XXL Nutrition

Bodyenfitshop.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er nog producten in het asortiment waarbij een gratis t-shirt van dat merk zit?

Laatst bewerkt:
http://bodyenfitshop.nl/enzymen/now-foods/betaine-hcl :)
Sorry, lees je bericht nu pas. Je bestelling is helaas al verwerkt. :)
Bedankt voor je bestelling! Zal eens kijken voor de Mesomorph. :)
-Leon

Ik had het niet gevonden dus is mijn bestelling al verwerkt maar zal de volgende keer zeker dit aan mijn bestelling toevoegen! Ik heb al veel PWO geprobeerd en telkens wanneer ik het een paar x heb gebruikt mindert het effect en moet ik hoger gaan doseren.. Mesomorph is de enige die dus elke keer hetzelfde effect opleverende, als je de reviews bekijkt dan zie je ook alleen maar positieve commentaren, daarom had ik jullie ook paar maand geleden geadviseerd om Mesomorph in het assortiment te nemen maar indd als je de prijs bekijkt is het afschrikkend.. Als er samples zou kunnen gereleased worden dan kan iedereen het eens proberen en zal Mesomorph de deur uit vliegen !

+ Breng mesomorph terug damn, wat mis ik het gevoel dat het geeft!
Iedereen zat hier te praten over NoxiPro maar ben zeker dat degene die mesomorph hebben geprobeerd, het veel beter vinden dan NoxiPro.. Het is inderdaad wat duurder dan
de andere PWO maar ik heb het voor bijna 2maand gebruikt aan dezelfde dosering en steeds weer was het knallen! Als je aan samples kan geraken kan je misschien een sample actie doen zodat anderen ook deze ervaring meemaken en ik kan je garanderen dat er veel personen zich aangesproken zullen voelen om Mesomorph te gaan kopen!
Mee eens.. Heb het zelf niet gebruikt, ERG veel goede reviews en een goede ingredienten-lijst :-)
Ga zelf trouwens aan de Anabolic Extreme Supersize binnenkort..

damn spijtig, maar ik had het ook nog bij de aanmerkingen geschreven dus het zal wel in orde zijn zeker :rolleyes:

np, anders had ik wat extra's mee besteld dat ik eigenlijk niet gelijk nodig heb.
Magnificent en Lean Gain nu besteld, ben benieuwd hoe Lean Gain bevalt t.o.v. Mutant Mass. Wel handig dat Afterpay heb maandag pas weer geld als stufie binnenkomt en morgen is de Magnificent op xD

Kon toch niet wachten op de dexaprine samples ..
Op de valreep toch nog maar even besteld :-) Ref nr: 284134

Thanks!

np, anders had ik wat extra's mee besteld dat ik eigenlijk niet gelijk nodig heb.
Magnificent en Lean Gain nu besteld, ben benieuwd hoe Lean Gain bevalt t.o.v. Mutant Mass. Wel handig dat Afterpay heb maandag pas weer geld als stufie binnenkomt en morgen is de Magnificent op xD

Lean Gain bevat 40 gram eiwit per 100 gram. Daarnaast is Lean Gain 100% suikervrij.:) 40% topkwaliteit eiwit en 60% puur complexe carbs. Kun je zelfs ook perfect gebruiken als maaltijdvervanger. Kwaliteit, de smaken zijn ook lekker dus zal je heel goed gaan bevallen.:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dank je, voor de bestelling!:)

---------- Post toegevoegd Thu 20 Oct 2011 om 21:39 ----------

Kon toch niet wachten op de dexaprine samples ..
Op de valreep toch nog maar even besteld :-) Ref nr: 284134

Thanks!

Dank je, voor de bestelling!:) (jammer inderdaad dat we de 1000 samples niet gehad hebben ondanks de toezegging van iForce Nutrition) Zullen ze vast nog wel goedmaken.:D

Zou je even mijn prive-bericht willen bekijken Leon?

Groeten,

Lean Gain bevat 20 gram eiwit per 100 gram, Lean Gain 40 gram. Daarnaast is Lean Gain 100% suikervrij.:) 40% topkwaliteit eiwit en 60% puur complexe carbs. Kun je zelfs ook perfect gebruiken als maaltijdvervanger. Kwaliteit, de smaken zijn ook lekker dus zal je heel goed gaan bevallen.:)

Klinkt goed! Van mutant mass word ik de laatste tijd wat misselijk ook ruikt het naar chocola als ik moet schijten xD Hoofdreden om naar Lean Gain over te stappen is vooral vanwege dat het suikervrij is.

is het normaal dat als ik omega3 heb geslikt de hele dag boeren laat waardoor ik een gigantische vissmaak in me mond krijg? Maakt niet uit wat/hoeveel ik eet ik blijf die lucht houden :P

Lean Gain bevat 20 gram eiwit per 100 gram, Lean Gain 40 gram. Daarnaast is Lean Gain 100% suikervrij.:) 40% topkwaliteit eiwit en 60% puur complexe carbs. Kun je zelfs ook perfect gebruiken als maaltijdvervanger. Kwaliteit, de smaken zijn ook lekker dus zal je heel goed gaan bevallen.:)

.
Lean gain bevat :
Eiwit (+vrije aminozuren) 39,75 gram
Koolhydraten 49,00 gr

ben benieuwd wat de nieuwe aanbiedingen zullen zijn :)

Staan op vorige page;)

Zo mijn 9 kilo eiwitten zijn binnengekomen, MC Perfection choco en Berry Blast Whey. Zoals altijd weer super snel in huis :D Die shaker pro is ook top :)

is het normaal dat als ik omega3 heb geslikt de hele dag boeren laat waardoor ik een gigantische vissmaak in me mond krijg? Maakt niet uit wat/hoeveel ik eet ik blijf die lucht houden :P

neem je ze voor of na je eten in? ik neem ze nu voor men eten in en heb er geen last meer van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven