MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Grappig dat je ervoor begint, maar heb net vanochtend hele goede reacties gelezen over de LuciDrol van Advanced Muscle Science. Heb hem zelf hier ook staan en begin er binnenkort mee. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-Leon

Haha top. :D.

Net nog bij mijn bestelling gedaan. :p. Zal hem testen en natuurlijk ook reviewen. :p.

Referentie nummer: 254303

Moest je nog wat leuke samples hebben mag je ze erbij doen. :p. Laatst op het werk mijn samples uitgedeeld aan collega's. Iemand kocht altijd bij de tuinen maar toen hij jullie whey perfection proefde en de prijzen zag was hij toch rap verkocht. :p

Misschien wilt B&F een actie beginnen met samples van No Explode 2.0 :o

Helaas geen samples van No Xplode 2.0. :)

Haha top. :D.

Net nog bij mijn bestelling gedaan. :p. Zal hem testen en natuurlijk ook reviewen. :p.

Referentie nummer: 254303

Moest je nog wat leuke samples hebben mag je ze erbij doen. :p. Laatst op het werk mijn samples uitgedeeld aan collega's. Iemand kocht altijd bij de tuinen maar toen hij jullie whey perfection proefde en de prijzen zag was hij toch rap verkocht. :p

P.M ;)

-Leon

Woot nice! En dat tijdens cutten, geen krachtverlies gehad? Hoe fix je dat?

Had 400gram bloemkool gegeten 30-45min voor training, daarna pworkout ingenomen en 15min voor training crea + beta ingenomen. Ging echt lekker, bp riep ik spotter erbij maar kon ze gewoon zelf vol maken.

Ging echt lekker, inchline dumbbell press kon 8x35kg wat normaal 6x35 was op het einde.

Jaa... mag niet klagen als me crea op is dan zeker een pre-workoutje aanschaffen.

Had 400gram bloemkool gegeten 30-45min voor training, daarna pworkout ingenomen en 15min voor training crea + beta ingenomen. Ging echt lekker, bp riep ik spotter erbij maar kon ze gewoon zelf vol maken.

Ging echt lekker, inchline dumbbell press kon 8x35kg wat normaal 6x35 was op het einde.

Jaa... mag niet klagen als me crea op is dan zeker een pre-workoutje aanschaffen.

Jezus, wat sterk :eek:

Ik gebruik ook beta-alanine in cut, samen met cla en l-carnitine (groene thee en visolie niet te vergeten).

Ik heb hier nog kre-alkalyn was eigenlijk voor de bulk, maar ik besloot in 1x te cutten. Zal ik dit erbij stacken? Bodyenfitshop? (Wat voordeel zou dit hebben?) :)

Denk dat het niet heel veel effect heeft, misschien minimaal maar niet merkbaar. 90% moet je toch uit je voeding halen.

ligt het aan mij of is de maatschep bij creapure van jullie huismerk te groot? krijg telkens 9a10 gram/schep op mijn keukenweegschaal , zo ga ik natuurlijk 2x zo snel door mijn pot heen :(

Laatst bewerkt:
Heeft iemand een idee of je met rembours (pakjegemakje, aflevering is bij een supermarkt bij me om de hoek) ook kan pinnen?

Potverdomme.

Heb ik niet in de buurt zitten. Al betaald via Ideal met een omweg. Hoop hem morgen binnen te hebben dan! :D

Ik hoop het voor je, krijg morgen ook pakketje binnen.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 21:45 ----------

Heb bij de kruidvat online shit gekocht terwijl kruidvat op 5min loopafstand is...

Echt lui af en toe

Zo net Isolaat Perfection besteld en gekozen voor de chocolate sensation smaak.
Zoals gebruikelijk bestel ik via Pakjegemak en heb nog 5 pakjes op te halen. :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven