- Waardering
- 1.152
- Lengte
- 1m79
Al enig idee wat de nieuwe weekaanbiedingen zullen zijn?![]()
BPI Solid misschien?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik ga even contact opnemen met de TNT. (klopt inderdaad niet, deze zending is direct aangemaakt en verwerkt maar bij de post nu niet te traceren). Ik maak ook direct een nieuw pakket voor je en zorg dat je die morgen hebt. De andere zending zoek ik zelf wel even uit met de post.
QUOTE]
Vreemd, ik heb nu 2 linkes van track&trace, bij de eerste bestelling geeft die aan dat het pakket bij tnt ligt. En de andere werkt niet.
Nougoed ik zie hopelijk het pakketje morgen verschijnen!Thx voor de service!

Ik stem voor Lean Gain, TMS, Magnificent en Whey perfection. Toevallig heb ik dat net allemaal nodig.![]()

ik neem nu al een tijdje total muscle solution voor en na me training ma nu doe ik ook altijd voor me training een schepje whey erbij in en na de training een schepje dextrose is dat oke? kan dat gewoon kwa werking van alles?
(prijzen e.d. morgenochtend rond 9:00 uur
Zal kijken of ik binnenkort een keer iets leuks kan doen.Lean gain is volgens mij pas weekaanbieding geweest, Magnificent is tot morgen in de weekaanbieding.![]()

B&F, dit is niet jullie fout, maar ik heb genoeg vrienden die het schijt hebben aan DPD.

Zeer vervelend allemaal voor je Schoot, denk dat B&F het toch wel vakkundig oplost.
Wat ik nog vervelender voor je vind is je kaakbreuk, ik wens je hierbij heel veel beterschap met je herstel.![]()

Total Muscle Solution
Whey Perfection Variety (sachets)
Myofusion
Vaporize
Weer mooi aanbiedingen!(prijzen e.d. morgenochtend rond 9:00 uur

Net een bestelling geplaatst, ben benieuwd.![]()
Mijn eerste bestelling was helaas mislukt, waardoor ik mijn bestelling dus opnieuw moest doen. De eerste is dus niet betaald, maar staat misschien wel in jullie bestand? Het Ref. nr. van mijn tweede en geslaagde bestelling is 283880. Als de eerste bestelling nu klem zit in het systeem mogen jullie die dus verwijderen. My bad.![]()
Morgen in huis..Ik ben op zoek naar :
HCL Pepsin
Solaray Reacta-C(Vit.C)
Welke Vit.C raden jullie aan in jullie assortiment ?
Gezien! Dank je, voor de bestelling!!Morgen in huis..
---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 13:33 ----------
normaal adviseer ik Now Foods, die hebben we hoop ik morgen of aankomende week weer. (maandag/dinsdag)

doen jullie goed. Enige wat ik nog nodig heb ik een langzame eiwit. MC perfection of afslank eiwit misschien (kunnen jullie hier wat sampletjes van bij doen? ref 283953). En dan over een maandje of 2/3 whey perfection
Ben helemaal hooked aan B&F lol, bedankt mannen! Ook namens mijn portemonnee : (Hebben jullie ergens iets in het assortiment die Betaine HCL & Pepsin bevat ?
Als ik de reviews lees zijn er alleen maar goede commentaren !

hey leon, ik heb net mijn super bestelling geplaatst met
Referentie:283917
hopelijk kan je het regelen
thanks !
Volgende keer even bij de op-en aanmerkingen. 
+ Breng mesomorph terug damn, wat mis ik het gevoel dat het geeft!
Iedereen zat hier te praten over NoxiPro maar ben zeker dat degene die mesomorph hebben geprobeerd, het veel beter vinden dan NoxiPro.. Het is inderdaad wat duurder dan
de andere PWO maar ik heb het voor bijna 2maand gebruikt aan dezelfde dosering en steeds weer was het knallen! Als je aan samples kan geraken kan je misschien een sample actie doen zodat anderen ook deze ervaring meemaken en ik kan je garanderen dat er veel personen zich aangesproken zullen voelen om Mesomorph te gaan kopen!
Aangezien ik al vaak zo een reviews heb gehoord over Dextrose en nog nooit zelf Dextrose heb gebruikt heb ik voor de eerste x een pot besteld!
Referentie nummer: 283942

Zonet magnificent getest met mijn sampletje en direct een bestelling gedaan. Voor het gemak ook nog maar een potje crea meegenomen. Tweede bestelling in een weekdoen jullie goed. Enige wat ik nog nodig heb ik een langzame eiwit. MC perfection of afslank eiwit misschien (kunnen jullie hier wat sampletjes van bij doen? ref 283953). En dan over een maandje of 2/3 whey perfection
Ben helemaal hooked aan B&F lol, bedankt mannen! Ook namens mijn portemonnee : (