MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
bsn amino x: wanneer verwacht? kan zijn dat ik erover heb gelezen hoor :o Prijs identiek aan xtend gok ik zo?

Misschien een ideetje: de 45 servings pot van Purple Wraath
Als ik (en anderen) het dan niet lekker vinden is het sneller door de zure appel (= gore smaak) heenbijten. Beter natuurlijk als het lekker is:p

Amino X verwacht ik vrij snel. Ik denk 1-2 weken. De prijs zal inderdaad rond die van Xtend liggen.
Zodra ik het precies weet geeft ik dit meteen even hier aan.

Purple Wraath
Ga ik even checken:)

Laatst bewerkt:
ik heb laatst een shake beker bij me bestelling gehad alleen dat ding wilt maar niet goed sluiten.

Eerst goed erop klikken en dan pas aandraaien. Dan gaat het perfect. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 15:24 ----------

Nee dat is waarom ik berry blast juist niet lekker vond, TE fris. Ken je dat schepijs smaak limoen(citroen)? Daar smaakt het precies naar, dus als je dat lekker vind zal deze je zeker bevallen.

Lemon Ice is inderdaad een smaak waar je niet direct aan denkt. Als je eenmaal een shake gehad hebt:zuip:Echt een lekkere zomershake!

Is de Xtend bij jullie al de nieuwe formule?

welke whey smaak het best met water

ik zat zelf te denken aan vanille en misschien die nieuwe lemon ice?

Zou voor de fruitsmaakjes gaan dan. Heb zelf al aardbei en framboos uitgetest met water, en die vallen goed mee, hoewel niets kan tippen aan melk natuurlijk. Nieuwe smaken heb ik nog niet getest, lemon ice schijnt goed mee te vallen. Vanille is een neutrale smaak. Die zou ik nemen als je iemand bent die snel een smaak beu is.

Zijn er samples van lemon ice? Binnenkort weer 4,5kg aardbei bestellen. Wie weet als die bevalt, die ernaast bij bestellen.

Hij klinkt iig wel heel lekker :D

Zijn er samples van lemon ice? Binnenkort weer 4,5kg aardbei bestellen. Wie weet als die bevalt, die ernaast bij bestellen.

Ik denk dat er nog geen samples van de nieuwe smaken zijn, but correct me if i'm wrong.

dennis drink jij aardbei met water of melk

ik had een keer een sample gehad van aardbei en met melk vond ik die echt lekker

dennis drink jij aardbei met water of melk

ik had een keer een sample gehad van aardbei en met melk vond ik die echt lekker

Melk, af en toe met water. Enkel vind ik de smaak dan niet erg lekker, moet keer proberen met heel koud water kijken of het dan wat beter smaakt.

Is de Xtend bij jullie al de nieuwe formule?

Nee nog niet. :)

welke whey smaak het best met water

ik zat zelf te denken aan vanille en misschien die nieuwe lemon ice?

Met water gaat mijn voorkeur naar Lemon Ice of Framboos. :)

Nee helaas nog niet. :) Hoop binnen 3 weken. :)

Ik denk dat er nog geen samples van de nieuwe smaken zijn, but correct me if i'm wrong.

Inderdaad, dat is er nog niet. :)

Hmmm als ik zo een variety pack wil
Bestellen zie ik ice coffe wel bijstaan.

Whey Perfection Variety Pack
wordt geleverd met 12 heerlijke smaken:

-Banana Milkshake
-Vanilla Milkshake
-Strawberry Milkshake
-Chocolate Milkshake
-Cappuccino
-Cookies en Cream Milkshake
-Berry Blast Milkshake
-Sweet Apple Milkshake
-Creamy Coconut Milkshake
-Sunny Peach Milkshake
-Fresh Orange Milkshake
-Frambozen Milkshake

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
-Leon

Bij de acetyl-l-carnitine zit een maatschepje van een theelepel, terwijl de aanbevolen docering een vierde theelepel is. Jullie hebben toevallig niet maatlepeltjes liggen van 1,25ml?

Bij de acetyl-l-carnitine zit een maatschepje van een theelepel, terwijl de aanbevolen docering een vierde theelepel is. Jullie hebben toevallig niet maatlepeltjes liggen van 1,25ml?

Nee, helaas. :( , maar het is niet moeilijk te doseren.

-Leon

jammer, ikzelf heb wel zo'n schepje maar ik bestel voor iemand anders. Dan moet ze maar even wegen en dan eyeballen :)

Weten jullie zo of slank & strak geschikt is voor mensen met diabetes; ik heb fast diet en daar staat duidelijk bij "niet gebruiken bij diabetes", bij slank & strak staat op de site niets daarover.
Als deze niet geschikt is voor diabeten welke adviseer je dan? :)

Weten jullie zo of slank & strak geschikt is voor mensen met diabetes; ik heb fast diet en daar staat duidelijk bij "niet gebruiken bij diabetes", bij slank & strak staat op de site niets daarover.
Als deze niet geschikt is voor diabeten welke adviseer je dan? :)

Dat is geen probleem. Ik weet alleen niet of jullie nog een bepaalde norm hebben met caffeine inname, maar verder is het geen probleem. Overleg het wel altijd even met je huisarts.

-Leon

Whey Perfection ijsjes zijn lekker met dit weer, kan er geen genoeg van krijgen. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven