Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb een vraagje over de constant muscle growth protein. Is het de bedoeling dat je dit opdrinkt of eve laat staan in de koelkast zodat je het met een lepel kan opeten? Als je het trouwens wat uurtjes in de koelkast laat staan wordt het net pudding, maar dit kan gewoon toch of is het juist de bedoeling dat je het snel opdrinkt zodra je het gemixd heb met melk.

Zonet mijn eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd...
Kan er een shakebeker bij? Hebben jullie ook samples liggen van de Protein Isolaat?

Als er een gratis shaker bij een product zit dan staat dit erbij. Als dit er niet bij staat dan kun je ook bij opmerkingen aangeven : graag een gratis shakebeker erbij. Dan komt het ook goed..

Geef mij anders maar even het referentienummer door, dan regel ik het even voor je;)

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------

Heb een vraagje over de constant muscle growth protein. Is het de bedoeling dat je dit opdrinkt of eve laat staan in de koelkast zodat je het met een lepel kan opeten? Als je het trouwens wat uurtjes in de koelkast laat staan wordt het net pudding, maar dit kan gewoon toch of is het juist de bedoeling dat je het snel opdrinkt zodra je het gemixd heb met melk.

Eigenlijk wat je zelf wilt. De structuur is vrij dik en vol. Je kunt het mixen met meer vloeistof en direct opdrinken, met minder vloeistof en/of laten staan dan wordt het dikker. Het maakt voor de werking/kwaliteit niet uit..

Wat je zelf het lekkerst vindt:D

oops heb je net een pm gestuurd met dezelfde vraag haha, thanx voor je snelle reactie.

98276

Mss ook eens een idee om het rekeningnr voor Belgische klanten in de mail te plaatsen die verstuurd word voor betaling via overschrijving...

Thx!

Het staat er bij als je bestelt, maar geen gek idee:) Ik zal het morgen direct doorgeven. Dank je voor de bestelling trouwens..!

Ik heb de BCAA van jullie maar het lost niet op, klopt dit? Er blijven korreltjes achter in de shakebeker of het komt bovenop het water te liggen. Wat moet ik doen?

http://www.bodyenfitshop.nl/aminozuren/body-fit-sportsnutrition/pure-muscle-bcaas

Dat klopt, dat geldt voor alle bcaa poeders van alle merken en is een eigenschap van het product. Het maakt voor de werking niets uit. Als er korreltjes achterblijven in de shaker nog een kleine beetje vloeistof erin en achterover gooien:D Ik meng het zelf na de training altijd met WMS en dat gaat prima. BCAA zitten om die reden ook vaak in capsules. Maar in poeder heb je veruit het meest BCAA in pure vorm voor de beste prijs...
Een persoonlijke keuze maar in zou ondanks de lastige oplosbaarheid toch voor poeder gaan om die reden.

Oke cool, bedankt voor je reactie!

Is het overigens beter om het niet te mengen met bijv. Whey en havermout? Bijvoorbeeld sochtends lijkt het me makkelijk om alles te blenden, maar weet niet of de werking dan verloren gaat. Misschien is het dan beter om het vóór mijn ontbijt te nemen met water. Misschien kan jij daar iets over vertellen?

Laatst bewerkt:
Oke cool, bedankt voor je reactie!

Is het overigens beter om het niet te mengen met bijv. Whey en havermout? Bijvoorbeeld sochtends lijkt het me makkelijk om alles te blenden, maar weet niet of de werking dan verloren gaat. Misschien is het dan beter om het vóór mijn ontbijt te nemen met water. Misschien kan jij daar iets over vertellen?

Voor het ontbijt in koolhydraathoudende drank is het beste en mengt ook lekkerder als met water. De opname is dan sneller als gemixt met eiwitten.

heey body en fit,

wat is nou de verschil tussen Peptide Pro (Whey Hydrolisaat)Body & Fit Sportsnutrition en Protein Revolution?

Zwaar klote dat je nu ingelogd moet zijn om door de secties te bladeren.

En ik ontvang geen mail van jullie als ik me inloggegevens opvraag, dubbel klote dus.
Mijn gebruikersnaam is gelijk aan mijn naam hier op dbb.

Sjezus ,krijg ik tot morgen geen antwoord? Ik raak een beetje gefrustreerd van jullie vernieuwde website overigens.

Laatst bewerkt:
heey body en fit,

wat is nou de verschil tussen Peptide Pro (Whey Hydrolisaat)Body & Fit Sportsnutrition en Protein Revolution?

De aminozuurverhouding. De Protein Revolution bevat meer bcaa/eaa. De Peptide Pro wordt weer sneller opgenomen. Je hebt het over kleine dingen, ik weet het.. maar zo is er voor ieder zijn voorkeur.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Zwaar klote dat je nu ingelogd moet zijn om door de secties te bladeren.

En ik ontvang geen mail van jullie als ik me inloggegevens opvraag, dubbel klote dus.
Mijn gebruikersnaam is gelijk aan mijn naam hier op dbb.

Sjezus ,krijg ik tot morgen geen antwoord? Ik raak een beetje gefrustreerd van jullie vernieuwde website overigens.

Je hoeft bij ons niet ingelogd om alles door te bladeren, onze website is ook niet echt vernieuwd, heb je wel de goede site voor je?:D

De aminozuurverhouding. De Protein Revolution bevat meer bcaa/eaa. De Peptide Pro wordt weer sneller opgenomen. Je hebt het over kleine dingen, ik weet het.. maar zo is er voor ieder zijn voorkeur.

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:28 ----------

Je hoeft bij ons niet ingelogd om alles door te bladeren, onze website is ook niet echt vernieuwd, heb je wel de goede site voor je?:D

Ik kan niet door de secties heen bladeren, bijvoorbeeld eiwitten sectie ,creatine sectie. Vroeger heette dat ''eiwitten toppers'' bij jullie.
En daarnaast krijg ik geen mail van jullie als ik me wachtwoord wil opvragen. En ja ik toets de juiste e-mail.

Ik kan niet door de secties heen bladeren, bijvoorbeeld eiwitten sectie ,creatine sectie. Vroeger heette dat ''eiwitten toppers'' bij jullie.
En daarnaast krijg ik geen mail van jullie als ik me wachtwoord wil opvragen. En ja ik toets de juiste e-mail.

Misschien moet je die 486 eens wegtiefen.

Je mag een eventuele bestelling ook wel even doormailen naar office@bodyenfitshop.nl dan regel ik het voor je. Als je dan je volledige naam en adres ook meteen even doorgeeft dan maak ik ook een nieuwe account voor je aan waarmee je dan wel aan de gang kunt. De oorzaak waarom je mail niet ontvangt weet ik niet precies (ik heb het net bij mezelf getest en het werkt bij mij wel)

Bestelling gedaan.

Referentie nummer: 98447

Graag als het kan de gevraagde samples?

Alvast bedankt

Bestelling gedaan.

Referentie nummer: 98447

Graag als het kan de gevraagde samples?

Alvast bedankt

Mooie bestelling, dank je!:)
Volgens mij hebben we momenteel geen samples van de Exclusive maar ik maak er in ieder geval persoonlijk een heel mooi pakket van.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven