AndroidHealthClinic

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vroeg me af hoeveel mg 1,3 dymethylamylamine er per Pre-workout-pill zit?

Timmert, op de ingredientenpagina staat dit. Geranamine is hetzelfde als 1,3 dymethylblabla. Dus 20mg ;-)

inhoud: 100 capsules
Hoeveelheid per dosering: 1 capsule
Doseringen per verpakking: 100 Pre-workout Powerpill
Samenstelling per capsule
Geranamine 20 mg
Caffeine Anhydrous 100 mg
Phenylethylamine 50 mg
Vinpocetine 2 mg
Rhodiola Rosea extract 100 mg
Cordyceps Sinensis extract 100 mg
L-Tyrosine 100 mg
Andere ingredienten;
Gelatine (capsule),tri Calcium fosfaat, Magnesium Stearaat.

Net een bestelling geplaatst. 282535
Met de vraag om smaple pre-workout. Gewoon even testen of dit iets is voor me.

En natuurlijk de pro-shaker. Mag 2 stuks hoor :rolleyes:
Eentje voor thuis en eentje voor op werk / vliegkamp.

hebben jullie de resveratrol 50mg al weer in de schappen liggen?

Wel de liquid. Ik zal morgen even dubbelchecken voor de 50mg, maar ga er maar vanuit. :)

B&F,

wanneer krijgen jullie zakken van 10 kg whey?

Niet op korte termijn in iedergeval. :)

20 mg. :)

Net een bestelling geplaatst. 282535
Met de vraag om smaple pre-workout. Gewoon even testen of dit iets is voor me.

En natuurlijk de pro-shaker. Mag 2 stuks hoor :rolleyes:
Eentje voor thuis en eentje voor op werk / vliegkamp.

Helaas geen pre-workout samples op dit moment. :)

-Leon

ik ga zo weer een leuke bestelling doen, maar zijn die shirtjes al veranderd? anders kies ik dat sowieso niet als goodie :P

Nee nog steeds hetzelfde. :)

Heb even een vraagje, heb een tijdje geleden een bestelling geplaatst en ontvangen, heb1 grote emmer van 4540 gram Whey Cookies en Cream al aangebroken, maar zou die andere emmer (onaangebroken) graag in willen ruilen, ben namelijk helemaal uitgekeken op die smaak, krijg het niet meer op.

Zou dat mogelijk zijn? En zoja hoe op te sturen

wou nog ff snel bestellen voor 22;00, dus om 21;55 besteld. Krijg ik om 22:04 bevestiging van mijn bestelling:fuu:

Waarom zit er tegenwoordig bij een eenmalige machtiging weer verzendkosten bij?

Toen jullie net met afterpay in zee gingen stond het er, daarna was het weg en nu betaal je weer verzendkosten.

Beetje jammer!

hey body en fit, mijn komende bestelling zal toch wel groot worden want ik ga voor een paar maandjes bestellen (+ 440 euro) mijn vraag is omdat ik voor zo'n groot bedrag bestel ik misschien wat extra pre workout & whey samples zou kunnen krijgen als dit mogelijk is ? :D

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 01:29 ----------

oei had niet gelezen dat er geen pre workout samples meer zijn ;p euhm, alleen wat extra whey samples als dit kan bij mijn komende grote bestelling ?

hey body en fit, mijn komende bestelling zal toch wel groot worden want ik ga voor een paar maandjes bestellen (+ 440 euro) mijn vraag is omdat ik voor zo'n groot bedrag bestel ik misschien wat extra pre workout & whey samples zou kunnen krijgen als dit mogelijk is ? :D

oei had niet gelezen dat er geen pre workout samples meer zijn ;p euhm, alleen wat extra whey samples als dit kan bij mijn komende grote bestelling ?

ik denk dat dat wel goed komt, bodypumper! :D

Heb even een vraagje, heb een tijdje geleden een bestelling geplaatst en ontvangen, heb1 grote emmer van 4540 gram Whey Cookies en Cream al aangebroken, maar zou die andere emmer (onaangebroken) graag in willen ruilen, ben namelijk helemaal uitgekeken op die smaak, krijg het niet meer op.

Zou dat mogelijk zijn? En zoja hoe op te sturen

Geen probleem:) Stuur maar naar ons met een briefje erin (welke smaak je wilt en je adres) Dan sturen we direct Gratis een andere smaak retour:)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 09:23 ----------

wou nog ff snel bestellen voor 22;00, dus om 21;55 besteld. Krijg ik om 22:04 bevestiging van mijn bestelling:fuu:

We zijn snel:D

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 09:23 ----------

Waarom zit er tegenwoordig bij een eenmalige machtiging weer verzendkosten bij?

Toen jullie net met afterpay in zee gingen stond het er, daarna was het weg en nu betaal je weer verzendkosten.

Beetje jammer!

I know, heeft met kosten te maken. Kan ik helaas niets aan doen./

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 09:24 ----------

is altijd zo geweest.
Je vergist je denk ik met ideal

iDeal blijft gelukkig altijd gratis:)

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 09:25 ----------

Als je mij direct na bestellen het referentienummer doorgeeft dan maak ik er een Super pakket van voor je!!:) Gaat ik helemaal voor je regelen!

---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 09:26 ----------

Of de RESVERATROL MEGA POTENCY van now?

Is er ook al iets meer bekend over de melatonine waar het laatst even over ging?

De Melatonine (nog) niet. De Resveratrol moet vrijdag of uiterlijk maandag weer binnen zijn.:)

Toch maar magnificent besteld :)

Referentie nummer: 282863

Hi,

De Super Charge van Labrada die jullie hebben..is dat de nieuwste versie?

Grtz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven