Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 vond de tank top en shirts ook vrij saai eruit zien. En shirtje was veel te groot ook, maar dat werd misschien veranderd?![]()
Kreeg er zelfs nog een gratis sleutelhanger bij, bij mijn bestelling. 
NoxiPro is een PreWorkout product?Of bedoel je PreWorkout Power?
-Leon
Nee, deze blijft niet. Dus ik hoef geen samples te sturen?
-Leon

Voor 23,90 euro
(alhoewel ik natuurlijk liever bij jullie bestel
)
helaas geen animal shirts.
Dan maar via sportvoedingshop weer een paar bestellen..
Ga ik opleven chekken dan, wilde bij boddy supplies gaan bestellen

Vandaag ff Super Cissus RX van USP besteld, maar helaas wel bij de concurrent aangezien jullie 'm nog steeds niet hadden.
Helaas volgende keer beter.(alhoewel ik natuurlijk liever bij jullie bestel
)

Het zijn niet dezelfde extracten. (Niet dat de bodyenfitshop versie dan meteen de slechtere zou zijn)http://www.bodyenfitshop.nl/cissus-quadrangularis/body-fit-sportsnutrition/cissus-pure_ingredienten
Zelfde ingredienten en goedkoper ook![]()
iedereen gaat nu natuurlijk denken, shit heb je er weer zo eentje..
maar ik ben heel erg nieuwsgierig geworden in creatine, hoor er zoveel dingen over dat ik het ook wil gaan proberen.
nou zie ik door de bomen het bos niet meer.. er zijn immers zoveel verschillende varianten!
wat is nou aan te raden om mee te beginnen? of word het echt afgeraden om dit al gauw uit te proberen?
![]()

Hebben jullie ook samples van één van de pre-workout boosters die van jullie huismerk zijn? Ik merk dat de kwaliteit van jullie huismerk meestal goed vergelijkbaar is met die van een ander merk, en de prijs toch een stuk goedkoper is.
Moesten jullie zo samples hebben, zou het mogelijk zijn om die bij mijn volgende bestelling mee te krijgen?
Alvast bedankt

http://www.bodyenfitshop.nl/cissus-quadrangularis/body-fit-sportsnutrition/cissus-pure_ingredienten
Zelfde ingredienten en goedkoper ook![]()

Hebben jullie ook samples van één van de pre-workout boosters die van jullie huismerk zijn? Ik merk dat de kwaliteit van jullie huismerk meestal goed vergelijkbaar is met die van een ander merk, en de prijs toch een stuk goedkoper is.
Moesten jullie zo samples hebben, zou het mogelijk zijn om die bij mijn volgende bestelling mee te krijgen?
Alvast bedankt

@ B&F de structuur van de nieuwe casseine is toch wel heel erg goed hoor! Die voedingswaarden zijn natuurlijk belangerijk maar die structuur maakt alles goed, wat een verbetering zeg.

Dank je wel, Briekie! Daar zijn wij ook bijzonder trots op! Wat vond je van de smaak?
-Leon
Het zijn niet dezelfde extracten. (Niet dat de bodyenfitshop versie dan meteen de slechtere zou zijn)
Net ff gekeken op de site van USP Labs, zij schijnen het patent te hebben op de beste verwerking van het Cissus extract. Er zijn dus veel producten die hetzelfde extract hebben, maar dit kruid heeft een mindere werking omdat de kwaliteit vaak minder is.
Althans dat beweren ze op USP Labs forum.