- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
dat zegt nikser staat niet altijd erbij of het product op is ofniet..
Jawel, door middel van 'uitverkocht' neer te zetten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat zegt nikser staat niet altijd erbij of het product op is ofniet..
Timmert, op de ingredientenpagina staat dit. Geranamine is hetzelfde als 1,3 dymethylblabla. Dus 20mg ;-)Ik vroeg me af hoeveel mg 1,3 dymethylamylamine er per Pre-workout-pill zit?
hebben jullie de resveratrol 50mg al weer in de schappen liggen?

Ik vroeg me af hoeveel mg 1,3 dymethylamylamine er per Pre-workout-pill zit?

Net een bestelling geplaatst. 282535
Met de vraag om smaple pre-workout. Gewoon even testen of dit iets is voor me.
En natuurlijk de pro-shaker. Mag 2 stuks hoor
Eentje voor thuis en eentje voor op werk / vliegkamp.

dat bedoel ik. dat staat er niet altijd.Jawel, door middel van 'uitverkocht' neer te zetten.
Waarom zit er tegenwoordig bij een eenmalige machtiging weer verzendkosten bij?
Toen jullie net met afterpay in zee gingen stond het er, daarna was het weg en nu betaal je weer verzendkosten.
Beetje jammer!

hey body en fit, mijn komende bestelling zal toch wel groot worden want ik ga voor een paar maandjes bestellen (+ 440 euro) mijn vraag is omdat ik voor zo'n groot bedrag bestel ik misschien wat extra pre workout & whey samples zou kunnen krijgen als dit mogelijk is ?
---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 01:29 ----------
oei had niet gelezen dat er geen pre workout samples meer zijn ;p euhm, alleen wat extra whey samples als dit kan bij mijn komende grote bestelling ?

hebben jullie de resveratrol 50mg al weer in de schappen liggen?
Heb even een vraagje, heb een tijdje geleden een bestelling geplaatst en ontvangen, heb1 grote emmer van 4540 gram Whey Cookies en Cream al aangebroken, maar zou die andere emmer (onaangebroken) graag in willen ruilen, ben namelijk helemaal uitgekeken op die smaak, krijg het niet meer op.
Zou dat mogelijk zijn? En zoja hoe op te sturen
Stuur maar naar ons met een briefje erin (welke smaak je wilt en je adres) Dan sturen we direct Gratis een andere smaak retour
wou nog ff snel bestellen voor 22;00, dus om 21;55 besteld. Krijg ik om 22:04 bevestiging van mijn bestelling![]()

Waarom zit er tegenwoordig bij een eenmalige machtiging weer verzendkosten bij?
Toen jullie net met afterpay in zee gingen stond het er, daarna was het weg en nu betaal je weer verzendkosten.
Beetje jammer!
is altijd zo geweest.
Je vergist je denk ik met ideal

hey body en fit, mijn komende bestelling zal toch wel groot worden want ik ga voor een paar maandjes bestellen (+ 440 euro) mijn vraag is omdat ik voor zo'n groot bedrag bestel ik misschien wat extra pre workout & whey samples zou kunnen krijgen als dit mogelijk is ?
---------- Post toegevoegd Tue 18 Oct 2011 om 01:29 ----------
oei had niet gelezen dat er geen pre workout samples meer zijn ;p euhm, alleen wat extra whey samples als dit kan bij mijn komende grote bestelling ?
Gaat ik helemaal voor je regelen!Of de RESVERATROL MEGA POTENCY van now?
Is er ook al iets meer bekend over de melatonine waar het laatst even over ging?

Toch maar magnificent besteld
Referentie nummer: 282863