Thommie
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoihoi gasten,
Ik moet sowieso noxipro bestellen, maar wil er nog iets bij maar weet niet wat.
Jullie nog een idee voor een leuk extraatje?

Hoihoi gasten,
B&F, ik was van plan wat vitamines te bestellen en had mijn keuze al gemaakt, namelijk; Muscle & Diet pack.. maar nu zie ik dat Animal Pak in de aanbieding is.. lijkt ook wel leuk. wat raden jullie aan?
Het voordeel van Muscle and Diet Pack is dat je wel 2 pillen minder hoeft te slikken. 
Hoihoi gasten,
Zou geen extra PreWorkout supplement nemen met NoxiPro. kan die 2de niet vinden, ik waarschuw je alvast, als ik ineens van epic weightlos krijg dan kom ik je halen!

amino's, agmatine, whey, crea, noxipro, dextrose, omega.Wat voor supplementen gebruik je nog meer en wat voor iets zoek je?
kan die 2de niet vinden, ik waarschuw je alvast, als ik ineens van epic weightlos krijg dan kom ik je halen!
amino's, agmatine, whey, crea, noxipro, dextrose, omega.
bodybuilding met hier en straks ook een spontane sterkste man training hier en daar.
Ben ik de enige die zo moeite heeft met die shakebekers?
9 van de 10 keer gaat het goed, maar als het fout gaat word ik er zo panisch van. Dit is al de 2de shakebeker die in 100 stukken ligt, omdat hij niet past/terugdraaien/opnieuw proberen/past weer niet/terugdraaien/opnieuw proberen/past niet/terugdraaien en dat x10.

Als ik bij bestelling afronden klik op dat perfect workout kit cadeau en dan bij de laatste pagina voordat je naar iDeal gaat kijkt staat hij er niet bij, hoort dat zo?
kan die 2de niet vinden, ik waarschuw je alvast, als ik ineens van epic weightlos krijg dan kom ik je halen!
amino's, agmatine, whey, crea, noxipro, dextrose, omega.
bodybuilding met hier en straks ook een spontane sterkste man training hier en daar.

Net besteld, gelukkig waren de pillendoosjes er weer.
Wil graag een bodyenfitshop auto hebben als cadeau als ik straks mijn 50ste bestelling zet![]()

Als ik bij bestelling afronden klik op dat perfect workout kit cadeau en dan bij de laatste pagina voordat je naar iDeal gaat kijkt staat hij er niet bij, hoort dat zo?

potje maximize besteld! na paar uurtjes alweer binnen super service zoals gewoonlijk!
Ga zo door!!![]()

Maximize raspberry is echt vies zeg en werd er misselijk van terwijl ik dit niet heb bij punch?
Maximize raspberry is echt vies zeg en werd er misselijk van terwijl ik dit niet heb bij punch?