MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ahah dan zal ik doe volgende week eens bestellen. Ff eens een pré-wo zonder 1,3 Dimethylamylamine gebruiken :-)

Ik heb zondag wat besteld maar ik heb nog steeds geen track & trace code ontvangen dus wss is die ook nog niet verzonden? ...

Referentie nummer: 281852

pfff 3e keer al dat mijn bestelde producten de volgende dag niet binnen zijn, hoe komt dit toch? ligt het aan het k*t postcentrum in den helder ofzo? word er moe van die binnen 1 dag garantie... dan moet het wel waar gemaakt worden.

Ik heb zondag wat besteld maar ik heb nog steeds geen track & trace code ontvangen dus wss is die ook nog niet verzonden? ...

Referentie nummer: 281852

Deze ligt al op de afhaallocatie voor je klaar. :)

pfff 3e keer al dat mijn bestelde producten de volgende dag niet binnen zijn, hoe komt dit toch? ligt het aan het k*t postcentrum in den helder ofzo? word er moe van die binnen 1 dag garantie... dan moet het wel waar gemaakt worden.

Heb je misschien een ref nummer van je bestelling? Anders kan ik het niet nachecken voor je. :)

-Leon

dat superpakket klinkt goed ! thanks leon :D
als ik bestel zal ik direct hier op het forum mn
bestelnummer doorgeven :p
echt goede service bij jullie !

Even een update van mijn ervaringen met b&f shop.

- Een kleine maand geleden mijn bestelling met cookies en cream enzo probleemloos gekregen. Duurde wel iets langer dan 1 dag, maar ik woon dan ook in België. Helaas was ik cadeautjes vergeten selecteren maar Leon beloofde dat dit bij een volgende bestelling kan aangevraagd worden.

- Een week later ofzo heeft mijn neef een bestelling geplaatst van circa 150(?) euro. Dit werd bij mij geleverd. Echter zat er een animal pak te weinig in dit pakket. Ik heb dit meteen laten weten aan Leon. En een dag later werd het tweede animal pak al geleverd! Dat foutje werd dus supersnel rechtgezet! :)

PS: er zat ook een pakje extra citruline in, dit hebben we gratis mogen houden.

- Vorige week donderdag 21.44u noxipro besteld en vrijdagnamiddag was dit al binnen. Superservice dus! Ik had in opmerkingen gevraagd om mijn cadeautjes van de vorige bestelling (dewelke ik dus was vergeten aan te duiden) erbij te krijgen zoals afgesproken. Helaas heb ik deze niet erbij gekregen. Had dit in de opmerkingen geschreven en een pm verstuurd naar Leon. Maar blijkbaar was het pakket zo snel weg dat dit niet meer kon. Elk voordeel heb ze nadeel zeker. :)

- Volgende week ofzow zal mijn neef een bestelling van circa 400 euro doen bij b&f. Wij zijn beiden zeer tevreden over de kwaliteit van de supps, de service en de bereikbaarheid van Leon.

dat superpakket klinkt goed ! thanks leon :D
als ik bestel zal ik direct hier op het forum mn
bestelnummer doorgeven :p
echt goede service bij jullie !

You are welcome! :)

Ah, helemaal geweldig :D Ik was al bang dat die nog niet verzonden was, omdat je normaal een T&T code krijgt. :p

;)

Foutje inderdaad bij PostNL. Ik ga het hier intern afhandelen. Heb hem zelf nog een keer voor je op de post gedaan. :)

Even een update van mijn ervaringen met b&f shop.

- Een kleine maand geleden mijn bestelling met cookies en cream enzo probleemloos gekregen. Duurde wel iets langer dan 1 dag, maar ik woon dan ook in België. Helaas was ik cadeautjes vergeten selecteren maar Leon beloofde dat dit bij een volgende bestelling kan aangevraagd worden.

- Een week later ofzo heeft mijn neef een bestelling geplaatst van circa 150(?) euro. Dit werd bij mij geleverd. Echter zat er een animal pak te weinig in dit pakket. Ik heb dit meteen laten weten aan Leon. En een dag later werd het tweede animal pak al geleverd! Dat foutje werd dus supersnel rechtgezet! :)

PS: er zat ook een pakje extra citruline in, dit hebben we gratis mogen houden.

- Vorige week donderdag 21.44u noxipro besteld en vrijdagnamiddag was dit al binnen. Superservice dus! Ik had in opmerkingen gevraagd om mijn cadeautjes van de vorige bestelling (dewelke ik dus was vergeten aan te duiden) erbij te krijgen zoals afgesproken. Helaas heb ik deze niet erbij gekregen. Had dit in de opmerkingen geschreven en een pm verstuurd naar Leon. Maar blijkbaar was het pakket zo snel weg dat dit niet meer kon. Elk voordeel heb ze nadeel zeker. :)

- Volgende week ofzow zal mijn neef een bestelling van circa 400 euro doen bij b&f. Wij zijn beiden zeer tevreden over de kwaliteit van de supps, de service en de bereikbaarheid van Leon.

Graag gedaan en jij ook bedankt! :) Extra samples en extra wensen proberen wij altijd zo goed mogelijk te vervullen, maar helaas kan dit niet altijd door drukte of gebrek aan de gewenste samples. Verder doe ik mijn uiterste best om alles natuurlijk zo soepel en snel mogelijk te laten verlopen!

Bedankt voor je feedback! :)

-Leon

B&F,

Wat is volgens jullie de beste Pre-Workout zonder het 1,3-dimethylamylamine?
Dan ga ik die even bestellen..

Alvast bedankt,
Lars

denk datje em wel heb gehad, maar waarom is er nu bezorgingskosten ineens, bestel voor 100+ euro en toch nog bezorgkosten vind het wel raar?

Verschilt per betalingswijze.. iDeal zal je nooit bezorgingskosten betalen.

ik doe altijd met afterpay, ben niet zo handig met die andere dingen. Maarja ookal doe je het met afterpay vind ik datje voor een bedrag van 100+ toch gratis verzending moet krijgen, tenminste dat is meestal bij veel bezorgingsdinge

Morgen op het postkantoor mijn pakje gaan afhalen. :p. Hoop dat het vandaag geleverd is. :p. Staat al van deze middag dat het in de afleverroute zit. :p. Dus hopen dat ze het niet na de openingsuren wouden afhalen. :p.

No-Xplode of NO370. :)

Zonder stimulanten kan je aan denken aan Total Muscle Solution

-Leon

Thanks ;)

Heb de No-Xplode besteld.

ik doe altijd met afterpay, ben niet zo handig met die andere dingen. Maarja ookal doe je het met afterpay vind ik datje voor een bedrag van 100+ toch gratis verzending moet krijgen, tenminste dat is meestal bij veel bezorgingsdinge

Snap wat je bedoeld ja, maar ik denk dat B&F ook een beetje ervoor wilt zorgen dat mensen sneller voor iDeal kiezen, omdat ze daar geen extra werk/gezeik aan hebben (?)

denk datje em wel heb gehad, maar waarom is er nu bezorgingskosten ineens, bestel voor 100+ euro en toch nog bezorgkosten vind het wel raar?

Het zijn geen bezorgkosten, maar meer servicekosten van afterpay. Ze leveren tenslotte ook een dienst aan ons en we hebben dit heel lang voorgeschoten voor de klant, maar dat kan helaas nu niet meer.

Morgen op het postkantoor mijn pakje gaan afhalen. :p. Hoop dat het vandaag geleverd is. :p. Staat al van deze middag dat het in de afleverroute zit. :p. Dus hopen dat ze het niet na de openingsuren wouden afhalen. :p.

:D Dat wordt weer een groot feest! :D

-Leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven