Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan zeker niet ipv een shakebeker een waterbidon krijgen als ik een bestelling plaats?

Mvg

Die protein revolution lijkt me echt monsterlijk. Volgende keer maar eens een pot bestellen I guess.

Iemand al ervaringen btw? En hoe zit het met de smaak (ook door al die toegevoegde amino's)? Is de smaak te aanwezig, of chemisch, of wat? What's the catch? :D

Is pas nog een [Link niet meer beschikbaar] over geweest.

Die protein revolution lijkt me echt monsterlijk. Volgende keer maar eens een pot bestellen I guess.

Iemand al ervaringen btw? En hoe zit het met de smaak (ook door al die toegevoegde amino's)? Is de smaak te aanwezig, of chemisch, of wat? What's the catch? :D

De smaak is wanneer je de toegevoegde amino's meeneemt gewoon goed;):D The catch; topkwaliteit voor een heel nette prijs:D

---------- Toegevoegd om 09:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:10 ----------

Kan zeker niet ipv een shakebeker een waterbidon krijgen als ik een bestelling plaats?

Mvg

Ja, dit kan wel. Gewoon even aangeven bij "opmerkingen" wanneer je de bestelling plaatst. Dit wijst zich vanzelf..

heb gister jack 3d voor het eerst genomen.. ik heb de hele nacht wakker gelegen..
voelde me raar na de training.. contineu kippenvel.. iemand anders ook z'n soort ervaring met dit product?

heb gister jack 3d voor het eerst genomen.. ik heb de hele nacht wakker gelegen..
voelde me raar na de training.. contineu kippenvel.. iemand anders ook z'n soort ervaring met dit product?

nee geen last van.. zelfs met 4 scoops niet
mischien te weinig gegeten..?

hoeveel heb je genomen?

Misschien eens NOKO proberen? Goede pre-WO supp waarbij ik geen last had van dit soort bijwerkingen.

nee geen last van.. zelfs met 4 scoops niet
mischien te weinig gegeten..?

hoeveel heb je genomen?

3 scoops.. heb genoeg gegeten.. heel vreemd.. heb vandaag maar weer me n.o. explode gepakt voor het geval ik weer plafond dienst krijg vanacht..

n.o.k.o heb ik gehad.. vond het niet echt bijzonder.. maar thanx :p

3 scoops.. heb genoeg gegeten.. heel vreemd.. heb vandaag maar weer me n.o. explode gepakt voor het geval ik weer plafond dienst krijg vanacht..

n.o.k.o heb ik gehad.. vond het niet echt bijzonder.. maar thanx :p

Beginnen met 1 scoop en even aanvoelen hoe het gaat. 3 scoops is teveel geweest..

als je gewone whey met aminozuren mengt heb je een nog viezere smaak. Het is gewoon eve wennen. valt me op dat het perfect mengt met me brinta, dus dat is zeker een dikke plus punt. Ook kan je zien dat er aminozuren in zitten er zitten net kleine diamantjes in, neem aan dat dat aminozuren zijn? Als je het voor die prijs blijft aanbieden zal het zeker goed lopen.

Bestelling geplaatst refnr: 98115

Graag 1 van die nieuwe shakers erbij... die jan de bouvrie/spacey shakers :D

Bij me vorige ben ik de dop kwijt :(

als je gewone whey met aminozuren mengt heb je een nog viezere smaak. Het is gewoon eve wennen. valt me op dat het perfect mengt met me brinta, dus dat is zeker een dikke plus punt. Ook kan je zien dat er aminozuren in zitten er zitten net kleine diamantjes in, neem aan dat dat aminozuren zijn? Als je het voor die prijs blijft aanbieden zal het zeker goed lopen.

Dank je, en dat zijn de aminozuren inderdaad. En geen zorgen we blijven het voorlopig voor deze prijs aanbieden;)

---------- Toegevoegd om 19:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Bestelling geplaatst refnr: 98115

Graag 1 van die nieuwe shakers erbij... die jan de bouvrie/spacey shakers :D

Bij me vorige ben ik de dop kwijt :(

Komt goed;) Dank je voor de bestelling...

Kheb weer wat pilletjes besteld, maar vraag me af of jullie weer wat nieuwe samples hebben iets anders als hemorush want daar heb ik al een pot van thuis staan :P

Referentie nummer: 98162

Alvast bedankt

Mooi :P, verheug me der al weer op :D

Weer een lekker bestelling gainers (15kg xd ) en die geweldige tms (2de pot nu!!)

Samples indien mogelijk! Alvast bedankt! ( 98165 )

Ben al aardige tijd vaste klant bij B&F. Met name Whey van B&F en Perfect carbs.
Ben er erg tevreden over.

Dus voor wie twijfelt..

Weer een lekker bestelling gainers (15kg xd ) en die geweldige tms (2de pot nu!!)

Samples indien mogelijk! Alvast bedankt! ( 98165 )

Thanks!

De populariteit van Total Muscle Solution begint leuke vormen aan te nemen:)

Sampling komt goed..

---------- Toegevoegd om 16:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:49 ----------

Ben al aardige tijd vaste klant bij B&F. Met name Whey van B&F en Perfect carbs.
Ben er erg tevreden over.

Dus voor wie twijfelt..

:):)

Zonet mijn eerste bestelling geplaatst, ben benieuwd...
Kan er een shakebeker bij? Hebben jullie ook samples liggen van de Protein Isolaat?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven