MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Na ruim een half jaar weer een bestelling geplaatst :D
It's good to be back.

• Like
Waarderingen: B&F
Zonet de samples van Casein Perfection geprobeerd, en moet zeggen dat ik echt verrast ben over de smaak! Must... try... all ... flavours.. :meal:

• Like
Gisterennacht kon ik niet slapen, dan maar opgestaan en een bestelling geplaatst bij B&F. Misschien kunnen jullie ook melatonine aan het assortiment toevoegen? :D

Thanks! Dat is het pakketje vandaag verzonden en heb je het morgen al in huis:) Melatonine mag niet of volgens mij met hele strenge restricties aan dosering:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 21:50 ----------

Vandaag mijn bestelling opgehaald bij de Appie Happie. Was gisteren helaas niet thuis toen de TNT langs kwam.

Het is bestelling 271287. Het shirtje XXL is inderdaad groot. Maar baggie staat me wel als ik aan het cardio'n ben. :p
En een sample 1MR gehad.

Zal het resultaat ervan hier wel melden.

De Micellar Casein Perfection ook binnen. Ga hier zeker een toetje van maken zoals vermeld in een review. Lijkt me zalig. Heb nog chocolade ook.
En wat zal mijn vrouw jaloers zijn hahahahaha. :roflol:

Ron

Ruime shirts inderdaad, moeten we volgende keer even beter op letten:D
Laat maar even weten of het Mecellar Casein toetje heeft gesmaakt!!:meal:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 21:54 ----------

Hallo body en fitshop..

Ik heb even een vraag over grape seed supplement van NOW
http://www.bodyenfitshop.nl/antioxidanten/now-foods/grape-seed-antioxidant_ingredienten.

Het is niet voor mij wat verder ook niet uitmaakt maar het is wel erg belangrijk om te weten!
er staat dat er 100 gr Vitis vinifera erin zit.
ik vraag me af hoeveel proanthocyanidine dat is...
Dat is nog al belangrijk om te weten.

Zou ik zo eigenlijk niet weten. Deze info staat helaas volgens mij ook niet op het label.:cool:

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 21:55 ----------

Na ruim een half jaar weer een bestelling geplaatst :D
It's good to be back.

Hey! Welkom terug:) Dank je, voor de bestelling, gaan we weer netjes voor elkaar maken!

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 21:58 ----------

Zonet de samples van Casein Perfection geprobeerd, en moet zeggen dat ik echt verrast ben over de smaak! Must... try... all ... flavours.. :meal:

Super! Dank je, voor het compliment. Eenmaal aan de Micellar Casein Perfection wil je nooit meer anders:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Samples niet binnen, maar wel mn cookies and cream shake (4,5kg) perfection, man wat smaakt dat lekker zeg! :thumbs:
Lijkt net of je aan het cheaten bent, geweldig :D

Ga het straks ook door mn kwark gooien (+ water), wellicht dat het ook als hemels ervaren wordt!

Helemaal top jongens!

• Like
Die wet die alleen belachelijk lage doseringen toestond is opgeheven, ze hebben nu ook 1,5 mg tabletjes van sleepzz geloof ik.

Ik weet niet wat nu de maximum toegestane dosering is om te verkopen. Maar het zou leuk zijn als B&F het nu ook gaat verkopen.

http://sleepzz.nl/producten/melatonine-forte/

Ik kan natuurlijk altijd even gaan informeren:) Dank je!

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 22:08 ----------

Samples niet binnen, maar wel mn cookies and cream shake (4,5kg) perfection, man wat smaakt dat lekker zeg! :thumbs:
Lijkt net of je aan het cheaten bent, geweldig :D

Ga het straks ook door mn kwark gooien (+ water), wellicht dat het ook als hemels ervaren wordt!

Helemaal top jongens!

Mooie complimenten!!! Dank je, dat stellen we enorm op prijs:)

Die wet die alleen belachelijk lage doseringen toestond is opgeheven, ze hebben nu ook 1,5 mg tabletjes van sleepzz geloof ik.

Ik weet niet wat nu de maximum toegestane dosering is om te verkopen. Maar het zou leuk zijn als B&F het nu ook gaat verkopen.

Gisterennacht kon ik niet slapen, dan maar opgestaan en een bestelling geplaatst bij B&F. Misschien kunnen jullie ook melatonine aan het assortiment toevoegen? :D

http://www.import-vitamins.nl/voedi...ne/2-natrol-melatonine-3-mg-240-tabletten.php

Voor nu dan, ik heb ze ook :D

Laatst bewerkt:

Zeker een goed idee!
Ik bestelde dat soort spul vroeger altijd bij bodybuilding.com maar die leveren het niet meer naar .nl

Gisteren nog een bestelling geplaatst, de peptopro en micellar casein waren verleidelijk, maar heb ze toch kunnen weerstaan :)

Laatst bewerkt:
Wats kebeurd... Ik heb net een bestelling geplaats en in eens worden er verzendkosten in rekening gebracht bij afterpay?

Wats kebeurd... Ik heb net een bestelling geplaats en in eens worden er verzendkosten in rekening gebracht bij afterpay?

Klopt, de optie Afterpay met achteraf betalen brengt kosten met zich mee. We hebben dit heel lang zo laag mogelijk gehouden vanwege de introductie van Afterpay, maar dat is nu helaas niet mogelijk. Ideal etc. zitten verder geen kosten aanvast. Zie hier :)

-Leon

hey leon

heb je al wat gehoord over die animal shirts? :P
want wil er eigenlijk binnenkort een bestellen

en heb trouwens nog foutje gevonden op jullie site bij purple wraath
1x 1108 gram (Kassakorting van toepassing!) € 49,90

2x 1108 gram (Kassakorting van toepassing!) € 104,90

2 potten zijn duurder dan 2x1 pot, misschien even aanpassen ;)

Hoi B&F! Een paar weken geleden heb ik o.a. een pot Micellar Casein Superior bij jullie besteld. De bestelling was weer lekker snel binnen, maar ik vroeg me al af waarom er Dieet Eiwit op de pot stond in plaats van Micellar Casein Superior. Toen ik naar de ingrediënten keek zag ik "casseïne eiwit" erbij staan, dus ik dacht het zal wel goed zijn. Maar goed, ik besef nu - :yarly: - dat ik gewoon een ander product heb gekregen. Ik snap dat ruilen nu lastig wordt aangezien ik er wat van heb genuttigd. Maar mijn vraag is: heb ik wel een ander product nodig aangezien er casseïne eiwit in zit en het aantal koolhydraten zeer beperkt is. Het zou dan dus prima moeten zijn voor vlak voor het slapen gaan?

hey leon

heb je al wat gehoord over die animal shirts? :P
want wil er eigenlijk binnenkort een bestellen

en heb trouwens nog foutje gevonden op jullie site bij purple wraath
1x 1108 gram (Kassakorting van toepassing!) € 49,90

2x 1108 gram (Kassakorting van toepassing!) € 104,90

2 potten zijn duurder dan 2x1 pot, misschien even aanpassen ;)

Helaas geen animal shirts. :)

Bedankt voor je feedback. Zal het even veranderen! :)

-Leon

100424-has-a-sad.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven