potje maximize besteld! na paar uurtjes alweer binnen super service zoals gewoonlijk!

Ga zo door!!
Dank je wel!
Als ik bij bestelling afronden klik op dat perfect workout kit cadeau en dan bij de laatste pagina voordat je naar iDeal gaat kijkt staat hij er niet bij, hoort dat zo?
Deze moet wel op de factuur staan. Anders is er iets fout gegaan. Laat mij even weten hoe dit afloopt anders regel ik het voor je.
Net besteld, gelukkig waren de pillendoosjes er weer.
Wil graag een bodyenfitshop auto hebben als cadeau als ik straks mijn 50ste bestelling zet
Haha, komt voor elkaar!
Kan iemand me vertellen hoe ik op een eenvoudige manier, zonder teveel te verspillen,de whey uit de plastic zak in de emmer te gieten? En of dit wel een slim idee op zich is (Whey perfection 4,5kg)
Ik knip meestal een hoekje eraf en dan giet ik het langzaam over. Heel makkelijk!
Die pannenkoeken smaken nu veel lekkerder ook beetje zoetig
Echt heerlijk!
Ik ben ook ontzettend fan van de nieuwe
Eiwit pannenkoeken mix. Vooral het zoetige nasmaakje maakt het heerlijk. Ik doe er een beetje kaneel op en smullen maar!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-24,5 gram eiwit per pannenkoek
-30 pannenkoeken per verpakking
-Heerlijke smaak!
-Perfect in een eiwitdieet!
-Perfect voor spiermassa!
-Koolhydraatarm
-Vetarm
-Snel en makkelijk!
tms plus magnificent zijn binnen, kijken of we weer wat kunnen opbouwen na een maandje geen sups, op whey na dan.
Bedankt voor je bestelling!
Magnificent zal zeker bijdragen aan extra spiermassa. Het is gewoon een heel compleet product.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Krijg je het bij 4,5 kg in zakken? Ik snap niet dat dat bij 2,2kg ook nog niet is, scheelt ze zoveel verzendkosten lijkt me. Ik heb hier toch potten genoeg staan, vind het best om alleen een zak te krijgen als ik 2,2 bestel.
De zak zit in de pot.
B&F: komt de Anavite multivit binnenkort toevallig in de aanbieding?
Komt de agmatine binnenkort weer een keer in de aanbieding?
We gaan deze week weer aan de slag voor nieuwe aanbiedingen. Goede de website of dit topic in de gaten houden.
Lijkt mij inderdaad een goed idee voor het milieu en wie weet besparen we dan nog iets op de prijs. Wat denkt B&F hierover ?
Met transport, opslag en stevigheid zijn zakken niet helemaal optimaal. Vooral met vervoer naar de klant toe heb ik liever stevige emmers.
alles is goed en wel aangekomen vrijdag! hartstikke bedankt daarvoor!
Graag gedaan!
Met hoeveel water moet ik de Anadraulic State en Anadraulic Pump mixen?
200 a 250 ml doe ik zelf per dosering.
heyy terug van weggeweest , hoe is het !!
Goed dat je er weer bent! Hier gaat het prima. Hoe gaat het met jou?
WMS kost echt weinig. Het gaat hier niet alleen om het verwerken van de smaak maar het verbetert zelfs de opname van peptopro.
In plaats van vruchtendrank te kopen kun je je geld beter spenderen aan dit.
1 scoop hiervan en 1 van peptopro en you good to go
PeptoPro wordt inderdaad standaard gemixed met een vruchtendrank of WMS. Dit verbetert de opname en maakt de smaak ook een stuk prettiger.
-Leon