Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren bestelling gedaan en vandaag binnen. Met de nieuwe shaker. Helemaal top.
Echt een webshop naar mijn hart.

En ik bestel (bijna) alleen online. Kleding, schoenen, sportspullen en dus nu ook supplementen.
Echt een super service.

Zaterdagavond m'n bestelling geplaatst die ietsje later al werd verzonden en vandaag bezorgd werd. Hartstikke netjes dus.
Heb Whey Perfection Cookies & Cream en Micellar Casein Perfection Cookies & Cream besteld als stack voor echt een super goeie prijs. Ook nog Dexaprine erbij die in de weekaanbieding was en als cadeaus de Shaker Pro en een Magnificent Sample.
Whey Perfection C&C is echt fantastisch! Smaak is super, vrijwel hetzelfde als de Micellar Casein waar ik erg blij mee ben. Shaker Pro ben is ook een superding. Dat speciale balletje wat erin zit, werkt erg goed en vind ik een stuk minder vervelend dan zo'n roostertje erin.
Magnificent en Dexaprine moet ik nog proberen, maar ben vooral zeer benieuwd naar Dexaprine.

Al met al topservice van Body & Fitshop, ben zeer tevreden. Jullie hebben er weer een vaste klant bij!

Gisteren bestelling gedaan en vandaag binnen. Met de nieuwe shaker. Helemaal top.
Echt een webshop naar mijn hart.

En ik bestel (bijna) alleen online. Kleding, schoenen, sportspullen en dus nu ook supplementen.
Echt een super service.

Zaterdagavond m'n bestelling geplaatst die ietsje later al werd verzonden en vandaag bezorgd werd. Hartstikke netjes dus.
Heb Whey Perfection Cookies & Cream en Micellar Casein Perfection Cookies & Cream besteld als stack voor echt een super goeie prijs. Ook nog Dexaprine erbij die in de weekaanbieding was en als cadeaus de Shaker Pro en een Magnificent Sample.
Whey Perfection C&C is echt fantastisch! Smaak is super, vrijwel hetzelfde als de Micellar Casein waar ik erg blij mee ben. Shaker Pro ben is ook een superding. Dat speciale balletje wat erin zit, werkt erg goed en vind ik een stuk minder vervelend dan zo'n roostertje erin.
Magnificent en Dexaprine moet ik nog proberen, maar ben vooral zeer benieuwd naar Dexaprine.

Al met al topservice van Body & Fitshop, ben zeer tevreden. Jullie hebben er weer een vaste klant bij!

Dank je! Met zulke complimenten kan ik mooi weer een fijne werkdag afsluiten! :D Laatste bestellingen verwerken en dan morgen weer knallen! :D

-Leon

is altijd zo geweest.
Je vergist je denk ik met ideal

Echt niet gozer kan al me referenties erbij pakken en is een maand of 2 geleden zo geweest toen weer niet en daarvoor altijd gratis.

Toch maar weer een bestelling geplaats dan maar met 2,95 aan kosten, want vooruit betalen doe ik niet (nergens overigens)

heb mijn bestelling zeer snel nadat ik hem besteld had compleet binnen gekregen.
B&F is goedkoper dan de concurrent en heb er de nieuwe shakebeker bij gekregen ook de kwaliteit van de producten ben ik zeer over te spreken!

Kunnen jullie ook Aminogen in de assortiment voegen?
Lees er goede dingen over, maar is bijna nergens los te verkrijgen.
Hoor het graag via een PM.
Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
heb mijn bestelling zeer snel nadat ik hem besteld had compleet binnen gekregen.
B&F is goedkoper dan de concurrent en heb er de nieuwe shakebeker bij gekregen ook de kwaliteit van de producten ben ik zeer over te spreken!

Bedankt voor je bestelling en de complimenten! :)

Kunnen jullie ook Aminogen in de assortiment voegen?
Lees er goede dingen over, maar is bijna nergens los te verkrijgen.
Hoor het graag via een PM.
Alvast bedankt.

P.M terug! :)

-Leon

Gisteren mijn bestelling weer in goede orde ontvangen.
Met daarbij een paar extra samples, waarvoor dank :)

En niet te vergeten de shaker pro.
Wat een top ding is dat zeg!! Ik voorzie echter een probleem:
Als je deze eenmaal probeert wil je nooit meer een andere!

Ik moet mij toch maar snel gaan bezinnen op een extra bestelling! :p

** NIEUW bij Body En Fitshop.nl **

Solid en A-HD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

A-HD is het meest extreme anti-oestrogene supplement dat legaal verkrijgbaar is. Ontdoe je lichaam van oestrogeen en laat je testosteron waarden stijgen als nooit tevoren. Keiharde spiergroei, torenhoog libido en het gevoel dat je alles en iedereen de baas kan. A-HD, Unleash the Beast!

Door oestrogeen te onderdrukken word je harder, droger, kom je meer spiermassa aan en houd je minder water vast. A-HD geeft je dat keiharde en gespierde lijf waar je altijd al naar op zoek was.
Actiepack met Gratis SOLID 10 Day Trial!

-Leon​

Hoi Leon,

Even terug was er een actie voor de MC perfection samples. Ik heb deze nooit ontvangen. Hebben jullie zo'n enorme lijst gekregen dat jullie nog bezig zijn ze te versturen of is er iets mis gelopen.

gr, -B

Hoi Leon,

Even terug was er een actie voor de MC perfection samples. Ik heb deze nooit ontvangen. Hebben jullie zo'n enorme lijst gekregen dat jullie nog bezig zijn ze te versturen of is er iets mis gelopen.

gr, -B

Alles is gewoon verstuurd. Hoor wel dat het bij sommige tot wel 3 weken duurt voordat het binnen is. :)

-Leon

krijg ik hem vandaag binnen? sorry voor de kortaf reactie maar dat is best begrijpelijk omdat dit al de 3e keer is lijkt mij.

Ja. Het zit inderdaad bij het sorteercentrum van jouw regio. Ik ben er druk meebezig om dit op te lossen. :)

-Leon

Leon, wil je even je pm checken? :)

Vandaag mijn bestelling gehaald. :D. Alles weer op en top in orde. :D. De nieuwe shaker ziet er echt strak uit. :D. Kan ik weer lekker genieten van mijn micellar cassein shake. :D

Edit: Net een shake gemaakt met de nieuwe shaker en hij is heerlijk. :D. 1 scoop van de nieuwe casein met 300 ml melk. En dan even schudden met als resultaat een heerlijk romige shake zonder 1 klontje in. :zuip:

Laatst bewerkt:
Leon, wil je even je pm checken? :)

p.m terug. :)

Vandaag mijn bestelling gehaald. :D. Alles weer op en top in orde. :D. De nieuwe shaker ziet er echt strak uit. :D. Kan ik weer lekker genieten van mijn micellar cassein shake. :D

Edit: Net een shake gemaakt met de nieuwe shaker en hij is heerlijk. :D. 1 scoop van de nieuwe casein met 300 ml melk. En dan even schudden met als resultaat een heerlijk romige shake zonder 1 klontje in. :zuip:
:thumbs: ! :D

-Leon

Hey,

Die nieuwe shakebeker is echt geweldig maar hij geeft wel af, daarmee bedoel ik de b&f tekst. Voor mij geen probleem maar voor jullie miss wel ivm reclame?

En zou je willen reageren op mn pm?

bvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven