Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb gehoord dat de account van Bodyenfitshop hier is voorlopig niet in gebruik, want Ilco is op vakantie voor een tijdje.

Als jullie problemen hebben zou ik dan gaan bellen, en je wordt gelijk goed geholpen: 0513-683068

Lekker professioneel weer. Dan laat je het posten hier toch even overnemen door een collega, of vermeld het op z'n minst even. Schijnbaar nemen ze hun klanten niet zo serieus... Beetje jammer dit..

Het was inderdaad beter geweest om het even te vermelden in de forums, maar er zijn gewoon tal van andere manieren waarmee je met hun in contact kan komen ;)

Bellen vind ik veel beter dan alleen een reply submitten en wachten op het beste.

Lekker professioneel weer. Dan laat je het posten hier toch even overnemen door een collega, of vermeld het op z'n minst even. Schijnbaar nemen ze hun klanten niet zo serieus... Beetje jammer dit..
Alsof ze hier moeten wezen, je mag blij wezen dat ze ons hier helpen op het forum.

Nog even en ik mag blij zijn dat ik bij hun mag bestellen. Moet niet gekker worden hier. Kijk eens naar XXL Nutrition, die doen het dan toch een stuk beter. Service is gewoon net zo belangrijk als kwaliteit en prijs.
Service is idd net zo belangrijk als kwaliteit en prijs ben ik helemaal met je eens. Had ook even een kleine moeite geweest om te zeggen dat je op vakantie gaat daar ben ik het ook mee eens, alleen om gelijk te zeggen dat het niet professioneel is; nee.
Als je echt een klacht heb of vraag kan je ook natuurlijk altijd de moeite even nemen om te bellen of te e-mailen in plaats van hier op een forum.

Nog even en ik mag blij zijn dat ik bij hun mag bestellen. Moet niet gekker worden hier. Kijk eens naar XXL Nutrition, die doen het dan toch een stuk beter. Service is gewoon net zo belangrijk als kwaliteit en prijs.

NERD.

Ze hoeven je hier niet te helpen he.
je mag blij zijn dat ze hun tijd besteden aan internet gangsters op een forum.
Tuurlijk was het beter geweest als er iets gezegd was, maar een mailtje sturen naar B&F zelf is net zo makkelijk.

Geen slecht woord over bodyenfitshop,
die gasten staan altijd klaar als er problemen zijn lossen ze dit op
en niet alles kan altijd goed gaan en ze kunnen niet iedereen gelijk te woord staan.

Geen slecht woord over bodyenfitshop,
die gasten staan altijd klaar als er problemen zijn lossen ze dit op
en niet alles kan altijd goed gaan en ze kunnen niet iedereen gelijk te woord staan.

AMEN! geef ze ff een belletje... paar dagen geen reacties en iedereen in rep en roer...:p

Heb nog een PM gehad van Ilco een paar dagen gelden,
dus het is ook nog maar kort dag...

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------

Hey, !!!TOP SERVICE!!!!

Naar welk adres kan ik die CLA sturen of hoe regelen we dit?

De CLA is voor het ongemak..:)

---------- Toegevoegd om 08:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Ik heb vorige week donderdag bestelling gedaan
en betaald maar heb deze nog steeds niet ontvangen.

-Guaranteed muscle stack
-Fast diet

referentienummer 96051

prijs: 69.80

Nog iemand dit voorgehad?

We hebben je bestelling direct na ontvangst van betaling verzonden. Deze wordt ook vandaag bij je aangeboden. Zie ook je email:)

Nog bedankt, voor je bestelling!!

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:55 ----------

Ze zijn er allemaal dood gevallen denk ik

Nee, nee, ik was een weekje op wintersport en mijn collega heeft zijn werk niet goed gedaan:hamer: :D

---------- Toegevoegd om 08:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Ik heb gehoord dat de account van Bodyenfitshop hier is voorlopig niet in gebruik, want Ilco is op vakantie voor een tijdje.

Als jullie problemen hebben zou ik dan gaan bellen, en je wordt gelijk goed geholpen: 0513-683068

Ben er dus weer:):D

Hoe was het op vakantie? waar ben je geweest?

das snel terug man! toch niet op deze manier of wel:p:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hoe was het op vakantie? waar ben je geweest?

das snel terug man! toch niet op deze manier of wel:p:D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe kom je aan mijn foto:eek:;)

De vakantie was super!!! Ik was in Oostenrijk (Mayrhofen) Mooie plaats en veel pistes. We kunnen er weer een half jaartje tegenaan:D:D

Iemand al de whey revolution geprobeerd? Wat vinden jullie ervan. Ik heb hem net besteld. Vind hem nu trouwens wel een mooi prijsje hebben, maar zag dat die binnekort 60 euro wordt (wel duur). Misschien een idee om hem ook in bulk size te verkopen, desnoods in zakken zoals xxl doet met hun bulk whey, want me kelder zit bijna vol emmers haha.

Laatst bewerkt:
Protein Revolution

Heb sinds vorige week een pot Protein Revolution in huis (smaak aardbei), en hier zit nogal een chemisch nasmaakje aan :(.

Komt dat door de extra toegevoegde aminozuren?

GrtZzz

Iemand al de whey revolution geprobeerd? Wat vinden jullie ervan. Ik heb hem net besteld. Vind hem nu trouwens wel een mooi prijsje hebben, maar zag dat die binnekort 60 euro wordt (wel duur). Misschien een idee om hem ook in bulk size te verkopen, desnoods in zakken zoals xxl doet met hun bulk whey, want me kelder zit bijna vol emmers haha.

We hebben hier al veel vragen over gehad inderdaad. Dit is echter geen standaard whey product als een bulk whey dus ook de inkoopsprijs ligt veel hoger. De omloopsnelheid is echter dusdanig hoog dat we vanmiddag of morgenochtend overleg hebben en/of eventueel kunnen overwegen de Protein Revolution met een minimale marge te blijven aanbieden want zoals het er nu uitziet is dit product voor vele mensen een reden om bij ons te bestellen (de omzet vliegt omhoog) en dat is ook wat waard:)

---------- Toegevoegd om 08:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:48 ----------

Heb sinds vorige week een pot Protein Revolution in huis (smaak aardbei), en hier zit nogal een chemisch nasmaakje aan :(.

Komt dat door de extra toegevoegde aminozuren?

GrtZzz

De toegevoegde aminozuren maken de smaak inderdaad wel iets anders, dat is logisch. Ik vind zelf echter de smaak gewoon goed, zeker gezien deze toevoegingen die dit ook een veel beter product maken als een "normale" whey proteine.

Gisteren om half 5 besteld. Nu bestelling binnen. High five!
Jullie nieuwe shakebekers zijn wel spacey zeg! Komt in het rijtje naast de andere 21 bekers... Mijn vriendin is weer blij! Ghehe

Ilco enig idee waneer de DY producten binnenkomen?

gisteren om half 5 besteld. Nu bestelling binnen. High five!
Jullie nieuwe shakebekers zijn wel spacey zeg! Komt in het rijtje naast de andere 21 bekers... Mijn vriendin is weer blij! Ghehe

;):d

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

Ilco enig idee waneer de DY producten binnenkomen?

Nee, eigenlijk niet. Had ze al wel verwacht. Zal van de week nog eens informeren. Het wordt wel tijd...

Die protein revolution lijkt me echt monsterlijk. Volgende keer maar eens een pot bestellen I guess.

Iemand al ervaringen btw? En hoe zit het met de smaak (ook door al die toegevoegde amino's)? Is de smaak te aanwezig, of chemisch, of wat? What's the catch? :D

Die protein revolution lijkt me echt monsterlijk. Volgende keer maar eens een pot bestellen I guess.

Iemand al ervaringen btw? En hoe zit het met de smaak (ook door al die toegevoegde amino's)? Is de smaak te aanwezig, of chemisch, of wat? What's the catch? :D

De smaak is zeker aanwezig, de nasmaak is vrij goor, dus daar moet je rekening mee houden. Ik vind het voor de rest geen probleem, deze whey koop je niet voor de smaak maar voor de voedingswaarde. Alleen zou het wel netjes zijn om bij de beschrijving een notitie over de smaak v. het product te zetten.
Strawberry Milkshake vind ik bijv. ook misleidend, het is eerder Strawberry Vomit.

De smaak is zeker aanwezig, de nasmaak is vrij goor, dus daar moet je rekening mee houden. Ik vind het voor de rest geen probleem, deze whey koop je niet voor de smaak maar voor de voedingswaarde. Alleen zou het wel netjes zijn om bij de beschrijving een notitie over de smaak v. het product te zetten.
Strawberry Milkshake vind ik bijv. ook misleidend, het is eerder Strawberry Vomit.

Ik ben niet echt iemand die snel over smaak zal zeveren (consumeer ook eetlepels levertraan, lijnzaadolie en al die rommel :D) maar als ik het elke dag moet innemen dan wil ik er niet tegenop gaan zien :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven