AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
B&F, ik was van plan wat vitamines te bestellen en had mijn keuze al gemaakt, namelijk; Muscle & Diet pack.. maar nu zie ik dat Animal Pak in de aanbieding is.. lijkt ook wel leuk. wat raden jullie aan?

Ben het natuurlijk vergeten vermelden :(

Hoihoi gasten,

Ik moet sowieso noxipro bestellen, maar wil er nog iets bij maar weet niet wat.

Jullie nog een idee voor een leuk extraatje?

fitness fibers :D

B&F, ik was van plan wat vitamines te bestellen en had mijn keuze al gemaakt, namelijk; Muscle & Diet pack.. maar nu zie ik dat Animal Pak in de aanbieding is.. lijkt ook wel leuk. wat raden jullie aan?

Beide topproducten, maar met Animal Pak ben je inderdaad op dit moment iets goedkoper uit door de weekaanbieding. :) Het voordeel van Muscle and Diet Pack is dat je wel 2 pillen minder hoeft te slikken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben het natuurlijk vergeten vermelden :(

Doen we het bij je volgende bestelling erbij. :)

Hoihoi gasten,

Ik moet sowieso noxipro bestellen, maar wil er nog iets bij maar weet niet wat.

Jullie nog een idee voor een leuk extraatje?

Magnificent voor na de training. :) Zou geen extra PreWorkout supplement nemen met NoxiPro.

-Leon

kan die 2de niet vinden, ik waarschuw je alvast, als ik ineens van epic weightlos krijg dan kom ik je halen! :fire:

amino's, agmatine, whey, crea, noxipro, dextrose, omega.

bodybuilding met hier en straks ook een spontane sterkste man training hier en daar.

Multi vitamine, Vitamine D3. Verder lijkt het me prima zo.

Ben ik de enige die zo moeite heeft met die shakebekers?

9 van de 10 keer gaat het goed, maar als het fout gaat word ik er zo panisch van. Dit is al de 2de shakebeker die in 100 stukken ligt, omdat hij niet past/terugdraaien/opnieuw proberen/past weer niet/terugdraaien/opnieuw proberen/past niet/terugdraaien en dat x10.

Hahah zo herkenbaar :roflol:

potje maximize besteld! na paar uurtjes alweer binnen super service zoals gewoonlijk! :D
Ga zo door!! ;)

Als ik bij bestelling afronden klik op dat perfect workout kit cadeau en dan bij de laatste pagina voordat je naar iDeal gaat kijkt staat hij er niet bij, hoort dat zo?

Net besteld, gelukkig waren de pillendoosjes er weer.
Wil graag een bodyenfitshop auto hebben als cadeau als ik straks mijn 50ste bestelling zet :)

Als ik bij bestelling afronden klik op dat perfect workout kit cadeau en dan bij de laatste pagina voordat je naar iDeal gaat kijkt staat hij er niet bij, hoort dat zo?

Volgens mij wel ja. De perfect workout kit moet wel op de factuur staan (na betaling), anders zit die er namelijk niet bij.

kan die 2de niet vinden, ik waarschuw je alvast, als ik ineens van epic weightlos krijg dan kom ik je halen! :fire:

amino's, agmatine, whey, crea, noxipro, dextrose, omega.

bodybuilding met hier en straks ook een spontane sterkste man training hier en daar.

Citrulline Malaat zo er goed bij passen.:)
Hebben we puur voor een leuke prijs momenteel....

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 18:03 ----------

Net besteld, gelukkig waren de pillendoosjes er weer.
Wil graag een bodyenfitshop auto hebben als cadeau als ik straks mijn 50ste bestelling zet :)

:thumb: Dat is een mooi aantal. Een auto:D

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 18:04 ----------

Heb het net even getest alles werkt prima. Vreemd:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 19 Aug 2011 om 18:04 ----------

potje maximize besteld! na paar uurtjes alweer binnen super service zoals gewoonlijk! :D
Ga zo door!! ;)

Doen we! Dank je, voor de bestelling:)

Maximize raspberry is echt vies zeg en werd er misselijk van terwijl ik dit niet heb bij punch?

Ik koop het voor 15euro incl verzendkosten van je

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven