Fitness Seller

Review Bodybuilding Shots - Body & Fitshop - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waanzinnige prestaties, energie, focus, concentratie, en freaky spiermassa
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 x
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Lemon, smaakt niet echt naar lemon
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 volledige shot net voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, extra samples, super service,klantvriendelijkheid,..
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, als afwisseling met pre workout shake

Mijn review:

Heb het nou 2x gebruikt en deze avond voor 3de x, verwachte er eerlijk gezegd nietveel van maar ben aangenaam verrrast..
Heb de shots vlak voor de training ff geshaked en gedronken en na men eerste oefening had ik al een super pomp,
De drive en focus was ook aanwezig, kortom training liep lekker !
Had wel redelijk hard tintelingen overal op me lichaam :D
Nogmaals verwachte er niet zoveel van maar dit is zeker aan te raden als afwisseling van je gewoonlijke pre workout shake.
Als je dit dan nog combineert met 'Agmatine' dan kun je niet anders dan knallen :D

shots651.jpg

Dank je, voor de review!:)

Hebben jullie ook last met slapen ??? ik voel me helemaal hyper na de training ben klaar rond 21.30 en ga rond 23.00 uur na bed en slaap om 3.00 nog niet .???
verder super spul :p

Misschien iets vroeger nemen? :D

Maar ik heb het zelf ook af en toe hoor. Gister nog gewoon 1 schep No Xplode genomen om 4 uur en in de nacht lag ik nog te draaien. :D

Ik merk dat het ook van dieet op de moment afhangt, maar over het algemeen kan je de dosering halveren of vroeger nemen.

-Leon

• Topic Starter Topic Starter
Heb ze nogmaals aangekocht.. Vind ik echt super product + moet nietsmeer zelf gaan mengen, shaken,.. gwn schudden open draaien en klaar :D
Heb hier echt aangename trainingen mee en is handig voor als ik tijdens men werk uren wat train

Ze gaan er toch niet uit hoop ik ??? vind ze nl toch wel erg handig en werken zeer goed.

Hebben jullie ook last met slapen ??? ik voel me helemaal hyper na de training ben klaar rond 21.30 en ga rond 23.00 uur na bed en slaap om 3.00 nog niet .???
verder super spul :p
Dat is altijd het zelfde met die PW´s. Vol met caffeine en taurine.
De beste PW is een goede maaltijd imo

Ze gaan er toch niet uit hoop ik ??? vind ze nl toch wel erg handig en werken zeer goed.

Nee, de producent heeft 2 maal zoveel in productie genomen als dat we in bestelling hadden gezet. Zodoende krijgen we een heel goede deal:D Foutje van de producent, mooi voor ons en jullie:D

Geweldige actie, deze laat ik niet lopen! Ik vind ze echt handig, als ik naar school ga dan hoef ik geen shakebeker oid mee te nemen met een pwo en later water toevoegen. Vind het zoooo ideaal deze. Gelijk maar even voor twee inkopen! Thanks maar weer B&F...

Geweldige actie, deze laat ik niet lopen! Ik vind ze echt handig, als ik naar school ga dan hoef ik geen shakebeker oid mee te nemen met een pwo en later water toevoegen. Vind het zoooo ideaal deze. Gelijk maar even voor twee inkopen! Thanks maar weer B&F...

Thanks! De flesjes Bodybuilding Shots zijn inderdaad enorm handig om mee te hebben in je tas en te pakken vlak voor je training. Dopje eraf en drinken maar:) Knallen!!!:cool:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven