Beoordeling:
9/10 ++ Aanrader
Mijn review:
Heb het nou 2x gebruikt en deze avond voor 3de x, verwachte er eerlijk gezegd nietveel van maar ben aangenaam verrrast..
Heb de shots vlak voor de training ff geshaked en gedronken en na men eerste oefening had ik al een super pomp,
De drive en focus was ook aanwezig, kortom training liep lekker !
Had wel redelijk hard tintelingen overal op me lichaam
Nogmaals verwachte er niet zoveel van maar dit is zeker aan te raden als afwisseling van je gewoonlijke pre workout shake.
Als je dit dan nog combineert met 'Agmatine' dan kun je niet anders dan knallen
- Soort supplement: Pre-workout shake
- Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waanzinnige prestaties, energie, focus, concentratie, en freaky spiermassa
- Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
- Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 x
- Hoe is de smaak van dit supplement? Lemon, smaakt niet echt naar lemon
- Welke dosis heb je gebruikt? 1 volledige shot net voor de training
- Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyenfitshop.nl
- Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, levering binnen 24uur, gratis shakebeker, extra samples, super service,klantvriendelijkheid,..
- Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90
- Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, als afwisseling met pre workout shake
Mijn review:
Heb het nou 2x gebruikt en deze avond voor 3de x, verwachte er eerlijk gezegd nietveel van maar ben aangenaam verrrast..
Heb de shots vlak voor de training ff geshaked en gedronken en na men eerste oefening had ik al een super pomp,
De drive en focus was ook aanwezig, kortom training liep lekker !
Had wel redelijk hard tintelingen overal op me lichaam

Nogmaals verwachte er niet zoveel van maar dit is zeker aan te raden als afwisseling van je gewoonlijke pre workout shake.
Als je dit dan nog combineert met 'Agmatine' dan kun je niet anders dan knallen

ik voel me helemaal hyper na de training ben klaar rond 21.30 en ga rond 23.00 uur na bed en slaap om 3.00 nog niet .