MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aantal mg word normaal gesproken gewoon vermeld.

Beste B&F,

Zie net dat jullie Soja Isolaat hebben toegevoegd aan jullie assortiment. Nice! Ik zat wel nog met enkele vraagjes:

Hoe is de consistentie en smaak tov whey?
Leidt soja isolaat niet tot meer winderigheid omdat het afgeleid is van bonen?

@ B&F de pot PeptoPro was open (spul plakt trouwens behoorlijk)
Ref. 270257 die bezorger zij dat ze de doos zo hebben ontvangen en dat er ook een melding is gemaakt bij TNT. Geloof er geen bal van als ik zie hoe sommige gasten daar werken.
Bedankt.

Ai,:rolleyes: ik stuur je morgen direct een nieuwe:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 19:31 ----------

Net geleverd !
Gisteren besteld om 17u30.. Vandaag in huis (Belgie)

Super, netjes inderdaad. Dank je, voor je reactie!:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 19:33 ----------

Ik heb de combi van magnificant en TMS gehaald, nu heb ik daar nog een vraag over. qua dosering staat dit beschreven op de website

Trainingsdagen - 1 dosering Total Muscle Solution voor de training en 1 dosering Magnificent direct na de training.
Rustdagen - 1 dosering Total Muscle Solution 's ochtends.
(op rustdagen hoef je geen Magnificent te nemen)

Nu komt dit dus uit als ik kijk naar de dosering van creatine, dat ik op rustdagen 1.5gr creatine binnen krijg en op trainingsdagen 6,5.. Is dit correct of kijk ik ergens overheen?

Ik heb hiervoor magnificant los gebruikt en kreeg dus op trainings als rustdagen 5gr creatine binnen. Ik ben hier erg goed op gegaan, ik hoop dus niet dat ik met deze combo minder hard zul gaan omdat ik op rustdagen minder creatine binnen krijg?

Je kunt wat losse mono creatine toevoegen (1.5-3 gr) of een halve dosering Magnificent erbij voegen. Het advies is ook uit economisch oogpunt.:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 19:33 ----------

Heb al een gelijkaardige situatie gehad, ik loste dat op door 3-4g creatine smorges op rustdagen bij te nemen :)

Helemaal mee eens:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 19:34 ----------

Welke caffeine die jullie verkopen is het beste en meest geschikt als pre workout supp?

De Caffeine van Sci-Fit is volgens mij de beste koop.:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 19:35 ----------

Misschien een handig idee om van die shock watch stickers op de pakjes te hangen om het ruwe handelen van post nl tegen te gaan?

Deze kleuren rood in het midden als ze vallen of te ruw worden behandeld.

http://www.shockwatch.com/Language.php?lang=Dutch

OK, dat is wel een idee. Zal morgen eens informeren! Dank je:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 19:36 ----------

De prijs verschilt tussen de 8 en 9,9 dus dat is het probleem niet, wel dat in de 1 200 pillen zitten en in de andere 90. hebben die dus meer mg?

Nee, het verschilt echt per merk.

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 19:39 ----------

Beste B&F,

Zie net dat jullie Soja Isolaat hebben toegevoegd aan jullie assortiment. Nice! Ik zat wel nog met enkele vraagjes:

Hoe is de consistentie en smaak tov whey?
Leidt soja isolaat niet tot meer winderigheid omdat het afgeleid is van bonen?

Consistentie en smaak;
De kwaliteit is goed maar voor de rest vind ik het als ik eerlijk ben iets minder.

Winderigheid;
Zou in theorie kunnen maar ik hoor hier in de praktijk nooit iets over.

Ik vind nergens een voedingstabel van Lean Gain op jullie website (of kijk ik gewoon verkeerd?)

Ik vond alleen deze tabel ergens in een topic:

Kcal 389
Eiwit 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr
Vet 3,50 gr

Klopt dit?

Edit: laat maar, ik heb de tabs over het hoofd gezien :D

Laatst bewerkt:
Zo, weer even wat besteld :) Kunnen jullie weer een avondje stappen met z'n allen!

Maak er wat leuks van .. 272335

Zou mij trouwens benieuwen hoe die bezorger dat gaat doen morgen :) Bijna 14 kilo aan producten :P

OK, bedankt voor je eerlijkheid. Ik denk dat ik het dan toch maar beter bij whey isolaat houd. :)

Zou ik ook doen, goed keuze:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 21:58 ----------

Zo, weer even wat besteld :) Kunnen jullie weer een avondje stappen met z'n allen!

Maak er wat leuks van .. 272335

Zou mij trouwens benieuwen hoe die bezorger dat gaat doen morgen :) Bijna 14 kilo aan producten :P

Dank je! Gaan we weer netjes voor elkaar maken:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 21:59 ----------

Inderdaad, ik zie het nu pas voor het eerst in meer dan een jaar :roflol:

Meen je:D Werk aan de winkel voor ons:)

Ai ik lees nu net dat een andere caffeine als dat ik een paar minuten geleden heb besteld als beste koop wordt geadviseerd ;-) Maar goed kan ik de andere eerst testen! Altijd verbazingwekkend hoe snel alles bij b&F gaat....

Protein Perfection Stack

Geachte Bodyenfitshop,

Gister heb ik bij jullie de Protein Perfection Stack besteld maar helaas heb ik daar niet de Micellar Casein Perfection Banana Milkshake bij gekregen maar de Micellar Casein Superior Banana Rage.

Graag zou ik wel de perfection versie wensen. Ik heb nog nooit een verkeerde levering gehad. Zie mijn bestelhistorie voor eventuele details.

Bewijs is bijgevoegd. Hoop dat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost.
Pic: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als er nog meer informatie gewenst is hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Kenny

Doen die gasten nooit moeilijk over... Ik heb zelfs een keer 2 potten coockies and cream besteld, vond de smaak niet lekker en mocht die 2e ongeopende pot gewoon ruilen voor een pot chocola... Stuur ze een mailtje en het komt allemaal goed ;)

Laatst bewerkt:
Zit te wachten vol met smart .. kijken of de postbode mij te hulp vraagt om het pakketje te tillen :P

Ai ik lees nu net dat een andere caffeine als dat ik een paar minuten geleden heb besteld als beste koop wordt geadviseerd ;-) Maar goed kan ik de andere eerst testen! Altijd verbazingwekkend hoe snel alles bij b&F gaat....

Met Caffeine kan je gelukkig niet zo snel fout gaan. Ligt alleen aan de dosering per tablet. :)

Geachte Bodyenfitshop,

Gister heb ik bij jullie de Protein Perfection Stack besteld maar helaas heb ik daar niet de Micellar Casein Perfection Banana Milkshake bij gekregen maar de Micellar Casein Superior Banana Rage.

Graag zou ik wel de perfection versie wensen. Ik heb nog nooit een verkeerde levering gehad. Zie mijn bestelhistorie voor eventuele details.

Bewijs is bijgevoegd. Hoop dat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost.
Pic: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Als er nog meer informatie gewenst is hoor ik het graag!

Met vriendelijke groet,

Kenny

Beste Kenny,

Ik ga dit direct voor je in orde maken. Excuus voor het ongemak. :)

-Leon

Zit te wachten vol met smart .. kijken of de postbode mij te hulp vraagt om het pakketje te tillen :P

Ik had een keer 2 potten van 4 en 4,5kg bij het postkantoor laten brengen.

Ik kom de boel ophalen, 'o ja, dat is die grote doos, meneer komt u maar hier achter en haal hem zelf maar even op, ik ga me rug er niet aan vertillen'

:roflol:

Ik had een keer 2 potten van 4 en 4,5kg bij het postkantoor laten brengen.

Ik kom de boel ophalen, 'o ja, dat is die grote doos, meneer komt u maar hier achter en haal hem zelf maar even op, ik ga me rug er niet aan vertillen'

:roflol:

Haha nice .. :D

Ik had voor 14 kilo aan spullen besteld, 5kg whey, 5kg serious mass en 2kg WMS en 2 potten amino's .. kijken hoe die gast dat gaat doen :)

Waarschijnlijk hebben ze bij B&F alles in 2 dozen gestopt :P zbest jammer, wilde die gast gaan filmen vanmiddag :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven