelfdood. Wat wil je nou nog bewijzen voor een camera? Lul, val een ander lastig met het feit dat je geen keuzes kan maken in je eigen miserabele leventje, wie ben jij om te denken dat je het moeilijker hebt dan de rest van de wereld? Ergens anders sterven mensen van de honger of door oorlog **********, rot op!

:roflol:
geluk is relatief man, iemand in de derde wereld kan zich een stuk happier voelen als iemand hier die in de put zit
hij trok geen aandacht, mensen die zelfmoord plegen om aandacht te trekken falen altijd, hij is dood. Niemand heir kent zijn situatie dus waarom toch al die r*tard reacties.

Ach jongens, niet te serieus op mijn reactie ingaan. Ik was in een pestbui en ik had wat biertjes op.

Maar... ik kan me er wel aan storen als iemand in de westerse wereld zelfmoord pleegt om ogenschijnlijk onbeduidende redenen, en nog veel meer als zo'n zelfmoordenaar de rest van de wereld "lastig valt" met z'n zelfdoding. Moet iemand zelf weten, maar maak mij er geen deelgenoot van.

Wij gaan allemaal lekker verder met ons leven :D

die gast heeft niet 6 strookjes maar 6 pillen genomen, een bar is een pil

"Xanny Bar" is slang for a 2mg pill of alprazolam. The pill is divided into four doses of .5 mgs each making it easy for the user to split up the pill for dosage control. Each .5 section is square-shaped. Together they make up a bar.

Loser, als je echt dood wilde deed je dat niet voor de camera maar zorgde je voor eene snelle en pijnloze zelfdood. Wat wil je nou nog bewijzen voor een camera? Lul, val een ander lastig met het feit dat je geen keuzes kan maken in je eigen miserabele leventje, wie ben jij om te denken dat je het moeilijker hebt dan de rest van de wereld? Ergens anders sterven mensen van de honger of door oorlog **********, rot op!

Even wat reacties op jou 'soms wat overtrokken' reactie.

Ten eerste: Die jongen nam flink wat pillen, dus een snelle en pijnloze dood heeft ie wel gehad.
Ten tweede: Dat camara gebeuren snap ik ook niet.
Ten derde: Wat heeft zelfmoord plegen met keuzes te maken?
Ten vierde: Misschien had hij het wel echt moeilijker dan de rest van de wereld. Wat weet jij daarvan?
Ten vijfde: Mensen in de derde wereld kunnen geestelijk wel veel beter gesteld zijn dan deze jongen. Sterker nog, die mensen zijn vaak gelukkiger, welvaart gaat niet lineair met geluksgevoel van mensen. Die mensen daar zijn blij met wat ze hebben, dat ze leven. Waarom deze jongen dat gevoel niet had, is mij ook een raadsel, maar wat jij hier aanhaalt staat compleet los deze actie.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@icosane: "hahahaha"

lol net zo hard.

ja iemand belde na 8 uur de politie en die zijn zo te zien net binnen gekomen

Justgreg: Looters? :roflol::roflol:

rip
veel kansloze reacties hier
die laatste reactie doet mij wel denken aan
288rqex.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.