MuscleMeat

Bodybuilding.com schema's

munishh

Novice
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
76kg
Hallo allemaal.

Ik volg al een tijdje schema's van bodybuilding.com ( Get Swole net afgerond en nu ben ik bezig met Jim Stoppani's Shortcut To Size ).
En nu vroeg ik me af wat jullie ervaringen zijn met de schema's van deze site.
Ik begin wel wat resultaat te zien maar er werd mij gezegd dat ik oefeningen dubbel doe.
Ook dat ik veels te veel borst oefeningen doe en dat ze meestal voor de details zijn en onnodig zijn aangezien mijn borst nog niet zo groot is.
Dus wat zijn jullie meningen en ervaringen, want zijn de schema's echt zo goed als word gezegd?

Alvast bedankt.

Wat is je doel? Hoelang train je nu al? Hoe vaak train je in de week?

Ken de schema's van bodybuilding.com niet, wellicht kan je een voorbeeld geven? Hier op dutchbodybuilding staan in sticky's genoeg prima schema's afhankelijk van je doel.

• Topic Starter Topic Starter
Mijn doel is spiermassa krijgen en een beer worden hahaha, ik train iets meer dan een half jaartje.
Ik train 4 keer in de week.
Nou er werd mij bijvoorbeeld gezegd dat flyes nog niet nodig zijn omdat ik nog geen grote borstspieren heb en het niet nodig was om nu al op de details te letten.

Flyes is een prima oefening om massa te bouwen hoor.
Volgens sommige zelf beter dan BP.

Mijn doel is spiermassa krijgen en een beer worden hahaha, ik train iets meer dan een half jaartje.
Nou er werd mij bijvoorbeeld gezegd dat flyes nog niet nodig zijn omdat ik nog geen grote borstspieren heb en het niet nodig was om nu al op de details te letten.

Lees dit topic eens door: http://forum.dutchbodybuilding.com/f141/welk-trainingsprogramma-geschikt-voor-139327/

Als ik jou was zou ik bijvoorbeeld kiezen voor een lower- en upperbody schema.

Misschien is het handiger dat je dat bodybuilding.com schema laat varen voor nu en eens wat sticky's gaat doorlezen hier.

die kerel wat je dat gezegd heeft is gewoon aan het zeveren.
de grootste onzin blijf jij maar lekker flyes doen.
het is heel belangrijk je spieren op alle mogelijke manieren verschillende prikkels te geven !
dus nooit te lang het zelfde trainingschema...

Terug
Naar boven