Guess
Huge Freak
- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam net thuis, bestelling binnen en had o.a. Sweet Apple Whey besteld. Dus ik maak de pot open en blijkt die al open te zijn, dat rode stickertje was er dus al vanaf en het leek alsof er een stuk minder inzat. Die shaker is trouwens wel goed, snel getest![]()

Ik zou de Whey een uur voor het trainen nemen, TMS een half uur voor de training. Je kan er dextrose aan toevoegen, enkel één dosering (twee maatscheppen TMS) bevat in principe al voldoende.ik neem nu al een tijdje total muscle solution voor en na me training ma nu doe ik ook altijd voor me training een schepje whey erbij in en na de training een schepje dextrose is dat oke? kan dat gewoon kwa werking van alles?
maandag 5 voor 10 besteld, dinsdag nog niks binnen. Kan gebeuren dat bestelling net te laat is verwerkt ofzo. Maar vandaag nog niks binnen![]()
. Aan B&F ligt het niet want mijn bestelling was alvast binnen het half uur de post op.Ik ga deze week weer een wat grotere bestelling doen, maar wat is de beste voor het slapen gaan whey die jullie momenteel hebben? Die nieuwe casseine? Samples waren erg goed, maar de oude sta ik hier nog elke avond weg te kauwen........
En wat is de beste fatburner/energizer momenteel? Heb nu dexaprine maar om te zeggen dat ik daar heel veel van voel.
Ik wil hier even komen ragen. Ik heb namelijk HET SCHIJT aan DPD, dat vuil koeriersbedrijf dat mij elke keer langs alle kanten doet bij het leveren van mijn bestellingen.
Voor 22u bestellen, de volgend dag binnen ? Laat me niet lachen. Hier in België, of alleszins toch hier in omgeving Leuven zou je beter de leuze veranderen naar : "Voor 22u bestellen, hopelijk krijg je ooit je pakje!" of "Voor 22u bestellen, binnen de 7 dagen binnen!".
Ik ben enkele weken geleden door enkele kansloze afrikanen aangevallen, met als resultaat een zware kaakbreuk. Gevolg : 6 weken vloeibaar eten, werkonbekwaam etc. Om voldoende eiwitten binnen te hebben dus zeker voldoende whey drinken dacht ik. Pot bijna leeg dus grote bestelling gedaan. Ja dag jan, een week later nog niet binnen.
B&F, dit is niet jullie fout, maar ik heb genoeg vrienden die het schijt hebben aan DPD. Dringend tijd om een nieuwe verzendoptie voor belgen aan te schaffen, ik denk maar aan Kiala. Hell, ik wil er zelfs geld voor dokken voor een betere verzendoptie.
Je kan nu wel zeggen, wat zit die lul hier te kankeren, een weekje wachten kan geen kwaad, maar ik kan je zeggen dat van de tientallen bestellingen die ik al heb gedaan bij B&F, er bijna NOG GEEN ENKELE zonder problemen hier is geraakt.
Enkele vorige incidenten :
- Ze leveren aan een verkeerd adres, nog niet eens in mijn buurt.
- Ze leveren bij buren van buren, die geen zaken hebben met wat ik van internet bestel. Ik heb die afrikaan al duizend keer gezegd dat als er niemand thuis is, dat hij later moet terugkomen, maar die gast pleurt dat pakje ergens binnen om er maar van af te zijn.
- Mijn pakket is beschadigd of reeds opengedaan.
Het schijt heb ik aan dat bedrijf. Ik zit hier vanwege voorgaande redenen heel de dag wat thuis uit mijn raampje te turen. Vandaag zag ik de DPD-vent nog doorrijden langs hier thuis, en dacht : yes mijn pakje is er. Maar vergeet het, dat is weer al lang ergens kwijt, verloren, of verkeerd geleverd.
Echt waar B&F, ik zou zwaar geld dokken om jullie slogan effectief van toepassing te laten zijn voor mijn adres ...
Ja dat is echt wel heel vervelend. :s. Ik woon in Limburg (Zonhoven) en tot een maand geleden kwam hier dpd ook altijd langs maar ineens is het tnt geworden. Vond dat ook wel vreemd maar heb mijn pakketje wel altijd de dag erna binnen. Zelfs als ik nipt voor 22u bestel. Maar inderdaad dpd maakt toch grove fouten. Heb het zelfs voor gehad dat de gast van dpd (die geen woord Nederlands praat) het pakje gewoon in de achtertuin gezet heeft.
De tuinpoort heeft hij moeten opendoen en is zo tot aan de achterdeur gewandeld. Hij heeft toch geluk gehad dat onze hond niet buiten zat en dat het niet geregend heeft..
De service van B&F is echt top alleen jammer dat de transportbedrijven dit niet zijn.
Alles gaat goed, maar van zodra dat pakket aan DPD wordt overgedragen vertraagt alles, loopt alles in het honderd en gebeuren er wanpraktijken. En inderdaad, over het gedrag van die chauffeurs nog maar gezwegen. Soms zijn deze zeer onbeleefd, verstaan ze geen hol van wat je zegt, komen ze zomaar binnen enz. Overlaatst kwam er eentje een verloren pakketje van mij nog binnenbrengen. Hij zat niet meer in zijn bestelwagen maar kwam met zijn eigen versleten mercedes opgereden. Zijn vrouw en kinderen zaten bij in de auto. Manman ik word er echt lastig van

Kwam net thuis, bestelling binnen en had o.a. Sweet Apple Whey besteld. Dus ik maak de pot open en blijkt die al open te zijn, dat rode stickertje was er dus al vanaf en het leek alsof er een stuk minder inzat. Die shaker is trouwens wel goed, snel getest![]()
maandag 5 voor 10 besteld, dinsdag nog niks binnen. Kan gebeuren dat bestelling net te laat is verwerkt ofzo. Maar vandaag nog niks binnen![]()
Troost u, donderdag besteld en vandaag nog niks binnen. Aan B&F ligt het niet want mijn bestelling was alvast binnen het half uur de post op.
Casein Perfection en Dexaprine is toch wel de sterkste fatburner welke er is. Welke dosering neem je?
Gewoon de voorgeschreven 1 pil op de lege maag.
Zit deze niet in de deksel? Alle Whey Perfection wordt gesealed geleverd, dus dit is inderdaad heel vreemd.
-Leon

We zijn gelukkig wel bezig met nieuwe verzendopties. Ook voor Belgie. Ik hoop dit net zo snel als de nieuwe site te kunnen doorvoeren.![]()
Let wel even op dat de aanbieder niet vraagt om hem op een 0900 nummer te bellen als je 2x niet thuis bent geweest.
Een aantal pakketdiensten doet dat namelijk, en dat is schijt irritant. Komen ze 2 keer als ik niet thuis ben en dan vragen ze je om een afspraak te maken per telefoon, maar geven je alleen een 0900 nummer. Die kan ik niet bellen omdat ik alleen een mobiel van de zaak heb, en daarop zijn informatienummers geblokkeerd.
Klopt het dat jullie Weight Gainer Max niet meer verkrijgbaar is?
wat zijn jullie ref nummers? Geef ons morgenochtend even een belletje en dan kunnen mijn collega's het direct nachecken. Ik zie echter nog wel deze vraag veel voorbij komen bij vooruitbetalingen, welke door de tijd tussen de banken altijd een paar dagen langer duren. Vooral als er net voor het weekend is besteld.
-leon
Klopt het dat jullie Weight Gainer Max niet meer verkrijgbaar is?

Via de link, 2 posts boven de jouwe, kan er dus ook niet meer besteld worden?