Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die protein revolution lijkt me echt monsterlijk. Volgende keer maar eens een pot bestellen I guess.
Iemand al ervaringen btw? En hoe zit het met de smaak (ook door al die toegevoegde amino's)? Is de smaak te aanwezig, of chemisch, of wat? What's the catch?![]()
Die protein revolution lijkt me echt monsterlijk. Volgende keer maar eens een pot bestellen I guess.
Iemand al ervaringen btw? En hoe zit het met de smaak (ook door al die toegevoegde amino's)? Is de smaak te aanwezig, of chemisch, of wat? What's the catch?![]()

The catch; topkwaliteit voor een heel nette prijs
Kan zeker niet ipv een shakebeker een waterbidon krijgen als ik een bestelling plaats?
Mvg
heb gister jack 3d voor het eerst genomen.. ik heb de hele nacht wakker gelegen..
voelde me raar na de training.. contineu kippenvel.. iemand anders ook z'n soort ervaring met dit product?
heb gister jack 3d voor het eerst genomen.. ik heb de hele nacht wakker gelegen..
voelde me raar na de training.. contineu kippenvel.. iemand anders ook z'n soort ervaring met dit product?
nee geen last van.. zelfs met 4 scoops niet
mischien te weinig gegeten..?
hoeveel heb je genomen?

3 scoops.. heb genoeg gegeten.. heel vreemd.. heb vandaag maar weer me n.o. explode gepakt voor het geval ik weer plafond dienst krijg vanacht..
n.o.k.o heb ik gehad.. vond het niet echt bijzonder.. maar thanx![]()
als je gewone whey met aminozuren mengt heb je een nog viezere smaak. Het is gewoon eve wennen. valt me op dat het perfect mengt met me brinta, dus dat is zeker een dikke plus punt. Ook kan je zien dat er aminozuren in zitten er zitten net kleine diamantjes in, neem aan dat dat aminozuren zijn? Als je het voor die prijs blijft aanbieden zal het zeker goed lopen.

Bestelling geplaatst refnr: 98115
Graag 1 van die nieuwe shakers erbij... die jan de bouvrie/spacey shakers
Bij me vorige ben ik de dop kwijt![]()
Dank je voor de bestelling...Kheb weer wat pilletjes besteld, maar vraag me af of jullie weer wat nieuwe samples hebben iets anders als hemorush want daar heb ik al een pot van thuis staan
Referentie nummer: 98162
Alvast bedankt

Weer een lekker bestelling gainers (15kg xd ) en die geweldige tms (2de pot nu!!)
Samples indien mogelijk! Alvast bedankt! ( 98165 )

Ben al aardige tijd vaste klant bij B&F. Met name Whey van B&F en Perfect carbs.
Ben er erg tevreden over.
Dus voor wie twijfelt..

Thanks!
De populariteit van Total Muscle Solution begint leuke vormen aan te nemen
Sampling komt goed..
---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------
![]()

TMS klinkt intressant, komt d'r misschien in de nabije toekomst een aanbieding?![]()
dit product bevat zeer veel ingredienten en is inkoop behoorlijk duur... echt de uiterste prijs die we kunnen maken.