AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
NoxiPro is een PreWorkout product? :) Of bedoel je PreWorkout Power?

-Leon

i know,maar vroeg om verschillende,dat ik is kan uit testen.
Maar noxipro heb ik ook nog niet getest,dus kan ik die wel al uittesten.

+1 vond de tank top en shirts ook vrij saai eruit zien. En shirtje was veel te groot ook, maar dat werd misschien veranderd?:o

Ik vind hem wel mooi, ook van goed materiaal. Gelukkig niet te veel tekst en geen plaatjes erop. Heb hem vandaag binnen en past goed. :) Kreeg er zelfs nog een gratis sleutelhanger bij, bij mijn bestelling. :thumbs:

iedereen gaat nu natuurlijk denken, shit heb je er weer zo eentje..
maar ik ben heel erg nieuwsgierig geworden in creatine, hoor er zoveel dingen over dat ik het ook wil gaan proberen.
nou zie ik door de bomen het bos niet meer.. er zijn immers zoveel verschillende varianten!
wat is nou aan te raden om mee te beginnen? of word het echt afgeraden om dit al gauw uit te proberen?

:bang:

NoxiPro is een PreWorkout product? :) Of bedoel je PreWorkout Power?

-Leon

Hebben jullie ook samples van één van de pre-workout boosters die van jullie huismerk zijn? Ik merk dat de kwaliteit van jullie huismerk meestal goed vergelijkbaar is met die van een ander merk, en de prijs toch een stuk goedkoper is.

Moesten jullie zo samples hebben, zou het mogelijk zijn om die bij mijn volgende bestelling mee te krijgen?

Alvast bedankt

Vandaag ff Super Cissus RX van USP besteld, maar helaas wel bij de concurrent aangezien jullie 'm nog steeds niet hadden. :p

Helaas volgende keer beter. :) (alhoewel ik natuurlijk liever bij jullie bestel :cool: )

@ het t-shirt verhaal: Mij lijkt het ook wel leuk als jullie tanktops/shirts hebben in de maat M of L met de kleuren rood en zwart of wit :)

@ B&F de structuur van de nieuwe casseine is toch wel heel erg goed hoor! Die voedingswaarden zijn natuurlijk belangerijk maar die structuur maakt alles goed, wat een verbetering zeg.

iedereen gaat nu natuurlijk denken, shit heb je er weer zo eentje..
maar ik ben heel erg nieuwsgierig geworden in creatine, hoor er zoveel dingen over dat ik het ook wil gaan proberen.
nou zie ik door de bomen het bos niet meer.. er zijn immers zoveel verschillende varianten!
wat is nou aan te raden om mee te beginnen? of word het echt afgeraden om dit al gauw uit te proberen?

:bang:

Total Muscle Solution in combinatie met Magnificent. :thumbs:

SuperDUO! :)

Hebben jullie ook samples van één van de pre-workout boosters die van jullie huismerk zijn? Ik merk dat de kwaliteit van jullie huismerk meestal goed vergelijkbaar is met die van een ander merk, en de prijs toch een stuk goedkoper is.

Moesten jullie zo samples hebben, zou het mogelijk zijn om die bij mijn volgende bestelling mee te krijgen?

Alvast bedankt

Je kan altijd een sample krijgen, dat is geen probleem. Helaas heb ik op dit moment alleen geen PreWorkout samples van ons eigen merk. :)

Daar staat hij al. :p Voor 23,90 euro

Prima product inderdaad. :)

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 29 Sep 2011 om 20:51 ----------

Alvast bedankt

Star! is een goede pre-workout en heel voordelig. De werking kun je echt vergelijken met No Xplode. Pre-Workout Power is de topklasse qua ingredienten maar ook een stuk duurder.:)

Ik blijf precies maar bij jullie bestellen, zag vandaag dat ik nog maar een paar omega 3 pillen heb. Dan maar ineens nog eens van de weekaanbiedingen geprofiteerd (voorraadje aanlegge:D)

@ B&F de structuur van de nieuwe casseine is toch wel heel erg goed hoor! Die voedingswaarden zijn natuurlijk belangerijk maar die structuur maakt alles goed, wat een verbetering zeg.

Dank je wel, Briekie! Daar zijn wij ook bijzonder trots op! Wat vond je van de smaak? :)

-Leon

Dank je wel, Briekie! Daar zijn wij ook bijzonder trots op! Wat vond je van de smaak? :)

-Leon

De smaak is inderdaad voor de meeste mensen beter. Ik vind m iets zoeter en daar heb ik zelf niet zo veel mee. ik denk dat 9 van de 10 het wel lekkerder vindt als de oude maar voor mij zijn ze kwa smaak gelijk.

Net ff gekeken op de site van USP Labs, zij schijnen het patent te hebben op de beste verwerking van het Cissus extract. Er zijn dus veel producten die hetzelfde extract hebben, maar dit kruid heeft een mindere werking omdat de kwaliteit vaak minder is.

Althans dat beweren ze op USP Labs forum.

Net ff gekeken op de site van USP Labs, zij schijnen het patent te hebben op de beste verwerking van het Cissus extract. Er zijn dus veel producten die hetzelfde extract hebben, maar dit kruid heeft een mindere werking omdat de kwaliteit vaak minder is.

Althans dat beweren ze op USP Labs forum.

Oh... de manier van extractie, ik las dat USP Labs de Ketone-Steroid Extractie methode hebben gebruikt (maar of het de beste is?!).
Alhoewel lees ik ook dat andere manieren van extractie: petroleum ether, methanol, ethanol ook wel het goed doen.
Alleen weet ik niet welke B&F nu zelf gebruikt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven