MuscleMeat

Bodybuilding.com kijkt toe bij zelfmoord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Xanax is een benzodiazepine, net zoals valium. Wordt veel voorgeschreven bij paniekaanvallen en slaapproblemen veroorzaakt door stress. Het andere medicijn was een synthetische opiaat, lijkt qua structuur dus op heroïne en morfine. Wordt gebruikt als (zeer sterke) pijnstiller.

Ik begrijp niet hoe je aan die shit kan doodgaan, heb het ook eens geprobeerd maar voelde er totaal niets van, zelfs na 5 pillen.

Edit: ah ok het was in combinatie, dat verklaart natuurlijk veel.

Ik begrijp niet hoe je aan die shit kan doodgaan, heb het ook eens geprobeerd maar voelde er totaal niets van, zelfs na 5 pillen.

Geprobeerd om wat, zelfmoord te plegen met die pillen ? ???

Ja boss die jonko ouwe :D whaha

Had die kerel beter een jonko kunnen smoken en dan in slaap vallen, werd iedereen ongerust en had hij iedereen te pakken :D

http://i177.photobucket.com/albums/w210/braves561/wow.jpg
dit stond tussen de reacties :/
al de rare dingen die hij het afgelopen jaar heeft gedaan zijn gewoon een schreeuw om hulp geweest en niemand nam hem serieus, en nu is ie dood...niks attentionwhore
hij zal vast niet gevraagd hebben om hulp, tenminste daar zijn andere manieren voor ipv meerdere malen dit soort geintjes uithalen (als ik die reacties daar lees tenminste). als mensen daar zulke meningen over hem hebben zal het wel kloppen. daarbij, waarom de webcam aanzetten voor dit soort dingen? doe het dan in stilte met een brief ofzo?

en er zijn instanties waar je heen kan gaan als je hulp zoekt. forumleden zijn niet verantwoordelijk voor zo iemand lijkt me.

Laatst bewerkt:

ik snap het ook niet, pas na 10 pillen van die shit voel ik me gwn vrij moe, totaal niet dat je van een pilletje direct in slaap valt zoals het normaal zou moeten?

Is z'n dood wel bevestigd:D?

hij zal vast niet gevraagd hebben om hulp, tenminste daar zijn andere manieren voor. als mensen daar zulke meningen over hem hebben zal het wel kloppen. daarbij, waarom de webcam aanzetten voor dit soort dingen? doe het dan in stilte met een brief ofzo?

en er zijn instanties waar je heen kan gaan als je hulp zoekt. daarbij zijn forumleden niet verantwoordelijk voor iemand.

ik vind dat als je toekijkt hoe iemand dood gaat en niks doet je verantwoordelijk bent.

ik vind dat als je toekijkt hoe iemand dood gaat en niks doet je verantwoordelijk bent.
het schijnt dat hij dit vaker heeft gedaan dus dan gaat de geloofwaardigheid eraf. en hij stopt zichzelf vol met zooi dus dan doe je het ook zelf.

en die mensen die naar die cam aan het kijken waren konden toch ook hebben gedacht dat hij sliep?

It wasn't me... It was a n*gger!! :D

Zoals Eric al eerder aangaf... wat zou je in hemelsnaam willen zeggen wanneer je de alarmcentrale aan de telefoon hebt ?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven