FyreFox
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 36
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker professioneel weer. Dan laat je het posten hier toch even overnemen door een collega, of vermeld het op z'n minst even. Schijnbaar nemen ze hun klanten niet zo serieus... Beetje jammer dit..

Alsof ze hier moeten wezen, je mag blij wezen dat ze ons hier helpen op het forum.Lekker professioneel weer. Dan laat je het posten hier toch even overnemen door een collega, of vermeld het op z'n minst even. Schijnbaar nemen ze hun klanten niet zo serieus... Beetje jammer dit..
Service is idd net zo belangrijk als kwaliteit en prijs ben ik helemaal met je eens. Had ook even een kleine moeite geweest om te zeggen dat je op vakantie gaat daar ben ik het ook mee eens, alleen om gelijk te zeggen dat het niet professioneel is; nee.Nog even en ik mag blij zijn dat ik bij hun mag bestellen. Moet niet gekker worden hier. Kijk eens naar XXL Nutrition, die doen het dan toch een stuk beter. Service is gewoon net zo belangrijk als kwaliteit en prijs.
Nog even en ik mag blij zijn dat ik bij hun mag bestellen. Moet niet gekker worden hier. Kijk eens naar XXL Nutrition, die doen het dan toch een stuk beter. Service is gewoon net zo belangrijk als kwaliteit en prijs.
Lekker professioneel weer. Dan laat je het posten hier toch even overnemen door een collega, of vermeld het op z'n minst even. Schijnbaar nemen ze hun klanten niet zo serieus... Beetje jammer dit..
Geen slecht woord over bodyenfitshop,
die gasten staan altijd klaar als er problemen zijn lossen ze dit op
en niet alles kan altijd goed gaan en ze kunnen niet iedereen gelijk te woord staan.

---------- Toegevoegd om 09:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:36 ----------
Hey, !!!TOP SERVICE!!!!
Naar welk adres kan ik die CLA sturen of hoe regelen we dit?

Ik heb vorige week donderdag bestelling gedaan
en betaald maar heb deze nog steeds niet ontvangen.
-Guaranteed muscle stack
-Fast diet
referentienummer 96051
prijs: 69.80
Nog iemand dit voorgehad?

Ik heb gehoord dat de account van Bodyenfitshop hier is voorlopig niet in gebruik, want Ilco is op vakantie voor een tijdje.
Als jullie problemen hebben zou ik dan gaan bellen, en je wordt gelijk goed geholpen: 0513-683068

Hoe was het op vakantie? waar ben je geweest?
das snel terug man! toch niet op deze manier of wel
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hoe kom je aan mijn foto
De vakantie was super!!! Ik was in Oostenrijk (Mayrhofen) Mooie plaats en veel pistes. We kunnen er weer een half jaartje tegenaan![]()
dat ziet er goed uit ja!
Iemand al de whey revolution geprobeerd? Wat vinden jullie ervan. Ik heb hem net besteld. Vind hem nu trouwens wel een mooi prijsje hebben, maar zag dat die binnekort 60 euro wordt (wel duur). Misschien een idee om hem ook in bulk size te verkopen, desnoods in zakken zoals xxl doet met hun bulk whey, want me kelder zit bijna vol emmers haha.

Heb sinds vorige week een pot Protein Revolution in huis (smaak aardbei), en hier zit nogal een chemisch nasmaakje aan.
Komt dat door de extra toegevoegde aminozuren?
GrtZzz
gisteren om half 5 besteld. Nu bestelling binnen. High five!
Jullie nieuwe shakebekers zijn wel spacey zeg! Komt in het rijtje naast de andere 21 bekers... Mijn vriendin is weer blij! Ghehe
:dDie protein revolution lijkt me echt monsterlijk. Volgende keer maar eens een pot bestellen I guess.
Iemand al ervaringen btw? En hoe zit het met de smaak (ook door al die toegevoegde amino's)? Is de smaak te aanwezig, of chemisch, of wat? What's the catch?![]()
De smaak is zeker aanwezig, de nasmaak is vrij goor, dus daar moet je rekening mee houden. Ik vind het voor de rest geen probleem, deze whey koop je niet voor de smaak maar voor de voedingswaarde. Alleen zou het wel netjes zijn om bij de beschrijving een notitie over de smaak v. het product te zetten.
Strawberry Milkshake vind ik bijv. ook misleidend, het is eerder Strawberry Vomit.
) maar als ik het elke dag moet innemen dan wil ik er niet tegenop gaan zien