Fitness Seller

Bodybuilding en sportopleiding combineren

Ladybug

Dutch Bodybuilder
Waardering
37
Lengte
1m63
Massa
55kg
Vetpercentage
21%
Ik wil volgend jaar beginnen met een sportopleiding.
Kan ik dit combineren met bb?

Zijn er nog meer mensen hier die een sportopleiding doen?
Kan ik op mijn opleiding vertellen dat ik bb doe,
of is dit raar? Ik ben namelijk een vrouw (22jr)

Hebben jullie tips waar ik rekening mee moet houden tijdens cutten/bulken
tijdens de sportopleiding?

Grootste voordeel vond ik vroeger op het cios dat je mocht eten tijdens elke theorie les. Geen enkele docent keek daar vreemd van op.
Is wel een voordeel als je BB doet dus.

Wat is er raar aan om te vertellen dat je bb doet?
En fysiek zwaar werk is ook prima te combineren met bb dus een sportopleiding net zo lijkt me, alleen je onderhoud zal hoger zijn dus moet je meer kcals eten.

Vrouwen die liften hebben over het algemeen een beter lichaam, dus waarom je voor schamen?
Tenzij je buffer ben dat de superdudes in je klas, dan word je raar aangekeken :trollfacex:

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben blij met de positieve reacties!
Ik dacht namelijk dat mijn kcal inname dan heel ingewikkeld word.

Hoe moet ik het tijdens landkamp doen met voeding?
Ik ben daar echt bang voor dat ik eiwit-tekort kom of juist aan ga komen.

Veel blikjes tonijn meenemen voor tussen het lopen door. eventueel wat eiwitrepen en zorgen dat je iets boven onderhoud zit met je kcal. Savonds kan je gewoon een eenpans gerecht maken met kip, vis of wat dan ook.

---------- Post toegevoegd 6 October 2013 om 12:00 ----------

Edit: Aankomen tijdens landkamp gaat niet gebeuren hoor, maak je daar maar niet druk om. Je zou eerder te weinig te eten hebben als teveel.

Ik ben blij met de positieve reacties!
Ik dacht namelijk dat mijn kcal inname dan heel ingewikkeld word.

Hoe moet ik het tijdens landkamp doen met voeding?
Ik ben daar echt bang voor dat ik eiwit-tekort kom of juist aan ga komen.

Uhm een weekje anders eten kan toch niet heel veel kwaad? Misschien niet helemaal volgens je behoefte, maar als je indd gewoon zorgt voor simpele producten als eiwitrepen, tonijn, noten..
succes in ieder geval!

oja en voor de normale schoolgaande dagen zegmaar, zie ik geen enkel probleem? Bakjes kopen en op zondag enkele maaltijden bereiden voor de komende dagen..
Zelf studeer ik HBO en eet ik wanneer ik wil- buiten de praktijklessen om(wat er maar een paar per week zijn, waaronder kookles haha)

Terug
Naar boven